
Ο γερμανικός προμηθευτής κινητήρων και εξαρτημάτων Mahle ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει μια νέα τεχνολογία για κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων που εξασφαλίζουν υψηλή ισχύ και μέγιστη απόδοση, χωρίς να απαιτείται η χρήση μαγνητών και στοιχεία σπάνιων γαιών.
Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που όταν εξελιχθεί και εφαρμοστεί στη μαζική παραγωγή των ηλεκτρικών κινητήρων θα επιφέρει σημαντική αλλαγή στον κλάδο των ηλεκτροκινητήρων, που αποτελούν μαζί με την μπαταρία τα σημαντικότερα τμήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων EV, αναφέρει το Automotive News.
Το κιτ τεχνολογίας κινητήρα της Mahle, συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα Superior Continuous Torque με τον Contactless Transmitter χωρίς μαγνήτες.
Ο κινητήρας EV της Mahle εξαλείφει τους μαγνήτες και την ανάγκη για σπάνιες γαίες.
Οι φθηνότερες μπαταρίες θα εξαπλασιάσουν τις πωλήσεις EV ως το 2030 [έρευνα]
Εχουν τραβήξει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών
Η σύζευξη των δύο τεχνολογιών επιτρέπει στα EV να λειτουργούν με μέγιστη ισχύ, ενώ εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει καμία τριβή μεταξύ του πομπού και του ρότορα -επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί για «πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς φθορά», δήλωσε ο CEO της Mahle, Arnd Franz στο Automotive News στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Ο Arnd Franz τόνισε ότι οι κινητήρες χωρίς μαγνήτες, τους οποίους η Mahle αναμένει να έχει σε μαζική παραγωγή έως το 2027 ή το 2028, έχουν τραβήξει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών που θέλουν να ενισχύσουν την απόδοση των μοντέλων τους EV, περιορίζοντας τη χρήση των ακριβών μετάλλων σπάνιων γαιών.
Τα στοιχεία σπάνιων γαιών παράγονται σε μεγάλο βαθμό στην Κίνα και οι εμπορικές εντάσεις με τις ΗΠΑ έχουν κάνει τη μακροπρόθεσμη προσφορά τους πιο αβέβαιη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Βόρειας Αμερικής.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η Mahle, παραδοσιακός κατασκευαστής εξαρτημάτων κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως έμβολα και κύλινδροι, χρησιμοποιεί νέα προϊόντα όπως ο πομπός χωρίς μαγνήτη για να προωθήσει την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων που αυξάνεται παγκοσμίως.
Η Mahle είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές στον κόσμο, με παγκόσμιες πωλήσεις σε αυτοκινητοβιομηχανίες ύψους 13,1 δισ. δολαρίων το 2022.


Latest News
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.