Επειτα από μια δοκιμαστική περίοδο σε τέσσερα πλοία της, η Hapag-Lloyd αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση του συστήματος Starlink στον στόλο της.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά στην πλήρη ενεργοποίηση του συστήματος δορυφόρων χαμηλής τροχιάς της SpaceX του Ίλον Μασκ, σημειώνοντας πως τεχνολογία επέτρεψε στους ναυτικούς διαδικτυακή σύνδεση με πολύ μεγάλες ταχύτητες. O COO της Hapag-Lloyd, Dr. Maximilian Rothkopf, τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που προσφέρουμε στους ναυτικούς μας ίντερνετ υψηλών ταχυτήτων μέσω της υπηρεσίας Starlink, υποστηρίζοντας την ευημερία τους εν πλω».
Σημειώνεται πως το Starlink, μια επιχείρηση της SpaceX του εκκεντρικού μεγιστάνα, έχει γίνει δημοφιλής στη ναυτιλιακή βιομηχανία για την παροχή ευρυζωνικού Διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ενός δορυφορικού συλλόγου σε χαμηλή τροχιά γήινης πορείας, προσφέροντας ταχύτητες λήψης έως 250 Mbps. Στο πλαίσιο αυτό, η Hapag-Lloyd σχεδιάζει να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό κεραίας σε ολόκληρο τον στόλο της μέχρι το τέλος του 2023, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να ξεκινά το αρχικό τρίμηνο του 2024.
Η επικεφαλής του τμήματος HR της Hapag-Lloyd, Donya-Florence Amer, υπογράμμισε τη σημασία της εφαρμογής αυτής της νέας τεχνολογίας για τη διασφάλιση της ναυτιλιακής συνδεσιμότητας και πώς αυτή θα επαναστατήσει τη δυνατότητα των ναυτικών να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στη θάλασσα. Αυτή η κίνηση συμβαδίζει με τις ευρήματα του φιλανθρωπικού οργανισμού Mission to Seafarers, που τονίζει τη σημασία της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου για τη βελτίωση της ευτυχίας των ναυτικών.
Η Mitsui OSK Lines
Την ίδια ώρα και η ιαπωνική Mitsui OSK Lines έχει επίσης αναγνωρίσει τα οφέλη της τεχνολογίας Starlink και έχει υπογράψει συμφωνία με τον πάροχο υβριδικό δικτύου Marlink για την εισαγωγή του δικτύου στον στόλο της μέχρι το τέλος του 2022. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου Starlink αναμένεται να μετασχηματίσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία παρέχοντας αξιόπιστη και υψηλής ταχύτητας συνδεσιμότητα για τους ναυτικούς και δυνατότητες για αποτελεσματική διαχείριση του στόλου.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη