Πόσες φορές έχεις ξεκινήσει μια σειρά στο Netflix, έχεις κολλήσει με τα επειδόσια και ξαφνικά «κόβεται» στη μέση; Αναρωτιέσαι ποιο θα ήταν το τέλος της αγαπημένης σου σειράς και τα βάζεις με το Netflix που δεν αφήνει τους συνδρομητές της να δουν τη συνεχεια της ιστορίας.
Έρευνα που πραγματοποίησε το περιοδικό Variety δείχνει ότι η πραγματική εικόνα είναι αρκετά διαφορετική, με το Netflix να βρίσκεται στην πέμπτη θέση των «τσεκουριών» στις πλατφόρμες streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί που αφορούν τις πλατφόρμες δεν είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους για την παραδοσιακή τηλεόραση, καθώς παντού ισχύει η ίδια αρχή: Αν μια εκπομπή έχει υψηλή τηλεθέαση σε σχέση με το κόστος παραγωγής της, ανανεώνεται. Αν όχι, ακυρώνεται.
Έρχονται διαφημίσεις στο Prime Video της Amazon το 2024
Η έρευνα με τον τίτλο «The Show Must Go Off» αφορά πλατφόρμες και κανάλια με έδρα της ΗΠΑ και κάλυψε όλες τις σειρές (μυθοπλασίας και μη) που ακυρώθηκαν μεταξύ του 2020 και της 8ης Αυγούστου 2023.
Σύμφωνα με το γράφημα, οι μεγάλες πλατφόρμες streaming (Netflix, Hulu, Disney+, Amazon Prime Video, Max, Apple TV+, Peacock, Paramount+) είχαν συνολικά ένα ποσοστό ακύρωσης 12,2% – όχι πολύ υψηλότερο από το 10,8% της γραμμικής τηλεόρασης. Ενώ η πιο «βίαια» πλατφόρμα όσον αφορά τις ακυρώσεις ήταν το Max (πρώην HBO Max), με ποσοστό 26,9%. Ένα μεγάλο μέρος του περιεχομένου της πλατφόρμας αποσύρθηκε μετά τη συγχώνευση της Warner Bros. με την Discovery το 2022, ενώ σε προσπάθεια να μειωθούν τα χρέη κόπηκαν και πρωτότυπες σειρές του HBO όπως το «Westworld».
Το Netflix είναι μόλις πέμπτο στη λίστα με τις περισσότερες ακυρώσεις σειρών
Ακολουθούν οι πλατφόρμες Disney+ (21,1%), Paramount+ (16,9%) και Hulu (15,2%), για να φτάσουμε στο Netflix (10,2%), που έχει τη φήμη του «μεγάλου τσεκουριού». Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια οι ακυρώσεις σειρών όπως οι «1899», «Cowboy Bebop», «Mindhunter», «Uncoupled», «Sex/Life» (και πολλές ακόμα) προκάλεσαν αρκετό θόρυβο, όμως το ποσοστό ακυρώσεων είναι μικρό αν υπολογίσει κανείς τον τεράστιο όγκο πρωτότυπου περιεχομένου που έχει το Netflix συγκριτικά με τις υπόλοιπες πλατφόρμες.
Μάλιστα, το Netflix είναι η μοναδική από τις οκτώ πλατφόρμες streaming της έρευνας που μείωσε το ποσοστό ακύρωσης κάθε χρόνο από το 2020 έως το 2023. Οι πλατφόρμες Peacock (10%), Prime Video (9%) και Apple TV+ (4,9%) είχαν τα χαμηλότερα ποσοστά ακύρωσης, αλλά και πολύ λιγότερο περιεχόμενο σε σχέση με τις υπόλοιπες. Τέλος, όταν εξετάζουμε τον συνολικό αριθμό των σειρών που ακυρώθηκαν σε πλατφόρμες streaming και γραμμική τηλεόραση, δεν υπάρχει σημαντική διαφορά. Όπως φαίνεται στο παρακάτω γράφημα, υπήρξαν 221 ακυρώσεις στις οκτώ εξεταζόμενες πλατφόρμες την περίοδο 2020-2023, σε σύγκριση με 193 στη γραμμική τηλεόραση.
Πηγή: in.gr
Latest News
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Ευρωπαίοι συνασπίζονται για να ανταγωνιστούν τη μηχανή αναζήτησης της Google
Η Ecosia και η Qwant συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα ευρωπαϊκό ευρετήριο για μηχανές αναζήτησης και να μειώσουν την εξάρτησή τους από τις αμερικανικές Big Tech
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων
Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM
Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις
Lenovo: Kαθαρά κέρδη αυξημένα κατά 48% στα 404 εκατομμύρια δολάρια
Η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β' τριμήνου για το οικονομικό έτος 2024/25, με σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδω
Κινέζοι χάκερ διείσδυσαν στα συστήματα της T-Mobile στις ΗΠΑ
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι οι χάκερ συνδέονται με τις κινεζικές υπηρεσίες πληροφοριών και ότι κατάφεραν να παραβιάσουν την κυβερνοασφάλεια της T-Mobile στο πλαίσιο πολύμηνης εκστρατείας
Cookie Stuffing: Η σκοτεινή πλευρά του διαδικτυακού μάρκετινγκ
Το cookie stuffing είναι ένα αυξανόμενο πρόβλημα στη διαδικτυακή διαφήμιση - Πώς λειτουργεί, ποιους κλάδους πλήττει, ποιοι οδηγήθηκαν στη φυλακή για τη συγκεκριμένη πρακτική
Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη
Επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί της Δανίας ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταγράψουν τις κατευθυντήριες γραμμές που θα επιταχύνουν την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Act)
Η Apple κατηγορείται ότι παγίδευσε και έκλεψε 40 εκατ. πελάτες
Η Apple βρίσκεται ενώπιον των δικαστικών αρχών για παραβίαση αντιανταγωνιστικών πρακτικών