Aκόμη κι αν εντείνονται οι ανησυχίες για το κόστος ζωής, με την προσιτή τιμή να αναδεικνύεται σε όλο και πιο αποφασιστικό κριτήριο για τις καταναλωτικές αποφάσεις, η βιομηχανία ομορφιάς φαίνεται ότι έχει βρει το «κουμπί» των καταναλωτών, ικανοποιώντας τις συναισθηματικές τους ανάγκες. Έτσι παρά τους φόβους, οι παγκόσμιες πωλήσεις των prestige καλλυντικών, των αρωμάτων και των προϊόντων περιποίησης δέρματος και μαλλιών αυξάνονται.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Parfυms Ghrίstian Dior Hellas, οι πωλήσεις της οποίας στην ελληνική αγορά θα «σπάσουν» εφέτος το φράγμα των 20 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνουν τα ευρήματα των ερευνών σχετικά με τον «δείκτη του κραγιόν», όταν δηλαδή οι καταναλωτές ξοδεύουν σε μικρές πολυτέλειες ακόμη και σε περίοδο ύφεσης.

Για εφέτος ο ετήσιος κύκλος εργασιών της Parfυms Ghrίstian Dior Hellas προβλέπεται να αυξηθεί κατά 15% σε σχέση με το 2022 σημειώνει η διοίκηση στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για την οικονομική χρήση του 2022.

Αυτό σημαίνει ότι ο ελληνικός τζίρος των καλλυντικών και αρωμάτων της Dior θα ξεπεράσουν τα 21 εκατ. ευρώ. Και μάλιστα παρά «τις υψηλές πληθωριστικές πιέσεις, οε οποίες περιορίζουν σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και θέτουν σε κίνδυνο την προοπτική οικονομικής ανάπτυξης».

Ήδη οι πωλήσεις του φετινού α’ εξαμήνου σημειώνουν σημαντική αύξηση, ξεπερνώντας τις πωλήσεις του α’ εξαμήνου του έτους 2019 και η εταιρεία παραμένει στην 1η θέση στην επιλεκτική αγορά των καλλυντικών.

Σημειώνεται ότι εφέτος η εταιρεία προχωρεί σε συνετή αύξηση των επενδυτικών της δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στην ανακαίνιση κεντρικών σημείων πώλησης μεγάλων πελατών της, και στην εκτέλεση συγκεκριμένων λανσαρισμάτων με σκοπό να ενισχυθούν οι πωλήσεις της.

Άλλωστε όπως είχε πει ο Christian Dior: Το άρωμα μιας γυναίκας λέει περισσότερα γι’ αυτήν απ’ ό,τι ο γραφικός της χαρακτήρας.

Πρωτιά το 2022 στην επιλεκτική διανομή

Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην εμπορία αρωματικών και καλλυντικών προϊόντων περιποίησης προσώπου και σώματος, το 2022 πέτυχε να βρεθεί στην 1η θέση στην επιλεκτική αγορά καλλυντικών για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά «παρόλο τις σημαντικές προκλήσεις τις οποίες αντιμετώπισε ως αποτέλεσμα του έντονου ανταγωνισμού και της δύσκολης ακόμη οικονομικής συγκυρίας της χώρας με τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις εξαιτίας του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία αλλά και των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19», όπως επισημαίνεται.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο κλάδος της επιλεκτικής είναι πολύ ανταγωνιστικός στην χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλά από τα κυρίαρχα brands λειτουργούν με σχήμα αντιπροσωπείας, και ως εκ τούτου μπορούν και πετυχαίνουν οικονομίες κλίμακας λόγω της ταυτόχρονης αντιπροσώπευσης πολλών brands, συγκρινόμενων με την εταιρεία Dior η οποία λειτουργεί αυτόνομα αποκλειστικά για το όνομα Dior, αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Πώς ξεπέρασε τον κάβο της κρίσης

Το 2022 ξεκίνησε ομαλά σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο ταυ οικονομικού έτους του 2021 που ίσχυαν σι περιορισμοί από την Πανδημία του Govid -19 γεγονός που επέτρεψε την σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας σε σχέση με το 2021, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία και των παγκόσμιων πληθωριστικών πιέσεων που οδήγησε στην αύξηση των πρώτων υλών.

Σε όλο αυτό το περιβάλλον της παγκόσμιας αναταραχής η Parfυms Ghrίstian Dior Hellas αποδεικνύεται ανθεκτική ώστε όχι μόνο να επιβιώνει αυτής της κρίσης αλλά και να παραμένει με κερδοφόρο αποτέλεσμα.

Όσον αφορά τους παράγοντες ανάσχεσης των συνεπειών και της απορρόφησης των οποιοδήποτε κραδασμών και των επιπτώσεων της υφιστάμενης κρίσης, επισημαίνεται ότι συνέβαλλαν: η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων, η στοχευμένη μείωση των λειτουργικών εξόδων, σε συνδυασμό με την ισχυρή κεφαλαιακή βάση, η σημαντική υποστήριξη από την μητρική και τα υψηλά ταμειακά διαθέσιμα που διαθέτει.

Αύξηση μικτού περιθωρίου κέρδους

Η εταιρεία με μηδενικό δανεισμό και ισχυρό ταμειακό απόθεμα «είδε» τις καθαρές πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 13,57% το 2022 στα 18,477 εκατ. ευρώ από 16,269 εκατ. ευρώ το 2021.

Το μικτό περιθώριο κέρδους κινήθηκε αυξητικά κατά 2,28 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 59,63% σε σχέση με το 2021 που κινήθηκε στο 57,35% λόγω του διαφορετικού μείγματος των πωληθέντων αγαθών.

Τα λοιπά συνήθη έσοδα μειώθηκαν κατά 8,77% σε σχέση με το περσινό έτος από 957.483,19 σε 873.516,95. Αυτό οφείλεται στην μείωση της υποστήριξης που παρείχε η μητρική μέσω επιδότησης των εξόδων προώθησης για να μπορέσει η ελληνική θυγατρική να προσφέρει premium υπηρεσίες στον καταναλωτή.

Το άθροισμα των εξόδων διοικητικής λειτουργίας και λειτουργίας διαθέσεως ανήλθε σε 10,963 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 19,73% σε σχέση με το 2021.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω διακυμάνσεων η εταιρεία εμφανίζει το 2022 μειωμένα κέρδη προ φόρων 918.774,69 ευρώ συγκρινόμενα με τα κέρδη 1.104.267,08 ευρώ του προηγούμενου έτους.

Τα κέρδη που προέκυψαν μετά από φόρους ήταν 771.474 ευρώ από 775.729 ευρώ το 2021.

Με βάση την προτεινόμενη διανομή των κερδών η καθαρή θέση της εταιρείας ανήλθε σε 8.315.500 ευρώ και αντιστοιχεί στο 155,75% του συνόλου του Μετοχικού Κεφαλαίου σε σχέση με το 146,10% της προηγούμενης οικονομικής χρήσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Θεοδωρικάκος: Συνάντηση Σταύρου Καφούνη και εκπροσώπων του κλάδου της γουνοποιίας – Τι συζήτησαν
Επιχειρήσεις |

Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε

Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο