H Costco είναι γνωστό πως αποτελεί ένα μέρος όπου μπορεί κάποιος να βρει τιμές ευκαιρίας σε οποιαδήποτε ποικιλία αντικειμένων, από φαγητό και κρέατα, μέχρι αποσκευές, συσκευές και εσχάτως… ράβδους χρυσού.
Όσο κι αν το τελευταίο ακούγεται παράδοξο, όντως η αμερικανική πολυεθνική εταιρεία που διαθέτει αλυσίδα καταστημάτων λιανικής και που από το 2022, αποτελεί τον πέμπτο μεγαλύτερο λιανοπωλητή στον κόσμο, και από το 2016 τον μεγαλύτερο λιανοπωλητή βόειου κρέατος, βιολογικών τροφίμων, κοτόπουλου και κρασιού, πλέον διαθέτει προς πώληση και ράβδους χρυσού!
Costco: Η μετοχή της αντιμέτωπη με ιστορικό υψηλό
Η εταιρεία πούλησε χρυσές μπάρες 1 ουγγιάς, στην τιμή των 1900 δολαρίων, κοντά στο ύψος πώλησης του χρυσού που την Τετάρτη έκλεισε στα 1.876,56 δολάρια η ουγγιά.
Ανεξάρτητα από την τιμή, ο χρυσός πουλάει σαν… κέικ, αν κρίνουμε από τα σχόλια στελεχών της Costco. Ο Οικονομικός Διευθυντής Richard Galanti μιλώντας στο πλαίσιο ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τριμήνου της εταιρείας, είπε ότι οι μπάρες χρυσού έχουν μεγάλη ζήτηση και εξαντλούνται άμεσα όταν βγαίνουν προς πώληση.
«Έχω λάβει μερικές κλήσεις που οι άνθρωποι έχουν δει στο διαδίκτυο ότι πουλούσαμε ράβδους χρυσού 1 ουγγιάς», είπε. «Ναι, αλλά όταν τα φορτώνουμε στον ιστότοπο, συνήθως εξαφανίζονται μέσα σε λίγες ώρες και περιορίζουμε την πώλησε σε δύο κομμάτια ανά μέλος».
Οι μπάρες χρυσού είναι διαθέσιμες μόνο στο διαδίκτυο και μόνο εάν για τα μέλη της Costco.Για να γίνει καλείς μέλος της εταιρείας θα πρέπει να πληρώσει είτε 120 δολάρια είτε 60 δολάρια το χρόνο, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξει το υποψήφιο μέλος. Η εταιρεία έχει περιορίσει τις αγορές σε δύο μπάρες ανά πελάτη, πράγμα που σημαίνει ότι θα ήταν πολύ δύσκολο για κάποιον να αποκτήσει πολλές μπάρες και να επενδύσει με αυτό τον τρόπο σε χρυσό.
Πάντως πρόκειται για μια αποτελεσματική καμπάνια και θα μπορούσε να προσελκύσει έναν συγκεκριμένο κομμάτι πελατείας στην Costco, δήλωσε ο Jonathan Rose, συνιδρυτής του Genesis Gold Group.
Ο Rose σημείωσε ότι η εταιρεία φαίνεται να έχει επιταχύνει τις προσφορές της σε αποξηραμένα τρόφιμα και άλλα προϊόντα επιβίωσης σε μια εποχή που οι ανησυχίες για το μέλλον είναι αυξημένες. Για παράδειγμα, η εταιρεία εμπορεύεται ένα κιτ προετοιμασίας φαγητού έκτακτης ανάγκης 150 μερίδων που θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για κάθε – ακραίο- ενδεχόμενο.
Ανοδικά ο χρυσός
Τα πολύτιμα μέταλλα βρίσκονται σε άνοδο τα τελευταία χρόνια. Ο χρυσός αυξήθηκε περισσότερο από 15% το περασμένο έτος και περισσότερο από 55% τα τελευταία πέντε χρόνια.
Με τον πληθωρισμό να είναι ακόμη αυξημένος, οι τράπεζες να βρίσκονται υπό διαρκή εποπτεία και την αγορά εμπορικών ακινήτων ν αέχει τα δικά της προβλήματα, το ασφαλές καταφύγιο του χρυσού και του ασημιού θα πρέπει να είναι ισχυρό, κατέληξε ο Rose.
«Γνωρίζουμε πώς μοιάζει ο οδικός χάρτης: Πτώχευση τραπεζών, εμπορικά δάνεια που αθετούνται με ανησυχητικό ρυθμό… δεν φαίνεται να έχουν χειρισμό στον πληθωρισμό και γι’ αυτό συνεχίζουν να αυξάνουν τα επιτόκια», είπε. «Οι προοπτικές για σταθερότητα στην αγορά δεν είναι καλές και οι άνθρωποι θέλουν ένα [υλικό] περιουσιακό στοιχείο που θα είναι ένα ασφαλές καταφύγιο. Αυτό παρέχει ο χρυσός και το ασήμι».
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας