Με τη χρήση νέων τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον και τους εργαζόμενους προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της Α’ φάσης του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς στην Κύπρο. Το έργο, μήκους 15 χλμ. με δύο σήραγγες μήκους 900 μ. και πέντε υψηλές γέφυρες μήκους 1.400 μ., με προϋπολογισμό 73 εκατ. ευρώ, υλοποιείται από την Intrakat για λογαριασμό του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων της Κύπρου.
Εξάρχου (Intrakat): Οι τρεις προκλήσεις για τον κατασκευαστικό κλάδο
Μη αλκαλικός επιταχυντής
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, για την κατασκευή των σηράγγων και, συγκεκριμένα, για την εφαρμογή σκυροδέματος γίνεται πρωτοποριακή χρήση μη αλκαλικού επιταχυντή, ο οποίος προσφέρει σειρά πλεονεκτημάτων. Σε σχέση με τους ευρέως χρησιμοποιούμενους αργιλικούς επιταχυντές, οι μη αλκαλικοί δεν είναι καυστικοί, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται πιθανά ατυχήματα και να δημιουργείται ευχάριστο περιβάλλον στη σήραγγα, κάτι που συμβάλλει στην αποδοτικότερη εργασία. Επιπλέον, οι μη αλκαλικοί επιταχυντές είναι φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς με τη χρήση τους δεν εκπέμπονται επιβλαβή αλκαλικά αέρια κι έτσι αποτρέπεται τυχόν μόλυνση του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα. Επιπρόσθετα, οι μη αλκαλικοί επιταχυντές δε μειώνουν την αντοχή του εκτοξευόμενου σκυροδέματος. Αντίθετα, οι αλκαλικοί επιταχυντές δύναται να προκαλέσουν μείωση της αντοχής ακόμα και μεγαλύτερη του 30%, καθώς στις σήραγγες όπου έχουν χρησιμοποιηθεί έχει παρατηρηθεί φραγή στα συστήματα απορροής λόγω αλάτων νατρίου ή/και καλίου που περιέχουν.
Ο αυτοκινητόδρομος
Όπως επισημαίνεται, η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα στην Κύπρο. Η ολοκλήρωσή του θα αναβαθμίσει ποιοτικά και λειτουργικά την καθημερινότητα των μόνιμων κατοίκων και των επισκεπτών της ευρύτερης περιοχής.
Latest News
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Πώς θα χτιστεί το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ
Το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα
Ποιες λύσεις εξετάζονται για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στην Αθήνα
Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις με μεγάλους παραγωγούς ηλεκτρικού ρεύματος όπως η ΔΕΗ αλλά και ο όμιλος Μυτιληναίου και άλλους για την κατασκευή και λειτουργία 3 η 4 μονάδων αφαλάτωσης
Πάτρα – Πύργος: Πώς προχωρά το έργο της ΑΒΑΞ στο Α’ τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου [video]
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος κατασκευάζεται και η ΑΒΑΞ δίνει στη δημοσιότητα βίντεο με την πορεία των εργασιών
Η «μάχη» της ΠΥΡΚΑΛ - Οι πέντε μεγάλοι των κατασκευών στον διαγωνισμό για το πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης»
Ενδιαφέρον εκδηλώθηκε απο τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, «ΑΒΑΞ – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ» και «METLEN - INTRAKAT»
Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Αύξηση 77% της συνεισφοράς στο ΑΕΠ στην τετραετία
Ο Ομιλος ΗΡΑΚΛΗΣ είχε 406 εκατ. ευρώ συνολική συνεισφορά στο ΑΕΠ, και απασχολεί 12.500 εργαζόμενους σε μόνιμες θέσεις εργασίας
Logistics: Στο 1 δισ. ευρώ η αξία των νέων έργων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Επενδυτικό ενδιαφέρον για logistics και αποθηκευτικούς χώρους - Οι προκλήσεις για οδικές μεταφορές, ναυτιλία, αερομεταφορές
ΑΑΔΕ: Πότε ξεκινά η ψηφιακή υποβολή των συμφωνητικών ανάληψης τεχνικών έργων
Ποιες είναι οι αποφάσεις του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, και του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή