
Η Βρετανία επιβεβαίωσε σήμερα ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να διασφαλίσουν πως όλα τα οχήματα που κατασκευάζουν θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2035, όπως προβλέπει το υπάρχον χρονοδιάγραμμα, μολονότι την περασμένη εβδομάδα η κυβέρνηση ανέβαλε για μια πενταετία ορισμένα από τα εμβληματικότερα μέτρα της για την κλιματική πολιτική.
«Η οδηγία μας παρέχει ασφάλεια στους κατασκευαστές, ωφελεί τους οδηγούς παρέχοντάς τους περισσότερες επιλογές και βοηθά την ανάπτυξη της οικονομίας μας», διαβεβαίωσε ο υπουργός Μεταφορών Μαρκ Χάρπερ.
«Γκάζι» της Νissan για αποκλειστικώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη
Ικανοποίηση
Η αποσαφήνιση των κανόνων έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που είχαν ζητήσει από την κυβέρνηση να προχωρήσει σε διευκρινίσεις, γιατί διαφορετικά κινδύνευαν να διαταραχθούν η εφοδιαστική αλυσίδα και τα επενδυτικά σχέδιά τους. Την περασμένη εβδομάδα η Ντάουνινγκ Στριτ ανακοίνωσε ότι η πώληση των καινούριων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων θα απαγορευτεί το 2035 και όχι το 2030, όπως προβλεπόταν αρχικά.
Με βάση τη σημερινή οδηγία για τα αποκαλούμενα οχήματα μηδενικών ρύπων (ZEV), ο κλάδος θέτει ως στόχο το 22% των αυτοκινήτων που θα πουληθούν τον επόμενο χρόνο να είναι ηλεκτρικά. Το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται σταδιακά μέχρι να φτάσει το 80% το 2030 και το 100% το 2035. Οι εταιρείες διαμαρτύρονταν για το «αμφιλεγόμενο μήνυμα» που έστελνε η βρετανική κυβέρνηση ζητώντας αφενός από τους κατασκευαστές να αυξήσουν την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αφετέρου δίνοντας περισσότερο χρόνο στους καταναλωτές για να μεταπηδήσουν από τα βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα στα ηλεκτρικά.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων