Τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6/VI, μαζί με την ηλεκτροκίνηση μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80% έως το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα που ίσχυαν το 2020. Με τα νέα πρότυπα του Euro 7 οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου NOx αναμένεται να μειωθούν από 2 έως 4%, ενώ αυτή η τεχνολογία που εφαρμόζεται από τους κατασκευαστές θα ανεβάσει την τιμή του καινούργιου αυτοκινήτου κατά περίπου 2.000 ευρώ.
Αυτό αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η οποία επισημαίνει ότι με το ισχύον πρότυπο (Euro 6/VI) έχει ήδη σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην ΕΕ όσον αφορά τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχονται από τα οχήματα, ενώ το Euro 7 είναι απίθανο να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Ωστόσο, όλες οι επενδύσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας προσανατολίζονται στην ουδετερότητα των εκπομπών, οι οποίες θα επιτρέψουν τη μείωση των εκπομπών και καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και καλύτερη ποιότητα του αέρα.
Σε ποια χώρα θα κατασκευάζονται οχήματα μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2035
Τα πρότυπα Euro 7
Τα πρότυπα Euro 7 αποτελούν μια περίπλοκη και δαπανηρή μεταρρύθμιση για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η τεχνολογία, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, που χρησιμοποιείται είναι αιχμής και στοιχίζει αρκετά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές των αυτοκινήτων για τους καταναλωτές, οι οποίοι κινδυνεύουν να κρατήσουν τα παλαιότερα, πιο ρυπογόνα οχήματά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Σήμερα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η ΕΕ έχει ήδη μια από τις πιο ολοκληρωμένες και αυστηρές προσεγγίσεις για τις εκπομπές ρύπων παγκοσμίως. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται αρκετό χρόνο για να δοκιμάσει και να εφαρμόσει τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών σε νέα οχήματα.
Τέλος, η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αποτελεί τον κύριο μοχλό της οικονομικής ανάπτυξης της ΕΕ. Η πρόταση Euro 7, λόγω αυξημένου κόστους, σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα και τμήματα οχημάτων δεν θα μπορούσαν πλέον να παράγονται στην ΕΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Latest News
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Αναβαθμίζω το Σπίτι μου»: Ποιοι και πώς θα λάβουν άτοκα δάνεια 5.000 – 25.000 ευρώ
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με την επιλογή των δικαιούχων να γίνεται με βάση τη σειρά υποβολής των αιτήσεων
Μητσοτάκης για «Εξοικονομώ 2025»: «Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλει στην πράσινη ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα, οι δικαιούχοι και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2025»
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης