Σε πλήρη ισχύ θα είναι αυτό το ΣΚ το «Swift Effect», όταν ο δύο φορές πρωταθλητής του NFL με τους Kansas City Chiefs,  Travis Kelce ταξιδέψει την Κυριακή στη Νέα Υόρκη. Και αυτό δημιουργεί μια φρενίτιδα στους φανατικούς οπαδούς, καθώς η φημολογούμενη [και τροφοδοτούμενη και από τις δύο πλευρές] σχέση μεταξύ της Τέιλορς Σουίφτ και του Travis Kelce ενισχύει το ενδιαφέρον…

Η «επιβεβαίωση» του ειδυλλίου ήρθε την περασμένη Κυριακή όταν η άκρως επιδραστική και πολυβραβευμένη Αμερικανίδα τραγουδοποιός εθεάθη σε σουίτα του Arrowhead Stadium να παρακολουθεί με τη μητέρα του 33χρονου αθλητή τον αγώνα των πρωταθλητών με τους Chicago Bears. Είχε ντυθεί στα χρώματα των Chiefs, φορώντας κόκκινα – λευκά, πανηγύρισε έξαλλα για τo 41-10 και από το γήπεδο οι δυο τους έφυγαν παρέα.

Πώς η Τέιλορ Σουίφτ αλλάζει την κινηματογραφική βιομηχανία

Η εμφάνισή της έβαλε φωτιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους θαυμαστές της αναλύουν και να σχολιάζουν κάθε συμπεριφορά της Σουίφτ, από τις κοροϊδίες της με τη μαμά του Kelce, Ντόνα, μέχρι του τι έφαγε. Ακόμα και η τηλεοπτική μετάδοση του παιχνιδιού επαναλάμβανε τους πανηγυρισμούς της Σουίφτ σε αργή κίνηση.

Οι θαυμαστές ελπίζουν τώρα να της πουν  «Καλώς ήλθες στη Νέα Υόρκη» όταν οι Chiefs θα αναμετρηθούν με τους οικοδεσπότες Jets, καθώς φουντώνουν φήμες ότι η Σουίφτ μπορεί να εμφανιστεί και πάλι στο γήπεδο.

«Έχει κυριαρχήσει στη βιομηχανία των live εκδηλώσεων τον περασμένο χρόνο και συνεχίζει καθώς η περιοδεία της συνεχίζεται», είπε στο Reuters ο Άνταμ Μπουντέλι, εκπρόσωπος της πλατφόρμας μεταπώλησης εισιτηρίων StubHub.

«Σε συνδυασμό με το NFL, το οποίο όλοι γνωρίζουμε ότι προκαλεί τις μεγαλύτερες τηλεθεάσεις και ενδιαφέρον σε ολόκληρο το αθλητικό τοπίο… Δεν θέλω να το ονομάσω γάμο, αλλά αποτελεί ξεκάθαρα έναν δεσμό φτιαγμένο στον παράδεισο, τόσο για τα μέσα ενημέρωσης, όπως και για τις πωλήσεις εισιτηρίων».

Από την εμφάνιση της Σουίφτ στο Κάνσας Σίτι, οι πωλήσεις εισιτηρίων των Jets για τον αγώνα τους με τους Chiefs έχουν εκτιναχθεί, σπάζοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Ο κατασκευαστής συσκευών ψηφιακής ροής Roku είπε ότι η μεγαλύτερη δημογραφική αύξηση για το παιχνίδι Chiefs-Bears ήταν μεταξύ των γυναικών ηλικίας 18-49 ετών, σημειώνοντας άλμα 63% κάθε εβδομάδα, παρόλο που το NFL απολάμβανε εδώ και πολύ καιρό ένα γυναικείο κοινό περίπου 50%.

Swifties

Η Σουίφτ και ο στρατός των θαυμαστών της, γνωστοί ως Swifties, θα μπορούσαν να βοηθήσουν το NFL στην προσπάθειά του να διεισδύσει περαιτέρω στην ευρωπαϊκή αγορά , δήλωσε ο Tom Scott, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων επικοινωνίας Trippant με έδρα το Λονδίνο, η οποία έχει συνεργαστεί με τους Philadelphia Eagles για τη διεθνή προβολή τους.

Το πρωτάθλημα μπορεί να έχει την ευκαιρία να κάνει τη μεγαλύτερη έκπληξή του στο εξωτερικό τον Νοέμβριο, όταν οι Chiefs θα παίξουν με τους Miami Dolphins στη Φρανκφούρτη.

«Η Taylor Swift στους αγώνες NFL είναι χρυσόσκονη για το πρωτάθλημα«, είπε ο Scott.

Το «Eras Tour» της Σουίφτ περιλαμβάνει διεθνείς χώρους που εκτείνονται σε πέντε ηπείρους. Η πιο φιλόδοξη και σαρωτική περιοδεία της μέχρι σήμερα θα την κρατήσει απασχολημένη το μεγαλύτερο μέρος του 2024.

Πώς αντέδρασε ο κόσμος

Η -μερική- επιβεβαίωση της εκδοχής μιας ερωτικής σχέσης με τη Swift έφερε τον Kelce στο επίκεντρο της συζήτησης κι εκτόξευσε τη φήμη του σε κοινό που μέχρι σήμερα δεν είχε προσελκύσει. Ούτε καν χάρη στα πολύ επιτυχημένα podcast που είχε στήσει.

Οι followers στο instagram, άνθρωποι που δεν είχαν ιδέα για το αθλητικό status του, αυξήθηκαν κατά εκατοντάδες χιλιάδες. Μόνο σε λίγες ώρες ο συνολικός αριθμός υπερέβη τα τρία εκατομμύρια.

Την ίδια στιγμή, από τον επίσημο διακινητή επίσημου υλικού των ομάδων του NFL, έγινε γνωστό πως οι πωλήσεις της φανέλας του Kelce κι άλλων συναφών προϊόντων εκτοξεύτηκαν κατά 400% εντός 24ώρου!

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης