Πάρ’ ολίγο νέα τραγωδία στη ακτοπλοΐα καθώς δυο ναύτες του ταχύπλοου σκάφους «Speed Runner Jet», πλοιοκτησίας Seajets, τραυματίστηκαν από πτώση στη θάλασσα κατά την διάρκεια εκτέλεσης εργασιών από πτώση στη θάλασσα. Σύμφωνα με πληροφορίες προσήχθησαν για ανάκριση ο πλοίαρχος, ο ύπαρχος και ο λοστρόμος του σκάφους.
Σε ανακοίνωση της, η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτίλου επισημαίνει ότι «η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ πληροφορήθηκε πριν λίγο ότι στο ταχύπλοο σκάφος «Speed Runner Jet», πλοιοκτησίας Seajets, το οποίο ελλιμενιζόταν απέναντι από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας , συνέβη ατύχημα κατά την διάρκεια εκτέλεσης εργασιών στην πλώρη του πλοίου.
ΑΝΕΚ: Αύξηση τζίρου στο εξάμηνο – Στα 81,9 εκατ. ευρώ
Πρόκειται για τον Β.Ν. 55 ετών και τον Α.Γ. 34 ετών.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, οι εργασίες γίνονταν στον εξωτερικό χώρο – οι οποίες απαγορεύονται – και χωρίς να τους έχουν παρασχεθεί τα μέσα ασφαλείας και προστασίας.
Οι δυο τραυματίες μεταφέρθηκαν και νοσηλεύονται στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας.
Αμέσως, κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ μετέβη στο πλοίο προκειμένου να τους παρασχεθεί ιατρική – νοσοκομειακή βοήθεια και να διερευνήσει τις συνθήκες που έγινε το ατύχημα.
Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να διερευνηθούν οι αιτίες του ατυχήματος και να αποδοθούν ευθύνες σε όσους εμπλέκονται σε ένα ατύχημα το οποίο θα μπορούσε να έχει τραγικό αποτέλεσμα.
«Η οποιαδήποτε εκτέλεση εργασίας που απαγορεύεται από τη νομοθεσία και η μη εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο για τους Ναυτεργάτες και οι ευθύνες εταιριών – ΥΕΝ- Λιμενικών Αρχών είναι τεράστιες», τονίζεται σε ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ.
Επίσης,σε ανακοίνωση του και το ναυτεργατικό σωματείο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ υπογραμμίζει ότι «Μπροστά στο υπουργείο Ναυτιλίας και στο αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος δύο (2) ναύτες μέλη του πληρώματος του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «SPEEDRUNNER
JET» της ναυτιλιακής εταιρείας SEAJETS, τραυματίστηκαν από πτώση στη θάλασσα, ενώ εκτελούσαν εργασίες εντός του πλοίου.
Οι ναυτεργάτες στην κυριολεξία γλύτωσαν το θάνατο και δεν έπεσαν στο λιμενοβραχίονα, που είναι ελλιμενισμένο. Συγκεκριμένα στην αριστερή πλευρά του πλοίου, στο χώρο που βρίσκονται οι σωσίβιοι λέμβοι (βαρελάκια), εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού με μάνικα νερού, χωρίς κανένα μέτρο προστασίας (ζώνες ασφαλείας, σκαλωσιές, κράνη κλπ)».
Το σωματείο κάνει λόγο για εγκληματικές ευθύνες της εταιρείας και του υπουργείου ναυτιλιας και ζητά την πλήρη διερεύνηση του περιστατικού.