Η Βρετανία επιβεβαίωσε σήμερα ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να διασφαλίσουν πως όλα τα οχήματα που κατασκευάζουν θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2035, όπως προβλέπει το υπάρχον χρονοδιάγραμμα, μολονότι την περασμένη εβδομάδα η κυβέρνηση ανέβαλε για μια πενταετία ορισμένα από τα εμβληματικότερα μέτρα της για την κλιματική πολιτική.
«Η οδηγία μας παρέχει ασφάλεια στους κατασκευαστές, ωφελεί τους οδηγούς παρέχοντάς τους περισσότερες επιλογές και βοηθά την ανάπτυξη της οικονομίας μας», διαβεβαίωσε ο υπουργός Μεταφορών Μαρκ Χάρπερ.
«Γκάζι» της Νissan για αποκλειστικώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη
Ικανοποίηση
Η αποσαφήνιση των κανόνων έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που είχαν ζητήσει από την κυβέρνηση να προχωρήσει σε διευκρινίσεις, γιατί διαφορετικά κινδύνευαν να διαταραχθούν η εφοδιαστική αλυσίδα και τα επενδυτικά σχέδιά τους. Την περασμένη εβδομάδα η Ντάουνινγκ Στριτ ανακοίνωσε ότι η πώληση των καινούριων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων θα απαγορευτεί το 2035 και όχι το 2030, όπως προβλεπόταν αρχικά.
Με βάση τη σημερινή οδηγία για τα αποκαλούμενα οχήματα μηδενικών ρύπων (ZEV), ο κλάδος θέτει ως στόχο το 22% των αυτοκινήτων που θα πουληθούν τον επόμενο χρόνο να είναι ηλεκτρικά. Το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται σταδιακά μέχρι να φτάσει το 80% το 2030 και το 100% το 2035. Οι εταιρείες διαμαρτύρονταν για το «αμφιλεγόμενο μήνυμα» που έστελνε η βρετανική κυβέρνηση ζητώντας αφενός από τους κατασκευαστές να αυξήσουν την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αφετέρου δίνοντας περισσότερο χρόνο στους καταναλωτές για να μεταπηδήσουν από τα βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα στα ηλεκτρικά.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας