
Κυκλοφόρησαν την Τρίτη τα νεότερα παπούτσια τρεξίματος της Adidas, τα οποία φόρεσε την Κυριακή η Αιθιοπιανή Τίγκιστ Ασέφα για να σημειώσει νέο παγκόσμιο ρεκόρ μαραθωνίου γυναικών στο Βερολίνο. Η τιμή τους είναι αρκετά «αλμυρή» και κυμαίνεται στα 500 ευρώ, σημειώνει το Reuters.
Η Adidas -η μεγαλύτερη αντίπαλός της Nike- και άλλες αθλητικές μάρκες, έχουν εμπλακεί σε έναν πόλεμο «σούπερ παπουτσιών» εδώ και χρόνια, από τότε που κυκλοφόρησαν τα πρώτα παπούτσια για τρέξιμο που περιείχαν ένα παχύ, αντικραδασμικό αφρό και πλάκα από ανθρακονήματα που βοηθούσαν τους αθλητές να τρέξουν πιο αποτελεσματικά.
Adidas: Ξεκινά να πουλά παπούτσια Yeezy αξίας 1,3 δισ. δολαρίων
Τιμή που «ζαλίζει»
Με 500 δολάρια το ζευγάρι, τα Adizero Adios Pro Evo 1 κοστίζουν 225 δολάρια περισσότερα από τα αντίστοιχα Alphafly 2 της Nike, εγείροντας το ερώτημα πόσοι ερασιτέχνες δρομείς θα επωμιστούν το επιπλέον κόστος.
«Η τιμή είναι απλά τρελή», δήλωσε ο Harry Swinhoe, ιδρυτής του Grove Lane Runners, ενός ερασιτεχνικού συλλόγου τρεξίματος στο νοτιοανατολικό Λονδίνο. «Αναρωτιέμαι αν ο μέσος δρομέας θα νιώσει πραγματικά το όφελος του υπερ-υπερ-υπερ-παπουτσιού, σε σχέση με το υπερ-υπερ-παπούτσι ή το κανονικό παπούτσι», πρόσθεσε.
Για μόνο ένα μαραθώνιο
Με βάρος μόλις 138 γραμμάρια, τα παπούτσια είναι πολύ ελαφριά, αλλά όχι ανθεκτικά. Έχουν σχεδιαστεί για να φοριούνται για έναν μόνο αγώνα μαραθώνιας απόστασης (42 χιλιόμετρα ή 26 μίλια) και για προθέρμανση πριν από τον αγώνα, με αποτέλεσμα το κόστος ανά μίλι να ανέρχεται σε περίπου 19 δολάρια, αν, όπως λέει η Adidas, οι δρομείς πρέπει να αγοράζουν ένα νέο ζευγάρι για κάθε μαραθώνιο.
«Αυτό είναι ένα παπούτσι βελτιστοποιημένο για ταχύτητα, έναντι της ανθεκτικότητας», δήλωσε η Adidas. Ο λιανοπωλητής κυκλοφόρησε μόλις 521 ζευγάρια των παπουτσιών την Τρίτη, με μια δεύτερη παράδοση να έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο.
Η Adidas τα εμπορεύεται ως παπούτσια παγκόσμιων ρεκόρ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Bjorn Gulden να δημοσιεύει την Τρίτη στο Instagram μια φωτογραφία με τον ίδιο και την Assefa να κρατούν το παπούτσι, με τη λεζάντα «Tigist Assefa… είμαστε τόσο περήφανοι για σένα».
Η Assefa έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ κατά 2 λεπτά για να τερματίσει σε 2 ώρες, 11 λεπτά και 53 δευτερόλεπτα.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW