
Ο γερμανικός προμηθευτής κινητήρων και εξαρτημάτων Mahle ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει μια νέα τεχνολογία για κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων που εξασφαλίζουν υψηλή ισχύ και μέγιστη απόδοση, χωρίς να απαιτείται η χρήση μαγνητών και στοιχεία σπάνιων γαιών.
Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που όταν εξελιχθεί και εφαρμοστεί στη μαζική παραγωγή των ηλεκτρικών κινητήρων θα επιφέρει σημαντική αλλαγή στον κλάδο των ηλεκτροκινητήρων, που αποτελούν μαζί με την μπαταρία τα σημαντικότερα τμήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων EV, αναφέρει το Automotive News.
Το κιτ τεχνολογίας κινητήρα της Mahle, συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα Superior Continuous Torque με τον Contactless Transmitter χωρίς μαγνήτες.
Ο κινητήρας EV της Mahle εξαλείφει τους μαγνήτες και την ανάγκη για σπάνιες γαίες.
Οι φθηνότερες μπαταρίες θα εξαπλασιάσουν τις πωλήσεις EV ως το 2030 [έρευνα]
Εχουν τραβήξει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών
Η σύζευξη των δύο τεχνολογιών επιτρέπει στα EV να λειτουργούν με μέγιστη ισχύ, ενώ εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει καμία τριβή μεταξύ του πομπού και του ρότορα -επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί για «πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς φθορά», δήλωσε ο CEO της Mahle, Arnd Franz στο Automotive News στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Ο Arnd Franz τόνισε ότι οι κινητήρες χωρίς μαγνήτες, τους οποίους η Mahle αναμένει να έχει σε μαζική παραγωγή έως το 2027 ή το 2028, έχουν τραβήξει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών που θέλουν να ενισχύσουν την απόδοση των μοντέλων τους EV, περιορίζοντας τη χρήση των ακριβών μετάλλων σπάνιων γαιών.
Τα στοιχεία σπάνιων γαιών παράγονται σε μεγάλο βαθμό στην Κίνα και οι εμπορικές εντάσεις με τις ΗΠΑ έχουν κάνει τη μακροπρόθεσμη προσφορά τους πιο αβέβαιη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Βόρειας Αμερικής.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η Mahle, παραδοσιακός κατασκευαστής εξαρτημάτων κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως έμβολα και κύλινδροι, χρησιμοποιεί νέα προϊόντα όπως ο πομπός χωρίς μαγνήτη για να προωθήσει την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων που αυξάνεται παγκοσμίως.
Η Mahle είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές στον κόσμο, με παγκόσμιες πωλήσεις σε αυτοκινητοβιομηχανίες ύψους 13,1 δισ. δολαρίων το 2022.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση

Οι τράπεζες εγκαταλείπουν τους «πράσινους» στόχους
Οι τράπεζες υποβαθμίζουν τους κορυφαίους στόχους βιωσιμότητας που είχαν θέσει

Συνάντηση ΕΛΕΤΑΕΝ με τον Αλέξη Χαρίτση
Μεταξύ άλλων, τέθηκε ο ενεργειακός σχειδασμός και στην ανάγκη για ισορροπημένο μείγμα τεχνολογιών Α.Π.Ε. ώστε να μειωθούν οι περικοπές ενέργειας

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Πόσα πλωτά φωτοβολταϊκά πήραν το «πράσινο φως» - Ποιος κόφτης μπαίνει
Μόνο την ανάπτυξη πιλοτικών έργων στη θάλασσα και σε τεχνητές υδάτινες επιφάνειες επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Τα σχέδια της Κομισιόν για «καθαρή ενέργεια» στην Αφρική
Το «Scaling Up Renewables in Africa» της Κομισιόν με στόχο την ανάπτυξη των ΑΠΕ στην Αφρική