Έναν νέο γύρο απολύσεων σχεδιάζει το λιμάνι του Λίβερπουλ πρόκειται να αναδιαρθρώσει το τμήμα εμπορευματοκιβωτίων, επικαλούμενο μια αξιοσημείωτη επιδείνωση του όγκου των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται.
Αντιμέτωπη με μια παρατεταμένη ύφεση στον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων και λέγοντας ότι δεν βλέπει σημαντικές βελτιώσεις στο μέλλον, η εταιρεία Peel Ports σχεδιάζει να απολύσει έως και το 8% του εργατικού δυναμικού της στους δύο τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο Λίβερπουλ. Η διοίκηση κατέθεσε τις επίσημες ειδοποιήσεις που απαιτούνται βάσει της βρετανικής εργατικής νομοθεσίας την Παρασκευή ξεκινώντας μια περίοδο διαβούλευσης με το συνδικάτο πριν προχωρήσει στις απολύσεις.
Η Peel Ports σε ανακοίνωσή της χαρακτήρισε την απόφαση «εξαιρετικά λυπηρή αλλά αναπόφευκτη», επικαλούμενη τις συνεχιζόμενες χαμηλές ποσότητες εμπορευμάτων στα λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου. Η εταιρεία λέει ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να προσφέρει εναλλακτικές θέσεις, ενώ το εργατικό σωματείο Unite είπε ότι θα επιδιώξει επίσης να επανατοποθετήσει υπαλλήλους σε άλλους ρόλους.
Διαδηλώσεις στο Αμβούργο κατά της πώλησης του λιμανιού στην MSC
Στον «αέρα» έως και 125 άτομα
Το λιμάνι του Λίβερπουλ έχει περίπου 850 υπαλλήλους με κύρια λειτουργία σε δύο τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων. Η Peel αναφέρει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο απολύσεων έως και 125 ατόμων, ενώ η περίοδος συμβούλων αναμένεται να διαρκέσει έως και 45 ημέρες.
Όπως επισημαίνεται, τα λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου παρουσίασαν πτώση σε όγκο περίπου 12% κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτό έρχεται μετά από μια πτώση 7% το 2022. Στελέχη της Peel Ports αναφέρουν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού που είχε ως αποτέλεσμα χαμηλότερη καταναλωτική ζήτηση για βιομηχανικά προϊόντα. Ανέφεραν επίσης γεωπολιτικά ζητήματα και φόβους για μια ύφεση.
Αν και δεν είναι τόσο μεγάλο όσο το Felixstowe, το λιμάνι του Λίβερπουλ είναι ένα από τα κύρια λιμάνια στη δυτική Αγγλία που έχει επίσης συνδέσεις με τη Σκωτία, την Ιρλανδία και τα εσωτερικά λιμάνια κατά μήκος του καναλιού του Μάντσεστερ. Το λιμάνι διακινούσε περίπου 75.000 TEU το μήνα.
Πέρυσι, το λιμάνι «χτυπήθηκε» από τρεις απεργίες κατά τη διάρκεια μιας διαφωνίας για τα μισθολογικά με την Unite. Οι διαπραγματεύσεις για τους μισθούς και τους κανόνες εργασίας κατέληξαν σε αδιέξοδο τον Αύγουστο του 2022, με αποτέλεσμα την πρώτη απεργία τον Σεπτέμβριο. Συμφωνία επετεύχθη στις αρχές Νοεμβρίου, αλλά είχε γίνει λόγος για πιθανή αναδιάρθρωση στο μέλλον με φόντο τις συνεχιζόμενες πιέσεις.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ