Μία από τις πιο δημοφιλείς στολές για το φετινό Halloween εκτιμάται ότι θα έχει χρώμα… ροζ, ακολουθώντας τη φρενίτιδα που επικρατεί στην διεθνή αγορά μετά την κυκλοφορία της ταινίας «Barbie» τον περασμένο Ιούλιο. Ύστερα από τις κλασικές μάγισσες και τους βρικόλακες, οι ενήλικες επιλέγουν τις στολές της Barbie σε ένα απρόσμενο παιχνίδι με την τάση της νοσταλγίας που ξανάφερε στην επικαιρότητα η κούκλα των παιδικών τους χρόνων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αμερικανικής Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου (NRF) που δημοσιεύτηκαν στο Bloomberg, σε ανάλογα επίπεδα κινούνται και οι προτιμήσεις των παιδιών, συγκαταλέγοντας την στολή της Barbie στις 10 δημοφιλέστερες για το παραδοσιακό έθιμο Trick or Treat, όπου τα παιδιά κυκλοφορούν στις γειτονιές ντυμένα με τις στολές τους και επιδίδονται σε έναν άτυπο αγώνα για το ποιο θα συγκεντρώσει τα περισσότερα γλυκά.

Barbie: Το επιχειρηματικό μοντέλο που εφαρμόστηκε και στο παρελθόν

Η εξέλιξη αυτή δεν θα έπρεπε να προκαλεί έκπληξη, παρά το γεγονός ότι η Barbie δεν είχε συμπεριληφθεί ποτέ στο top 10 για καμία από τις δύο ηλικιακές ομάδες από τότε που η NRF άρχισε να ρωτά τους καταναλωτές για το τι θα φορέσουν στο Halloween, πίσω στο μακρινό 2004. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των λιανοπωλητών, τα επίσημα κοστούμια και οι DIY στολές θα αναμένεται να αποκτήσουν ένα σημαντικό μερίδιο από τα 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια που θα ξοδέψουν φέτος οι Αμερικανοί για τις στολές τους, ως μέρος του ρεκόρ των 12,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα ξοδέψουν για την εορταστική περίοδο, αρχής γενομένης από την 31η Οκτωβρίου.

The Barbieween effect

«Η μανία της Barbie έχει κυριεύσει το Halloween και οι καταναλωτές φαίνονται πραγματικά ενθουσιασμένοι για μια τέτοια αλλαγή», δήλωσε στο Bloomberg ο Drew Griffiths, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης της αλυσίδας κοστουμιών Spirit Halloween. Ενδεικτικό στοιχείο για την υψηλή ζήτηση είναι ότι αρχίζουν ήδη να εξαντλούνται οι βασικές εκδοχές των στολών της Barbie και του Ken με τα χαρακτηριστικά νέον πατίνια. Μεγάλοι retailers, όπως η Target Corp., η Walmart Inc. και η Amazon.com Inc. πωλούν εδώ και μήνες κοστούμια που φέρουν την επίσημη άδεια της Warner Bros, ενώ το Amazon είναι γεμάτο από τρίτους λιανοπωλητές που πωλούν αντίγραφα και DIY kits των πιο δημοφιλών εμφανίσεων της ταινίας.

Η νέα ροζ τάση των αποκριών πλέον έχει και όνομα, «Barbieween» από τους influencers, παραφράζοντας το ήδη πετυχημένο Barbiecore, που προέκυψε από την οικονομική επιτυχία από την κινηματογραφική προβολή της. Η ταινία της Warner Bros αποτελεί την κορυφαία της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής για το στούντιο, με έσοδα ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως, ενώ αποτέλεσε επίσης ένα εξαιρετικό πεδίο για συνεργασίες μεταξύ καθιερωμένων brands, από την Airbnb Inc. έως το XBox της Microsoft Corp.

Την ίδια στιγμή οι δημιουργοί περιεχομένου στα social media παροτρύνουν τους ακολούθους τους να ενστερνιστούν το νέο ρεύμα, φορώντας όποια παραλλαγή της στολής Barbie και Ken και να ετοιμάσουν ένα flash mob, μια αυθόρμητη συγκέντρωση σε προκαθορισμένο δημόσιο χώρο στις 31 Οκτωβρίου, μιμούμενοι το χορό που εμφανίζεται στην ταινία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης