Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων δεκαετιών, η βιομηχανία της ομορφιάς έχει αλλάξει δραματικά. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν βοηθήσει τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, ενώ ολοένα και περισσότεροι άνδρες χρησιμοποιούν προϊόντα ομορφιάς.
Ο CEO της L’Oréal, Nicholas Hieronimus, προβλέπει ότι η αγορά ομορφιάς θα φτάσει τα 400 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030, από 270 δισεκατομμύρια ευρώ σήμερα. Θεωρεί ότι η ανάπτυξη θα προέλθει από την άνοδο των μεσαίων τάξεων, καθώς και από τους ανθρώπους που επιθυμούν ακριβά προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Revlon: Απέφυγε την πτώχευση – Ανέλαβαν οι πιστωτές
Ο Hieronimus φροντίζει να δοκιμάζει όλα τα προϊόντα που κατασκευάζει η L’Oréal. «Δοκιμάζω τα προϊόντα μου, δοκιμάζω τον ανταγωνισμό, απλώς για να είμαι σίγουρος ότι έχουμε τα καλύτερα και μερικές φορές βλέπουμε ένα ενδιαφέρον ανταγωνιστικό προϊόν στο οποίο πρέπει να ανταποκριθούμε», είπε σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
Beauty Tech
Η μεγαλύτερη μεταμόρφωση που συμβαίνει στoν κλάδο ομορφιάς είναι αυτό που αποκαλείται beauty tech. Η βοήθεια της τεχνολογίας για την ενίσχυση της απόδοσης των προϊόντων ομορφιάς, είτε μέσω διάγνωσης είτε μέσω ακόμη και εξατομικευμένων προϊόντων ομορφιάς προσαρμοσμένων στα μέτρα του κάθε καταναλωτή. «Και αυτό είναι πιθανώς το μέλλον της ομορφιάς», υποστηρίζει ο Ιερόνιμους.
Πώς αντιμετωπίζει η L’Oréal τις προκλήσεις
«Έχουμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα βιωσιμότητας που ονομάζεται “For the Future”, το οποίο στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός μας κατά 50% έως το 2030. Αυτό περιλαμβάνει τη μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τη μείωση της κατανάλωσης νερού και τη χρήση βιώσιμων συσκευασιών», τόνισε ο Hieronimus .
Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει σε νέες τεχνολογίες για τη μείωση του κόστους των προϊόντων της.
Τι σημαίνει βιωσιμότητα
Οι νεότερες γενιές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη βιωσιμότητα. Αναζητούν μάρκες που είναι πιο πράσινες, ισχυρίζεται ο Hieronimus.
«Αρχίσαμε να ασχολούμαστε με θέματα βιωσιμότητας στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Αυτό μας οδήγησε στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90%, ενώ παράλληλα αυξήσαμε την παραγωγή μας κατά 45%. Έτσι, καταφέραμε πραγματικά να αποσυνδέσουμε τις εκπομπές CO2 από την ανάπτυξη. Δελεάζουμε τους προμηθευτές μας – οι οποίοι πρέπει να κάνουν το δικό τους μετασχηματισμό σε θέματα βιωσιμότητας, να το κάνουν το συντομότερο δυνατό», επισήμανε ο ισχυρός άνδρας της L’Oréal .
Το μέλλον της L’Oréal
Αισιόδοξος ως προς το μέλλον του κολοσσού προϊόντων ομορφιάς εμφανίζεται ο Hieronimus .
«Ο ρόλος μου είναι φυσικά να αναπτύξω την επιχείρηση, αλλά πρόκειται για μια κληρονομιά. Είμαι ο έκτος διευθύνων σύμβουλος σε 114 χρόνια και στόχος μου είναι να αφήσω την εταιρεία σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από ό,τι ήταν. Πριν από μερικά χρόνια, το να είσαι Διευθύνων Σύμβουλος σήμαινε να νικάς τους άλλους, να κερδίζεις το παιχνίδι απέναντι στους άλλους. Πρέπει ακόμα να κερδίσουμε και να κερδίσουμε και να κερδίσουμε μερίδιο, αλλά όλο και περισσότερο πρέπει να συνεργαζόμαστε. Και μου αρέσει η ιδέα ότι μερικές φορές παίρνω το τηλέφωνό μου και τηλεφωνώ στον Διευθύνοντα Σύμβουλο ενός ή δύο ανταγωνιστών μας για να συνεργαστούμε στη δημιουργία λύσεων για τον κόσμο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες