
Σε έναν νέο τομέα εισέρχεται το Netflix, λανσάροντας αντικείμενα (ειδώλια των ηρώων, μπρελόκ και ρούχα) ως μορφή προώθησης της νέας του σειράς δράσης που τιτλοφορείται «One Piece». Η σειρά έχει καταστεί έτσι πεδίο πειραματισμού για μια πρακτική που, εάν αποδειχθεί επιτυχής, ενδέχεται να έχει και συνέχεια.
Netflix: Δες back-to-back αυτές τις 3 δημοφιλείς σειρές και κέρδισε 2.500 δολάρια
Η εταιρεία έχει και στο παρελθόν κυκλοφορήσει προωθητικά προϊόντα για σειρές όπως το Stranger Things, το Sex Education και το The Witcher, ωστόσο μέχρι σήμερα περίμενε να δει αν οι νέες παραγωγές θα είχαν ανταπόκριση στο κοινό πριν προχωρήσει στον σχεδιασμό και διάθεση στην αγορά τέτοιων αντικειμένων.
Στα χνάρια της Disney
Με αυτόν τον τρόπο, το Netflix μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια της Disney που εδώ και δεκαετίες παράγει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εμπειρίες (από θεματικά πάρκα μέχρι κρουαζιέρες) με βάση τους αγαπημένους χαρακτήρες του κοινού.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, μεταξύ των εμπορευμάτων του «One Piece» που έχει δημιουργήσει το Netflix περιλαμβάνεται ένα μπρελόκ που διακινείται στις ΗΠΑ μέσω των Walmart, μπλουζάκια που διακινούνται μέσω των Zara και των PacSun, σοκολατάκια μέσω της FYE και φιγούρες φτιαγμένες με την ιαπωνική εταιρεία εμπορευμάτων Bandai. Η δημιουργία των εν λόγω προϊόντων ξεκίνησε πριν 18 μήνες, πολύ πριν υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη για την υποδοχή της οποίας θα τύχει το One Piece.

Το Netflix εισέρχεται όμως και στο πεδίο της δημιουργίας εμπειριών, από ένα pop-up εστιατόριο με σεφ από εκπομπές reality με επίκεντρο το φαγητό μέχρι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στο Παιχνίδι του Καλαμαριού.
Σύμφωνα με την WSJ, η αυξανόμενη εστίαση του Netflix σε αυτόν τον τομέα δείχνει μια λεπτή αλλά σημαντική αλλαγή για την εταιρεία streaming, η οποία επί μακρόν υπερηφανευόταν ότι έκανε ένα πράγμα καλά: την πώληση συνδρομών για έναν τεράστιο κατάλογο εκπομπών και ταινιών. Και αυτό γιατί τα στελέχη έχουν μάθει ότι είναι ευκολότερο να κρατήσουν τους συνδρομητές όταν έχουν εμμονή με τους χαρακτήρες και τα συναρπαστικά franchises.
Κίνδυνοι και προοπτικές
Η επιχείρηση πώλησης εμπορευμάτων και εισιτηρίων ενέχει οικονομικούς κινδύνους. Μπορεί να χρειαστούν έως και 18 μήνες για την παραγωγή προϊόντων όπως τα ειδώλια και απαιτεί από το Netflix να προδικάσει ότι μια νέα σειρά θα απογειωθεί.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα βγάζει από την πώληση καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών, όπως το φεστιβάλ κωμωδίας «Netflix Is a Joke», αν και ο οικονομικός διευθυντής Σπένσερ Νόιμαν δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η επιχείρηση είναι «μικρή σήμερα» και μόλις «αρχίζει να χτίζεται». Είναι από τις νεότερες πηγές εσόδων για μια εταιρεία που ξεκίνησε να στέλνει DVD και ταχυδρόμησε τον τελευταίο της φάκελο τον περασμένο μήνα.
Στη Disney, η οποία είναι γνωστή για την ενσωμάτωση καταναλωτικών προϊόντων στη δημιουργική της διαδικασία από την αρχή, ως μέρος του κύκλου περιεχομένου της, η επιχείρηση αυτή αντιπροσώπευε το 5,8% των εσόδων της κατά τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα.
Μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του Netflix μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται ένα μπλουζάκι βασισμένο στο «Stranger Things».
Ο Ράσελ Μπίντερ, ιδιοκτήτης της Striker Entertainment, η οποία έχει δημιουργήσει εμπορεύματα για σειρές όπως το «The Walking Dead» και το παιχνίδι για κινητά «Angry Birds», δήλωσε ότι τα καλύτερα προϊόντα προέρχονται συνήθως από σειρές με σαφή θέματα καλού και κακού και ένα ευρύ φάσμα χαρακτήρων, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που σχετίζονται με πολλούς εξ αυτών.


Latest News

Οι δασμοί Τραμπ «ρίχνουν» την Ελβετία στην αγκαλιά της ΕΕ
Η Ελβετή πρόεδρος θα παραστεί για πρώτη φορά στην άτυπη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ, μαζί με τη Βρετανίδα υπουργό οικονομικών

Ισπανοί ελαιοπαραγωγοί πάνε... ΗΠΑ για να αποφύγουν τους δασμούς Τραμπ
Η Ισπανία έχει μερίδιο παραγωγής 40% στο παγκόσμιο ελαιόλαδοκαι εξάγει ετησίως περίπου 180.000 μετρικούς τόνους στις ΗΠΑ

Το Μόναχο στην πρώτη θέση των κέντρων start-ups της Ευρώπης
Το 2024 ιδρύθηκαν στη Γερμανία 2.766 startups - Πού δραστηριοποιούνται οι νεοφυείς επιχειρήσεις

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

Γνωστά προβλήματα στο... άγνωστο εργοστάσιο της LVMH στις ΗΠΑ
Από τα φορολογικά κίνητρα που έδωσε η τότε κυβέρνηση Τραμπ στην LVMH, μέχρι τα προβλήματα με το προσωπικό και την ποιότητα των προϊόντων, κάτι τρέχει με το εργοστάσιο στο Τέξας

Το φρένο στα ομόλογα έφερε την καλύτερη εβδομάδα στη Wall Street από το 2023
Η μεταβλητότητα δείχνει ελάχιστα σημάδια αποκλιμάκωσης, καθώς η ταχέως εξελισσόμενη εμπορική πολιτική του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ απειλεί το καθεστώς των ΗΠΑ ως το ασφαλές καταφύγιο του κόσμου

Προχωρά στην εθνικοποίηση της British Steel, η κυβέρνηση Στάρμερ
Συνεδριάζει το Σάββατο το Κοινοβούλιο για να εγκρίνει την υπαγωγή της British Steel σε δημόσιο έλεγχο

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Αντρέας Κιντλ: Χρειαζόμαστε τη συνεργασία με τις ΗΠΑ στην Ουκρανία
Στο ΟΤ Delphi Economic Forum X, ο Πρέσβης της Γερμανίας στην Αθήνα, Αντρέας Κιντλ

Δύο μειώσεις ευρωεπιτοκίων αναμένουν οικονομολόγοι
Οι δασμοί Τραμπ απειλούν την ανάπτυξη της ευρωζώνης

Πού θα φτάσουν; Με δασμούς 125% απαντά η Κίνα στο 145% του Τραμπ
Κλιμακώνεται ο εμπορικός πόλεμος - Nέα αντίποινα ανακοίνωσε το Πεκίνο, προσφεύγει στον ΠΟΕ