Επειτα από μια δοκιμαστική περίοδο σε τέσσερα πλοία της, η Hapag-Lloyd αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση του συστήματος Starlink στον στόλο της.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά στην πλήρη ενεργοποίηση του συστήματος δορυφόρων χαμηλής τροχιάς της SpaceX του Ίλον Μασκ, σημειώνοντας πως τεχνολογία επέτρεψε στους ναυτικούς διαδικτυακή σύνδεση με πολύ μεγάλες ταχύτητες. O COO της Hapag-Lloyd, Dr. Maximilian Rothkopf, τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που προσφέρουμε στους ναυτικούς μας ίντερνετ υψηλών ταχυτήτων μέσω της υπηρεσίας Starlink, υποστηρίζοντας την ευημερία τους εν πλω».
Σημειώνεται πως το Starlink, μια επιχείρηση της SpaceX του εκκεντρικού μεγιστάνα, έχει γίνει δημοφιλής στη ναυτιλιακή βιομηχανία για την παροχή ευρυζωνικού Διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ενός δορυφορικού συλλόγου σε χαμηλή τροχιά γήινης πορείας, προσφέροντας ταχύτητες λήψης έως 250 Mbps. Στο πλαίσιο αυτό, η Hapag-Lloyd σχεδιάζει να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό κεραίας σε ολόκληρο τον στόλο της μέχρι το τέλος του 2023, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να ξεκινά το αρχικό τρίμηνο του 2024.
Η επικεφαλής του τμήματος HR της Hapag-Lloyd, Donya-Florence Amer, υπογράμμισε τη σημασία της εφαρμογής αυτής της νέας τεχνολογίας για τη διασφάλιση της ναυτιλιακής συνδεσιμότητας και πώς αυτή θα επαναστατήσει τη δυνατότητα των ναυτικών να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στη θάλασσα. Αυτή η κίνηση συμβαδίζει με τις ευρήματα του φιλανθρωπικού οργανισμού Mission to Seafarers, που τονίζει τη σημασία της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου για τη βελτίωση της ευτυχίας των ναυτικών.
Η Mitsui OSK Lines
Την ίδια ώρα και η ιαπωνική Mitsui OSK Lines έχει επίσης αναγνωρίσει τα οφέλη της τεχνολογίας Starlink και έχει υπογράψει συμφωνία με τον πάροχο υβριδικό δικτύου Marlink για την εισαγωγή του δικτύου στον στόλο της μέχρι το τέλος του 2022. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου Starlink αναμένεται να μετασχηματίσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία παρέχοντας αξιόπιστη και υψηλής ταχύτητας συνδεσιμότητα για τους ναυτικούς και δυνατότητες για αποτελεσματική διαχείριση του στόλου.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία