Μία από τις πιο δημοφιλείς στολές για το φετινό Halloween εκτιμάται ότι θα έχει χρώμα… ροζ, ακολουθώντας τη φρενίτιδα που επικρατεί στην διεθνή αγορά μετά την κυκλοφορία της ταινίας «Barbie» τον περασμένο Ιούλιο. Ύστερα από τις κλασικές μάγισσες και τους βρικόλακες, οι ενήλικες επιλέγουν τις στολές της Barbie σε ένα απρόσμενο παιχνίδι με την τάση της νοσταλγίας που ξανάφερε στην επικαιρότητα η κούκλα των παιδικών τους χρόνων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της αμερικανικής Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου (NRF) που δημοσιεύτηκαν στο Bloomberg, σε ανάλογα επίπεδα κινούνται και οι προτιμήσεις των παιδιών, συγκαταλέγοντας την στολή της Barbie στις 10 δημοφιλέστερες για το παραδοσιακό έθιμο Trick or Treat, όπου τα παιδιά κυκλοφορούν στις γειτονιές ντυμένα με τις στολές τους και επιδίδονται σε έναν άτυπο αγώνα για το ποιο θα συγκεντρώσει τα περισσότερα γλυκά.
Barbie: Το επιχειρηματικό μοντέλο που εφαρμόστηκε και στο παρελθόν
Η εξέλιξη αυτή δεν θα έπρεπε να προκαλεί έκπληξη, παρά το γεγονός ότι η Barbie δεν είχε συμπεριληφθεί ποτέ στο top 10 για καμία από τις δύο ηλικιακές ομάδες από τότε που η NRF άρχισε να ρωτά τους καταναλωτές για το τι θα φορέσουν στο Halloween, πίσω στο μακρινό 2004. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των λιανοπωλητών, τα επίσημα κοστούμια και οι DIY στολές θα αναμένεται να αποκτήσουν ένα σημαντικό μερίδιο από τα 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια που θα ξοδέψουν φέτος οι Αμερικανοί για τις στολές τους, ως μέρος του ρεκόρ των 12,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα ξοδέψουν για την εορταστική περίοδο, αρχής γενομένης από την 31η Οκτωβρίου.
The Barbieween effect
«Η μανία της Barbie έχει κυριεύσει το Halloween και οι καταναλωτές φαίνονται πραγματικά ενθουσιασμένοι για μια τέτοια αλλαγή», δήλωσε στο Bloomberg ο Drew Griffiths, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης της αλυσίδας κοστουμιών Spirit Halloween. Ενδεικτικό στοιχείο για την υψηλή ζήτηση είναι ότι αρχίζουν ήδη να εξαντλούνται οι βασικές εκδοχές των στολών της Barbie και του Ken με τα χαρακτηριστικά νέον πατίνια. Μεγάλοι retailers, όπως η Target Corp., η Walmart Inc. και η Amazon.com Inc. πωλούν εδώ και μήνες κοστούμια που φέρουν την επίσημη άδεια της Warner Bros, ενώ το Amazon είναι γεμάτο από τρίτους λιανοπωλητές που πωλούν αντίγραφα και DIY kits των πιο δημοφιλών εμφανίσεων της ταινίας.
Η νέα ροζ τάση των αποκριών πλέον έχει και όνομα, «Barbieween» από τους influencers, παραφράζοντας το ήδη πετυχημένο Barbiecore, που προέκυψε από την οικονομική επιτυχία από την κινηματογραφική προβολή της. Η ταινία της Warner Bros αποτελεί την κορυφαία της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής για το στούντιο, με έσοδα ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως, ενώ αποτέλεσε επίσης ένα εξαιρετικό πεδίο για συνεργασίες μεταξύ καθιερωμένων brands, από την Airbnb Inc. έως το XBox της Microsoft Corp.
Την ίδια στιγμή οι δημιουργοί περιεχομένου στα social media παροτρύνουν τους ακολούθους τους να ενστερνιστούν το νέο ρεύμα, φορώντας όποια παραλλαγή της στολής Barbie και Ken και να ετοιμάσουν ένα flash mob, μια αυθόρμητη συγκέντρωση σε προκαθορισμένο δημόσιο χώρο στις 31 Οκτωβρίου, μιμούμενοι το χορό που εμφανίζεται στην ταινία.
Latest News
Σε επτά άξονες οι αλλαγές στις εφημερίες - Έρχεται το «βραχιολάκι» στα νοσοκομεία
Μέχρι ελικοδρόμια και «βραχιολάκι» στους ασθενείς προβλέπει το νέο σχέδιο για την μείωση του χρόνου αναμονής στα νοσοκομεία
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Ποιες είναι οι πιο περιζήτητες θέσεις εργασίας - Η ανάλυση του Linkedin
Το LinkedIn εξέτασε εκατομμύρια θέσεις εργασίας διαπιστώνοντας ότι η ΑΙ είχε τη μεγαλύτερη άνοδο
Γιατί το παλαιότερο ισπανικό χαμόν κοστίζει 80.000 ευρώ
Η πολυτέλεια στον ουρανίσκο έχει κόστος και αυτό το κομμάτι ισπανικού χαμόν το αποδεικνύει μπουκιά μετά τη μπουκιά
«Ληστρικά» ασφάλιστρα υγείας καταγγέλει ο Γιάνης Βαρουφάκης - Πώς συνδέονται με το fund CVC
«Τι νομίζανε ότι είναι η CVC; Φιλανθρωπική εταιρεία που ενδιαφέρεται για την υγεία του λαού;», ρωτά ο Γιάνης Βαρουφάκης, εξαπολύοντας «πυρά» τόσο στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο και στο ΠΑΣΟΚ
«Putin», μία ταινία με πρωταγωνιστή τον Βλαντιμίρ Πούτιν
Ο Ρώσος πρόεδρος Πούτιν έρχεται στον κινηματογράφο – όχι φυσικά ο ίδιος, αλλά μία εκδοχή του που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης σε μια ταινία που θα συζητηθεί.
Διπλό φρένο στις αυξήσεις στα ασφάλιστρα - Στον ΟΤ το σχέδιο της κυβέρνησης
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του κλάδου υγείας και οι αυξήσεις των ασφαλίστρων απασχόλησαν ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Μητσοτάκη – Οι αποφάσεις
Ποιος σκότωσε το ρέιβ - Η παγκόσμια παρακμή του κλάμπινγκ
Από το Βερολίνο μέχρι τη Νέα Υόρκη, το κλάμπινγκ στις πρωτεύουσες των πάρτι του κόσμου τελειώνει νωρίτερα
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ