Πολλαπλά ερωτήματα προκαλεί η παραμονή του Κυριάκου Μάγειρα στη θέση του εκτελεστικού προέδρου της Attica Group, κατά τη Γενική Συνέλευση των μετόχων της, και ενώ ακόμη δεν έχει συμπληρωθεί ούτε μήνας από το τραγικό συμβάν στον καταπέλτη του πλοίου «Blue Horizon», με πρωταγωνιστές μέλη του πληρώματός του, που οδήγησε στον θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη. Πώς μπορεί δηλαδή κάποιος να παραμένει επικεφαλής μιας εταιρείας το πλοίο της οποίας εμπλέκεται κατ’ αυτόν τον τρόπο στο τραγικό συμβάν της 5ης Σεπτεμβρίου;
Σιωπή…
Αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάστηκε να περάσουν ώρες από την εγκληματική ενέργεια που συγκλόνισε το Πανελλήνιο προκειμένου η Attica Group να κινηθεί και να βγάλει την πρώτη ανακοίνωση των μόλις 29 λέξεων, αποδεχόμενη αρχικά την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου της, Σπύρου Πασχάλη, και να ζητήσει την αυτονόητη συγγνώμη. Αμέσως μετά όλοι περίμεναν εξελίξεις. Ωστόσο μετά την παραίτηση του CEO, η… σιωπή.
Attica Group: Σε σώμα το νέο ΔΣ – Πρόεδρος επενεξελέγη ο Κυριάκος Μάγειρας
Απουσία ενσυναίσθησης
Βεβαίως, η απουσία ενσυναίσθησης δεν καλύπτεται από το ότι σε ικανή χρονική απόσταση ακολούθησε η έκδοση δελτίων Τύπου περί εσωτερικής διερεύνησης των λόγων «που δεν τηρήθηκαν οι σαφείς προβλεπόμενες διαδικασίες, οι οποίες οφείλουν να εφαρμόζονται αυστηρά από τα πληρώματα όλων των πλοίων του ομίλου». ‘Η ότι «ξεκινά άμεσα με εγγύηση του Διοικητικού Συμβουλίου και των μετόχων διευρυμένη και σε βάθος έρευνα και με τη συνδρομή ανεξάρτητων εξωτερικών συμβούλων, ώστε να διασφαλιστεί ότι ποτέ ξανά δεν θα παραβιαστούν από κανέναν οι διαδικασίες και τα πρωτόκολλα». Το μόνο που προκύπτει είναι οι αναπάντητες απορίες για την επιλογή του κ. Μάγειρα να αγνοήσει τη λαϊκή κατακραυγή και αντί να πράξει τα αναμενόμενα, όπως ο CEO (ανάληψη ευθύνης – αποχώρηση), να παραμένει στη θέση του σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Απολαμβάνοντας, κατ’ επέκταση, τα προνόμια που συνεπάγεται η συγκεκριμένη καρέκλα – οικονομικά και άλλα (έως και… ολοσέλιδα αφιερώματα για επιτυχίες, «αφορίζοντας» τις κατηγορίες για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας που – αν μη τι άλλο – αφήνει πολλούς εκτεθειμένους εκ του αποτελέσματος).
Αμοιβές και bonus
Και βεβαίως δεν καλύπτεται καμία ευθύνη από το γεγονός ότι εσπευσμένα αποσύρθηκε από την ημερήσια διάταξη η αναθεωρημένη πολιτική αποδοχών της εταιρείας, που προέβλεπε την έγκριση αμοιβών και bonus ύψους εκατομμυρίων ευρώ. Γιατί απλά σε αυτή τη ζωή δεν αποτιμώνται όλα σε bonus.
Συνήθως αυτό που είθισται – όπως σε μια υγιή κοινωνία έτσι και σε μια εταιρεία – είναι οι ταγοί να είναι αυτοί στους οποίους, εκτός από τα προνόμια, αναλογούν και οι ευθύνες. Εύλογα θα υποστήριζε λοιπόν κανείς ότι η απομάκρυνση – εκούσια ή ακούσια – του επικεφαλής ενός ομίλου που εμπλέκεται σε μια τέτοια ενέργεια θα έπρεπε να ήταν μονόδρομος.
Πηγή: ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη
Πλοίο με 500 επιβάτες προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας - Έσπευσαν το λιμενικό και ρυμουλκά
Το πλοίο «Αγ. Θεοδώρα» προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας μετά από μηχανική βλάβη - Στη θαλάσσια περιοχή ο καιρός είναι καλός
Έληξε η απεργία της ΠΝΟ - Αναχωρούν από τις 14:00 τα πλοία
Οι δεσμεύσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας στην ΠΝΟ
Νέα πρόταση από ακτοπλόους σε ναυτεργάτες για αυξήσεις 7% στη διετία
Η πρόταση κατατέθηκε προκειμένου να αρθεί ένα διαφαινόμενο αδιέξοδο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από την παράταση των απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτεργατών
Συνεχίζεται η απεργία - Χωρίς πλοία για άλλες 48 ώρες
Νέα απεργία κήρυξε η ΠΝΟ για τις 24 και 25 Οκτωβρίου, ενώ υπενθυμίζεται ότι τα πλοία παρέμειναν δεμένα χθες και σήμερα
Η απεργία της ΠΝΟ δένει τα πλοία στα λιμάνια στις 22 και 23 Οκτωβρίου
Τι ζητούν οι εργαζόμενοι στα πλοία και τι καταγγέλουν - Η ΠΝΟ ζητάει την υπογραφή ΣΣΕ
Το σχέδιο για νέα πλοία στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανανέωση του στόλου στις ακτοπλοϊκές εταιρείες