Σε έναν νέο τομέα εισέρχεται το Netflix, λανσάροντας αντικείμενα (ειδώλια των ηρώων, μπρελόκ και ρούχα) ως μορφή προώθησης της νέας του σειράς δράσης που τιτλοφορείται «One Piece». Η σειρά έχει καταστεί έτσι πεδίο πειραματισμού για μια πρακτική που, εάν αποδειχθεί επιτυχής, ενδέχεται να έχει και συνέχεια.
Netflix: Δες back-to-back αυτές τις 3 δημοφιλείς σειρές και κέρδισε 2.500 δολάρια
Η εταιρεία έχει και στο παρελθόν κυκλοφορήσει προωθητικά προϊόντα για σειρές όπως το Stranger Things, το Sex Education και το The Witcher, ωστόσο μέχρι σήμερα περίμενε να δει αν οι νέες παραγωγές θα είχαν ανταπόκριση στο κοινό πριν προχωρήσει στον σχεδιασμό και διάθεση στην αγορά τέτοιων αντικειμένων.
Στα χνάρια της Disney
Με αυτόν τον τρόπο, το Netflix μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια της Disney που εδώ και δεκαετίες παράγει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εμπειρίες (από θεματικά πάρκα μέχρι κρουαζιέρες) με βάση τους αγαπημένους χαρακτήρες του κοινού.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, μεταξύ των εμπορευμάτων του «One Piece» που έχει δημιουργήσει το Netflix περιλαμβάνεται ένα μπρελόκ που διακινείται στις ΗΠΑ μέσω των Walmart, μπλουζάκια που διακινούνται μέσω των Zara και των PacSun, σοκολατάκια μέσω της FYE και φιγούρες φτιαγμένες με την ιαπωνική εταιρεία εμπορευμάτων Bandai. Η δημιουργία των εν λόγω προϊόντων ξεκίνησε πριν 18 μήνες, πολύ πριν υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη για την υποδοχή της οποίας θα τύχει το One Piece.
Το Netflix εισέρχεται όμως και στο πεδίο της δημιουργίας εμπειριών, από ένα pop-up εστιατόριο με σεφ από εκπομπές reality με επίκεντρο το φαγητό μέχρι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στο Παιχνίδι του Καλαμαριού.
Σύμφωνα με την WSJ, η αυξανόμενη εστίαση του Netflix σε αυτόν τον τομέα δείχνει μια λεπτή αλλά σημαντική αλλαγή για την εταιρεία streaming, η οποία επί μακρόν υπερηφανευόταν ότι έκανε ένα πράγμα καλά: την πώληση συνδρομών για έναν τεράστιο κατάλογο εκπομπών και ταινιών. Και αυτό γιατί τα στελέχη έχουν μάθει ότι είναι ευκολότερο να κρατήσουν τους συνδρομητές όταν έχουν εμμονή με τους χαρακτήρες και τα συναρπαστικά franchises.
Κίνδυνοι και προοπτικές
Η επιχείρηση πώλησης εμπορευμάτων και εισιτηρίων ενέχει οικονομικούς κινδύνους. Μπορεί να χρειαστούν έως και 18 μήνες για την παραγωγή προϊόντων όπως τα ειδώλια και απαιτεί από το Netflix να προδικάσει ότι μια νέα σειρά θα απογειωθεί.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα βγάζει από την πώληση καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών, όπως το φεστιβάλ κωμωδίας «Netflix Is a Joke», αν και ο οικονομικός διευθυντής Σπένσερ Νόιμαν δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η επιχείρηση είναι «μικρή σήμερα» και μόλις «αρχίζει να χτίζεται». Είναι από τις νεότερες πηγές εσόδων για μια εταιρεία που ξεκίνησε να στέλνει DVD και ταχυδρόμησε τον τελευταίο της φάκελο τον περασμένο μήνα.
Στη Disney, η οποία είναι γνωστή για την ενσωμάτωση καταναλωτικών προϊόντων στη δημιουργική της διαδικασία από την αρχή, ως μέρος του κύκλου περιεχομένου της, η επιχείρηση αυτή αντιπροσώπευε το 5,8% των εσόδων της κατά τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα.
Μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του Netflix μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται ένα μπλουζάκι βασισμένο στο «Stranger Things».
Ο Ράσελ Μπίντερ, ιδιοκτήτης της Striker Entertainment, η οποία έχει δημιουργήσει εμπορεύματα για σειρές όπως το «The Walking Dead» και το παιχνίδι για κινητά «Angry Birds», δήλωσε ότι τα καλύτερα προϊόντα προέρχονται συνήθως από σειρές με σαφή θέματα καλού και κακού και ένα ευρύ φάσμα χαρακτήρων, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που σχετίζονται με πολλούς εξ αυτών.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους