Την έναρξη λειτουργίας του UNO By Real Madrid, ανακοίνωσαν επίσημα η Ρεάλ Μαδρίτης και η Grupo San Pablo, επισημαίνοντας πως πρόκειται για αλυσίδα fast food εστιατορίων που έχει ως στόχο να επεκτείνει το brand name της ομάδας σε όλο τον κόσμο.

Το πρώτο εστιατόριο της αλυσίδας θα ανοίξει τον Οκτώβριο στην Πόλη του Μεξικού.

H πολιτική μεταγραφών της Ρεάλ κοστίζει 444 εκατ. ευρώ

Υγιεινό και ποιοτικό φαγητό

«Το UNO By Real Madrid δημιουργήθηκε με στόχο να γίνει διεθνές σημείο αναφοράς σε αυτό το είδος εστιατορίου, το οποίο θα γίνει σημείο αναφοράς για την ποιότητα του φαγητού. Μέσω μιας καινοτόμου ιδέας, φιλοδοξεί να γίνει ένας εμβληματικός χώρος όπου οι 600 εκατομμύρια οπαδοί του συλλόγου σε όλο τον κόσμο μπορούν να απολαύσουν υγιεινό, ποιοτικό φαγητό, να συναντηθούν για να παρακολουθήσουν τους αγώνες και να αγοράσουν τα επίσημα προϊόντα του συλλόγου», αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της η Ρεάλ.

Παράλληλα, τονίζεται πως σε συνδυασμό με τις αξίες της επωνυμίας της Ρεάλ Μαδρίτης, δηλαδή την αυτοβελτίωση, την ηγεσία και τη συνεχή προσπάθεια, και για να σηματοδοτήσει την έναρξη αυτής της ιδέας νέων εστιατορίων, δημιουργήθηκε η καμπάνια «Hungry for more».

«Αυτό αναδεικνύει τις επιτυχίες του συλλόγου και ανακοινώνει το άνοιγμα του πρώτου εστιατορίου στην Πόλη του Μεξικού», αναφέρει ο ισπανικός σύλλογος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης