Σε έναν νέο τομέα εισέρχεται το Netflix, λανσάροντας αντικείμενα (ειδώλια των ηρώων, μπρελόκ και ρούχα) ως μορφή προώθησης της νέας του σειράς δράσης που τιτλοφορείται «One Piece». Η σειρά έχει καταστεί έτσι πεδίο πειραματισμού για μια πρακτική που, εάν αποδειχθεί επιτυχής, ενδέχεται να έχει και συνέχεια.
Netflix: Δες back-to-back αυτές τις 3 δημοφιλείς σειρές και κέρδισε 2.500 δολάρια
Η εταιρεία έχει και στο παρελθόν κυκλοφορήσει προωθητικά προϊόντα για σειρές όπως το Stranger Things, το Sex Education και το The Witcher, ωστόσο μέχρι σήμερα περίμενε να δει αν οι νέες παραγωγές θα είχαν ανταπόκριση στο κοινό πριν προχωρήσει στον σχεδιασμό και διάθεση στην αγορά τέτοιων αντικειμένων.
Στα χνάρια της Disney
Με αυτόν τον τρόπο, το Netflix μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια της Disney που εδώ και δεκαετίες παράγει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εμπειρίες (από θεματικά πάρκα μέχρι κρουαζιέρες) με βάση τους αγαπημένους χαρακτήρες του κοινού.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, μεταξύ των εμπορευμάτων του «One Piece» που έχει δημιουργήσει το Netflix περιλαμβάνεται ένα μπρελόκ που διακινείται στις ΗΠΑ μέσω των Walmart, μπλουζάκια που διακινούνται μέσω των Zara και των PacSun, σοκολατάκια μέσω της FYE και φιγούρες φτιαγμένες με την ιαπωνική εταιρεία εμπορευμάτων Bandai. Η δημιουργία των εν λόγω προϊόντων ξεκίνησε πριν 18 μήνες, πολύ πριν υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη για την υποδοχή της οποίας θα τύχει το One Piece.
Το Netflix εισέρχεται όμως και στο πεδίο της δημιουργίας εμπειριών, από ένα pop-up εστιατόριο με σεφ από εκπομπές reality με επίκεντρο το φαγητό μέχρι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στο Παιχνίδι του Καλαμαριού.
Σύμφωνα με την WSJ, η αυξανόμενη εστίαση του Netflix σε αυτόν τον τομέα δείχνει μια λεπτή αλλά σημαντική αλλαγή για την εταιρεία streaming, η οποία επί μακρόν υπερηφανευόταν ότι έκανε ένα πράγμα καλά: την πώληση συνδρομών για έναν τεράστιο κατάλογο εκπομπών και ταινιών. Και αυτό γιατί τα στελέχη έχουν μάθει ότι είναι ευκολότερο να κρατήσουν τους συνδρομητές όταν έχουν εμμονή με τους χαρακτήρες και τα συναρπαστικά franchises.
Κίνδυνοι και προοπτικές
Η επιχείρηση πώλησης εμπορευμάτων και εισιτηρίων ενέχει οικονομικούς κινδύνους. Μπορεί να χρειαστούν έως και 18 μήνες για την παραγωγή προϊόντων όπως τα ειδώλια και απαιτεί από το Netflix να προδικάσει ότι μια νέα σειρά θα απογειωθεί.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα βγάζει από την πώληση καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών, όπως το φεστιβάλ κωμωδίας «Netflix Is a Joke», αν και ο οικονομικός διευθυντής Σπένσερ Νόιμαν δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η επιχείρηση είναι «μικρή σήμερα» και μόλις «αρχίζει να χτίζεται». Είναι από τις νεότερες πηγές εσόδων για μια εταιρεία που ξεκίνησε να στέλνει DVD και ταχυδρόμησε τον τελευταίο της φάκελο τον περασμένο μήνα.
Στη Disney, η οποία είναι γνωστή για την ενσωμάτωση καταναλωτικών προϊόντων στη δημιουργική της διαδικασία από την αρχή, ως μέρος του κύκλου περιεχομένου της, η επιχείρηση αυτή αντιπροσώπευε το 5,8% των εσόδων της κατά τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα.
Μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του Netflix μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται ένα μπλουζάκι βασισμένο στο «Stranger Things».
Ο Ράσελ Μπίντερ, ιδιοκτήτης της Striker Entertainment, η οποία έχει δημιουργήσει εμπορεύματα για σειρές όπως το «The Walking Dead» και το παιχνίδι για κινητά «Angry Birds», δήλωσε ότι τα καλύτερα προϊόντα προέρχονται συνήθως από σειρές με σαφή θέματα καλού και κακού και ένα ευρύ φάσμα χαρακτήρων, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που σχετίζονται με πολλούς εξ αυτών.
Latest News
Χάκερ χτύπησαν την Κεντρική Τράπεζα του Ιράν - Κατέρρευσε το σύστημα
'Oλα τα υπολογιστικά συστήματα των τραπεζών στo Ιράν παρέλυσαν μετά την κυβερνοεπίθεση
Τα κόλπα των Big Tech για να «πρασινίσουν» - Τα δύο στρατόπεδα [γραφήματα]
Σύμφωνα με τους Financial Times, οι Big Tech και άλλοι κολοσσοί προσπαθούν να επηρεάσουν το πώς αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων τους
Με επένδυση $950 εκατ. η Rheinmetall επεκτείνει τις δραστηριότητες στις ΗΠΑ
H Rheinmetall στοχεύει σε μεγάλα συμβόλαια με τον αμερικανικό στρατό τα οποία θα μπορούσαν να της αποφέρουν δεκάδες δισεκατομμύρια
Η Bόρεια Κορέα ανοίγει τα σύνορα για ξένους τουρίστες τον Δεκέμβριο
Η κίνηση είναι μια ένδειξη ότι η Βόρεια Κορέα ετοιμάζεται να ξανανοίξει τα σύνορα σε περισσότερες ξένους τουρίστες
Στο 2,9% υποχώρησε ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ τον Ιούλιο - Eντός των προβλέψεων
Τα στοιχεία αυτά φαίνεται πως θα ανοίξουν το δρόμο για τη μείωση των επιτοκίων από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ
Δεκαπενταύγουστο στο… σπίτι θα κάνουν οι Ιταλοί
Πολλοί Ιταλοί δεν έχουν χρήματα για διακοπές και θα περάσουν τον Δεκαπενταύγουστο στο σπίτι. Μείωση των Ιταλών παραθεριστών και αύξηση των ξένων τουριστών στα θέρετρα της χώρας
Η easyJet ακυρώνει πάνω από 200 πτήσεις για τρεις ημέρες λόγω απεργίας του προσωπικού
Η εταιρία ακύρωσε 232 από τις 1.138 προγραμματισμένες πτήσεις κατά τις τρεις ημέρες της απεργίας
Γιατί το αφεντικό της UBS «χαίρεται» με την αστάθεια στις διεθνείς αγορές
Είναι πρόωρο να μιλάμε για ύφεση της αμερικανικής οικονομίας είπε ο CEO της UBS Σέρτζιο Ερμότι
Η «φούσκα» που φέρνει κέρδη μαμούθ στο μεγαλύτερο επενδυτικό ταμείο στον κόσμο
Το Κυβερνητικό Ταμείο Συντάξεων Global, το μεγαλύτερο κρατικό επενδυτικό ταμείο στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι η αξία του ανήλθε 17,75 τρισ. κορώνες
Ανακάμπτει... με τον αραμπά η Ευρωζώνη - Πόσο αυξήθηκε το ΑΕΠ το β' τρίμηνο
Το πρώτο τρίμηνο του 2024, το ΑΕΠ είχε αυξηθεί κατά 0,3% - Πώς κινείται η απασχόληση στην Ευρωζώνη