Ένα πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης υπό το σύνθημα «YOU. MADE BY YOU» δημιουργεί το WHAT’S UP της COSMOTE. Στόχος του προγράμματος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι «να αποτελέσει αφετηρία ενός ταξιδιού ενδυνάμωσης για όλους τους νέους, ανεξαρτήτως σπουδών, εργασίας και κοινωνικής κατάστασης. Είναι μια πρωτοβουλία που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας και του κοινωνικού συνόλου».
COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Νέος κύκλος δωρεάν εκπαίδευσης στις ψηφιακές δεξιότητες για επιχειρήσεις
Το πρόγραμμα
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, ηλικίας 18-29 ετών, θα έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με δημοφιλείς και καταξιωμένους επαγγελματίες και ειδικούς από τον ακαδημαϊκό και καλλιτεχνικό χώρο, μεταξύ των οποίων οι μουσικοί Bloody Hawk, Good Job Nicky και Άγγελος Πεντάρης, ο Τάκης Προεστάκης (ιδρυτής του ομώνυμου καταφυγίου ζώων Takis Shelter), οι Αθηνά Αλεξιάδου & Μαριλένα Βαϊνανίδη (ιδρύτριες του “Think Pig”), η ηθοποιός Νάντια Κοντογεώργη, οι ψυχολόγοι Βάλια Καράγιωργα, Αφροδίτη Καψαρίδη και Κυριακή Θεοδόση-Πολυμέρη, οι καθηγητές Μαρία Κακαβούλια (Πάντειο Πανεπιστήμιο) και Ιωάννης Νικολάου (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), αλλά και η ιστορικός & ραδιοφωνική παραγωγός Κατερίνα Καφετζή. Πρόκειται για μια βιωματική εμπειρία που θα εμπνεύσει τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τα «θέλω» τους, να τα κυνηγήσουν και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους.
«Σ’ ένα περιβάλλον όπου όλοι οι άνθρωποι -και ειδικότερα οι νέοι- αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις, αλλά και εσωτερικά διλήμματα, θέλουμε να είμαστε δίπλα τους έμπρακτα. Στην COSMOTE έχουμε εντοπίσει την ανάγκη των νέων ανθρώπων να βρουν τη δύναμη μέσα τους και να εξελιχθούν, γι’ αυτό δημιουργήσαμε στο WHAT’S UP το πρόγραμμα “YOU. MADE BY YOU”. Ένα πρωτότυπο και πολυδιάστατο πρόγραμμα που στόχο έχει να λειτουργήσει ως αφετηρία για να γνωρίσουν οι νέοι καλύτερα τον εαυτό τους, να έρθουν πιο κοντά στα “θέλω” τους και να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις πιο δυνατοί και πιο σίγουροι», δήλωσε o κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Ομίλου ΟΤΕ.
Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
Το πρόγραμμα “YOU. MADE BY YOU” εστιάζει σε 3 θεματικές ενότητες:
- «Ο εαυτός μου»: οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, τι πραγματικά θέλουν και ποιες είναι οι επιλογές τους.
- «Οι άλλοι»: οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν πώς μπορούν να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά με τους άλλους, να συνδεθούν με τους γύρω τους και να συνυπάρχουν αρμονικά.
- «Η αλλαγή»: οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς μπορούν να συνεισφέρουν στο σύνολο και να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση θα πραγματοποιηθεί ένα διήμερο online σεμινάριο στις 20-21 Οκτωβρίου, συνολικής διάρκειας 12 ωρών. 1.000 συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διαδράσουν μέσω της πλατφόρμας zoom με τους ομιλητές, να μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες και βιώματα, να θέσουν ερωτήματα, να δεχτούν ανατροφοδότηση, να κάνουν ψυχογραφικές ασκήσεις και quiz, polls, να μιλήσουν για τη δική τους ιστορία.
Σε δεύτερη φάση, 100 από τους συμμετέχοντες της πρώτης φάσης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε 3 private sessions (στις 30-31/10, στις 6-7/11 και στις 13-14/11), διάρκειας 4 ωρών το καθένα, που θα διεξαχθούν είτε μέσω της πλατφόρμας zoom, είτε με φυσική παρουσία. Σκοπός των private sessions είναι να εμβαθύνουν περισσότερο στις θεματικές ενότητες του προγράμματος.
Δηλώσεις συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από 25 Σεπτεμβρίου μέχρι και 11 Οκτωβρίου στο www.whatsup.gr/youmadebyyou/
Latest News
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών