![Peel Ports: Σχέδια για απολύσεις εργαζομένων στο λιμάνι του Λίβερπουλ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/ImgSrc-16.jpg)
Έναν νέο γύρο απολύσεων σχεδιάζει το λιμάνι του Λίβερπουλ πρόκειται να αναδιαρθρώσει το τμήμα εμπορευματοκιβωτίων, επικαλούμενο μια αξιοσημείωτη επιδείνωση του όγκου των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται.
Αντιμέτωπη με μια παρατεταμένη ύφεση στον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων και λέγοντας ότι δεν βλέπει σημαντικές βελτιώσεις στο μέλλον, η εταιρεία Peel Ports σχεδιάζει να απολύσει έως και το 8% του εργατικού δυναμικού της στους δύο τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο Λίβερπουλ. Η διοίκηση κατέθεσε τις επίσημες ειδοποιήσεις που απαιτούνται βάσει της βρετανικής εργατικής νομοθεσίας την Παρασκευή ξεκινώντας μια περίοδο διαβούλευσης με το συνδικάτο πριν προχωρήσει στις απολύσεις.
Η Peel Ports σε ανακοίνωσή της χαρακτήρισε την απόφαση «εξαιρετικά λυπηρή αλλά αναπόφευκτη», επικαλούμενη τις συνεχιζόμενες χαμηλές ποσότητες εμπορευμάτων στα λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου. Η εταιρεία λέει ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να προσφέρει εναλλακτικές θέσεις, ενώ το εργατικό σωματείο Unite είπε ότι θα επιδιώξει επίσης να επανατοποθετήσει υπαλλήλους σε άλλους ρόλους.
Διαδηλώσεις στο Αμβούργο κατά της πώλησης του λιμανιού στην MSC
Στον «αέρα» έως και 125 άτομα
Το λιμάνι του Λίβερπουλ έχει περίπου 850 υπαλλήλους με κύρια λειτουργία σε δύο τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων. Η Peel αναφέρει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο απολύσεων έως και 125 ατόμων, ενώ η περίοδος συμβούλων αναμένεται να διαρκέσει έως και 45 ημέρες.
Όπως επισημαίνεται, τα λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου παρουσίασαν πτώση σε όγκο περίπου 12% κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτό έρχεται μετά από μια πτώση 7% το 2022. Στελέχη της Peel Ports αναφέρουν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού που είχε ως αποτέλεσμα χαμηλότερη καταναλωτική ζήτηση για βιομηχανικά προϊόντα. Ανέφεραν επίσης γεωπολιτικά ζητήματα και φόβους για μια ύφεση.
Αν και δεν είναι τόσο μεγάλο όσο το Felixstowe, το λιμάνι του Λίβερπουλ είναι ένα από τα κύρια λιμάνια στη δυτική Αγγλία που έχει επίσης συνδέσεις με τη Σκωτία, την Ιρλανδία και τα εσωτερικά λιμάνια κατά μήκος του καναλιού του Μάντσεστερ. Το λιμάνι διακινούσε περίπου 75.000 TEU το μήνα.
Πέρυσι, το λιμάνι «χτυπήθηκε» από τρεις απεργίες κατά τη διάρκεια μιας διαφωνίας για τα μισθολογικά με την Unite. Οι διαπραγματεύσεις για τους μισθούς και τους κανόνες εργασίας κατέληξαν σε αδιέξοδο τον Αύγουστο του 2022, με αποτέλεσμα την πρώτη απεργία τον Σεπτέμβριο. Συμφωνία επετεύχθη στις αρχές Νοεμβρίου, αλλά είχε γίνει λόγος για πιθανή αναδιάρθρωση στο μέλλον με φόντο τις συνεχιζόμενες πιέσεις.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
![ΟΛΠ: Μέρισμα – ρεκόρ στα 1,34 ευρώ μεικτά ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp2-600x435.jpg)
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
![‘Αμστερνταμ: Ο δήμος βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ASTERDAM_Cruiz-600x265.jpg)
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος