
Ο όγκος των κινεζικών εμπορευματοκιβωτίων που διακομίστηκαν μέσω των κινεζικών λιμανιών αυξήθηκε κατά 4,8% το πρώτο οκτάμηνο του 2023, δηλαδή την περίοδο από Ιανουάριο έως Αύγουστο και πιο συγκεκριμένα ανήλθαν σε 203,7 εκατομμύρια TEU (ισοδύναμα των 20 ποδιών).
Ταυτόχρονα για την ίδια περίοδο ο όγκος των φορτίων των μεγαλύτερων κινεζικών λιμανιών ανήλθε σε 11,1 δισεκατομμύρια τόνους, το οποίο αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 8,4% σε ετήσια βάση.
Λαθρεμπόριο: Έλεγχοι μέσω δορυφόρου σε φορτηγά και κοντέινερ

¨Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα, το λιμάνι της Σανγκάης είχε τη μεγαλύτερη δραστηριότητα όαον αφορά στη διακίνηση κοντέινερ εξυπηρετώντας 32 εκατομμύρια TEUs.
To δεύτερο κινεζικό λιμάνι σε ό,τι αφορά στην διακίνηση κοντέινερ ήταν του Νίνγκμπο και Ζουσάν με 24 εκατομμύρια TEUs και το τρίτο λιμάνι ήταν αυτό της Σεντζέν με 19 εκατομμύρια TEUs.
Από την άλλη, το λιμάνι της Σεντζέν ήταν το μόνο από τα μεγάλα κινεζικά λιμάνια που ανακοίνωσαν μείωση σε ετήσια βάση όσον αφορά τους όγκους εμπορευμάτων που διαμετακόμισε από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστου, της τάξης του 2,1%.
Τέλος, όσον αφορά στα λιμάνια με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, στην κορυφή βρέθηκαν τα μικρότερα λιμάνια Γίνκου, Μπεϊμπού Γλολφ, Νταλιάν me a;yjhsh kat;a 14,3% σε TEUs και το λιμάνι του Λιανγιουγκάνγκ με αύξηση κατά 14,2%.
Koντέινερ μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας
Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας κατέγραψε αύξηση στα τρία τρίμηνα του 2023, σύμφωνα με τις σιδηροδρομικές αρχές στην Αυτόνομη Περιφέρεια Κουανγκσί Τσουάνγκ που βρίσκεται στα νότια της Κίνας.
Κατά την ίδια περίοδο, διακινήθηκαν περίπου 633.000 εμπορευματοκιβώτια (ισοδύναμα των 20 ποδιών- TEU) μεταφέροντας εμπορικά φορτία μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και θαλάσσιων εμπορικών διόδων που έχουν συμπεριληφθεί στον αναφερόμενο διεθνή εμπορικό διάδρομο, με ετήσια αύξηση 14%, σύμφωνα με τα στοιχεία της China Railway Nanning Group Co., Ltd.


Latest News

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της