Η Βρετανία επιβεβαίωσε σήμερα ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να διασφαλίσουν πως όλα τα οχήματα που κατασκευάζουν θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2035, όπως προβλέπει το υπάρχον χρονοδιάγραμμα, μολονότι την περασμένη εβδομάδα η κυβέρνηση ανέβαλε για μια πενταετία ορισμένα από τα εμβληματικότερα μέτρα της για την κλιματική πολιτική.
«Η οδηγία μας παρέχει ασφάλεια στους κατασκευαστές, ωφελεί τους οδηγούς παρέχοντάς τους περισσότερες επιλογές και βοηθά την ανάπτυξη της οικονομίας μας», διαβεβαίωσε ο υπουργός Μεταφορών Μαρκ Χάρπερ.
«Γκάζι» της Νissan για αποκλειστικώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη
Ικανοποίηση
Η αποσαφήνιση των κανόνων έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που είχαν ζητήσει από την κυβέρνηση να προχωρήσει σε διευκρινίσεις, γιατί διαφορετικά κινδύνευαν να διαταραχθούν η εφοδιαστική αλυσίδα και τα επενδυτικά σχέδιά τους. Την περασμένη εβδομάδα η Ντάουνινγκ Στριτ ανακοίνωσε ότι η πώληση των καινούριων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων θα απαγορευτεί το 2035 και όχι το 2030, όπως προβλεπόταν αρχικά.
Με βάση τη σημερινή οδηγία για τα αποκαλούμενα οχήματα μηδενικών ρύπων (ZEV), ο κλάδος θέτει ως στόχο το 22% των αυτοκινήτων που θα πουληθούν τον επόμενο χρόνο να είναι ηλεκτρικά. Το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται σταδιακά μέχρι να φτάσει το 80% το 2030 και το 100% το 2035. Οι εταιρείες διαμαρτύρονταν για το «αμφιλεγόμενο μήνυμα» που έστελνε η βρετανική κυβέρνηση ζητώντας αφενός από τους κατασκευαστές να αυξήσουν την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αφετέρου δίνοντας περισσότερο χρόνο στους καταναλωτές για να μεταπηδήσουν από τα βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα στα ηλεκτρικά.
Latest News
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
COP29: «Πληρώστε ή βγάλτε τον σκασμό» λένε ακτιβιστές
Διαδηλωτές σε αίθουσα συνεδρίασης της COP29 ζητούν από τις πλουσιότερες χώρες να καταβάλουν το μερίδιο που τους αναλογεί.
Ποιος θα πληρώσει για την κλιματική αλλαγή; Σκληρές κόντρες στην COP29
Σκληρό πόκερ ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων οικονομιών στη σύνοδο για το κλίμα
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040
Εκατομμύρια περιβαλλοντικοί πρόσφυγες το 2023 - Οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή
Η κλιματική αλλαγή έχει οδηγήσει στην αύξηση κατά 51% τα τελευταία πέντε χρόνια στον αριθμό των εσωτερικά εκτοπισμένων ανθρώπων
Το πιο μεγάλο, καυτό καλοκαίρι στην Ελλάδα - Τι συνέβη στις θάλασσες το 2024
Αρνητικά νέα φέρνει έρευνα τριών ελληνικών πανεπιστημίων για τις θερμοκρασίες που «έπιασαν» οι θάλασσες το 2024 στην Ελλάδα
Aπειλούνται εκατομμύρια ζωές από την κλιματική αλλαγή
Έρευνα κάνει μακάβριες προβλέψεις για το πώς η κλιματική αλλαγή ενδέχεται να προκαλέσει τον θάνατο εκατομμυρίων ατόμων
ΔΕΔΔΗΕ: Η παραγωγή ρεύματος από ΑΠΕ σε μία εφαρμογή
Η νέα εφαρμογή τυ ΔΕΔΔΗΕ δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Ξεκινά την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων - Συνολικής ισχύος 100 MW
Τα νέα αιολικά πάρκα ξεκινούν να κατασκευάζονται στη Ροδόπη, τη Φωκίδα και την Αργολίδα με την προμήθεια 19 νέων ανεμογεννητριών του οίκου Nordex