
Τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6/VI, μαζί με την ηλεκτροκίνηση μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80% έως το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα που ίσχυαν το 2020. Με τα νέα πρότυπα του Euro 7 οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου NOx αναμένεται να μειωθούν από 2 έως 4%, ενώ αυτή η τεχνολογία που εφαρμόζεται από τους κατασκευαστές θα ανεβάσει την τιμή του καινούργιου αυτοκινήτου κατά περίπου 2.000 ευρώ.
Αυτό αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η οποία επισημαίνει ότι με το ισχύον πρότυπο (Euro 6/VI) έχει ήδη σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην ΕΕ όσον αφορά τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχονται από τα οχήματα, ενώ το Euro 7 είναι απίθανο να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Ωστόσο, όλες οι επενδύσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας προσανατολίζονται στην ουδετερότητα των εκπομπών, οι οποίες θα επιτρέψουν τη μείωση των εκπομπών και καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και καλύτερη ποιότητα του αέρα.
Σε ποια χώρα θα κατασκευάζονται οχήματα μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2035
Τα πρότυπα Euro 7
Τα πρότυπα Euro 7 αποτελούν μια περίπλοκη και δαπανηρή μεταρρύθμιση για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η τεχνολογία, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, που χρησιμοποιείται είναι αιχμής και στοιχίζει αρκετά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές των αυτοκινήτων για τους καταναλωτές, οι οποίοι κινδυνεύουν να κρατήσουν τα παλαιότερα, πιο ρυπογόνα οχήματά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Σήμερα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η ΕΕ έχει ήδη μια από τις πιο ολοκληρωμένες και αυστηρές προσεγγίσεις για τις εκπομπές ρύπων παγκοσμίως. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται αρκετό χρόνο για να δοκιμάσει και να εφαρμόσει τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών σε νέα οχήματα.
Τέλος, η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αποτελεί τον κύριο μοχλό της οικονομικής ανάπτυξης της ΕΕ. Η πρόταση Euro 7, λόγω αυξημένου κόστους, σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα και τμήματα οχημάτων δεν θα μπορούσαν πλέον να παράγονται στην ΕΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση

Οι τράπεζες εγκαταλείπουν τους «πράσινους» στόχους
Οι τράπεζες υποβαθμίζουν τους κορυφαίους στόχους βιωσιμότητας που είχαν θέσει

Συνάντηση ΕΛΕΤΑΕΝ με τον Αλέξη Χαρίτση
Μεταξύ άλλων, τέθηκε ο ενεργειακός σχειδασμός και στην ανάγκη για ισορροπημένο μείγμα τεχνολογιών Α.Π.Ε. ώστε να μειωθούν οι περικοπές ενέργειας

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Πόσα πλωτά φωτοβολταϊκά πήραν το «πράσινο φως» - Ποιος κόφτης μπαίνει
Μόνο την ανάπτυξη πιλοτικών έργων στη θάλασσα και σε τεχνητές υδάτινες επιφάνειες επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Τα σχέδια της Κομισιόν για «καθαρή ενέργεια» στην Αφρική
Το «Scaling Up Renewables in Africa» της Κομισιόν με στόχο την ανάπτυξη των ΑΠΕ στην Αφρική