
Tο 13o ετήσιο «Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum» με τίτλο «Βέλτιστες Βιομηχανικές Πρακτικές – Δημιουργία Μακροπρόθεσμης Αξίας μέσω της Αειφορίας» (Best Industry Practices – Building Long Term Value Through Sustainability) φιλοξενεί η Capital Link την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023 στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα.
Με ιστορικό 13 ετών, είναι το μοναδικό Φόρουμ που προβάλλει την Επιχειρησιακή Αριστεία στον Ναυτιλιακό Τομέα και διερευνά τις Βέλτιστες Βιομηχανικές Πρακτικές σε όλους τους σημαντικούς τομείς όπως η διαχείριση στόλου, η τεχνολογική καινοτομία, το πλήρωμα, η ενεργειακή απόδοση και το περιβάλλον, η προστασία και η ασφάλεια.
Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα και στη μελέτη των ESG (Environmental, Social & Governance).
Η ατζέντα
- Η σημασία της διαφανούς αναφοράς εκπομπών – Τα οφέλη για τους πλοιοκτήτες
- Εναλλακτικά Καύσιμα
- Το τοπίο της ανανέωσης του στόλου – Πλοία & Καύσιμα του Σήμερα και του Αύριο
- Κεντρική Ομιλία του Υπουργού Ναυτιλίας
- «2023 Capital Link Maritime Sustainability Award» Κεντρική Ομιλία & Παρουσίαση Βραβείου
- Η Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο Ρόλος των Ναυλωτών
- Ασφάλεια & Ανθρώπινο Στοιχείο
- Όλα για τον άνθρακα – Μετατοπίσεις άνθρακα, δέσμευση άνθρακα, πιστώσεις άνθρακα, EU ETS
- Τεχνολογία – Προχωρώντας τη ναυτιλία στο επόμενο επίπεδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ FORUM
Διαδραστική πλατφόρμα
Το φόρουμ παρέχει μια διαδραστική πλατφόρμα σχετικά με το θέμα της Επιχειρησιακής Αριστείας, των Βέλτιστων Βιομηχανικών Πρακτικών και της Αειφορίας που συνδέουν ναυτιλιακές εταιρείες, ναυλωτές, ρυθμιστικές αρχές, κυβερνητικές και μη κυβερνητικές ενώσεις βιομηχανίας, νηογνώμονες, λέσχες P&I, μητρώα σημαίας, παρόχους τεχνολογίας και υπηρεσιών και την οικονομική και επενδυτική κοινότητα.
Το φετινό φόρουμ θα παρουσιάσει για άλλη μια φορά ηγέτες του κλάδου που θα μοιραστούν τις γνώσεις τους για κρίσιμα ζητήματα του κλάδου.
Μεταξύ των ομιλητών θα είναι ο Υπουργός Ναυτιλιακών Υποθέσεων και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστος Στυλιανίδης, αλλά και ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης Ιδρυτής και Πρόεδρος της Capital Maritime & Trading Corp.


Latest News

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα