Σε έναν νέο τομέα εισέρχεται το Netflix, λανσάροντας αντικείμενα (ειδώλια των ηρώων, μπρελόκ και ρούχα) ως μορφή προώθησης της νέας του σειράς δράσης που τιτλοφορείται «One Piece». Η σειρά έχει καταστεί έτσι πεδίο πειραματισμού για μια πρακτική που, εάν αποδειχθεί επιτυχής, ενδέχεται να έχει και συνέχεια.
Netflix: Δες back-to-back αυτές τις 3 δημοφιλείς σειρές και κέρδισε 2.500 δολάρια
Η εταιρεία έχει και στο παρελθόν κυκλοφορήσει προωθητικά προϊόντα για σειρές όπως το Stranger Things, το Sex Education και το The Witcher, ωστόσο μέχρι σήμερα περίμενε να δει αν οι νέες παραγωγές θα είχαν ανταπόκριση στο κοινό πριν προχωρήσει στον σχεδιασμό και διάθεση στην αγορά τέτοιων αντικειμένων.
Στα χνάρια της Disney
Με αυτόν τον τρόπο, το Netflix μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια της Disney που εδώ και δεκαετίες παράγει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εμπειρίες (από θεματικά πάρκα μέχρι κρουαζιέρες) με βάση τους αγαπημένους χαρακτήρες του κοινού.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, μεταξύ των εμπορευμάτων του «One Piece» που έχει δημιουργήσει το Netflix περιλαμβάνεται ένα μπρελόκ που διακινείται στις ΗΠΑ μέσω των Walmart, μπλουζάκια που διακινούνται μέσω των Zara και των PacSun, σοκολατάκια μέσω της FYE και φιγούρες φτιαγμένες με την ιαπωνική εταιρεία εμπορευμάτων Bandai. Η δημιουργία των εν λόγω προϊόντων ξεκίνησε πριν 18 μήνες, πολύ πριν υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη για την υποδοχή της οποίας θα τύχει το One Piece.
Το Netflix εισέρχεται όμως και στο πεδίο της δημιουργίας εμπειριών, από ένα pop-up εστιατόριο με σεφ από εκπομπές reality με επίκεντρο το φαγητό μέχρι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στο Παιχνίδι του Καλαμαριού.
Σύμφωνα με την WSJ, η αυξανόμενη εστίαση του Netflix σε αυτόν τον τομέα δείχνει μια λεπτή αλλά σημαντική αλλαγή για την εταιρεία streaming, η οποία επί μακρόν υπερηφανευόταν ότι έκανε ένα πράγμα καλά: την πώληση συνδρομών για έναν τεράστιο κατάλογο εκπομπών και ταινιών. Και αυτό γιατί τα στελέχη έχουν μάθει ότι είναι ευκολότερο να κρατήσουν τους συνδρομητές όταν έχουν εμμονή με τους χαρακτήρες και τα συναρπαστικά franchises.
Κίνδυνοι και προοπτικές
Η επιχείρηση πώλησης εμπορευμάτων και εισιτηρίων ενέχει οικονομικούς κινδύνους. Μπορεί να χρειαστούν έως και 18 μήνες για την παραγωγή προϊόντων όπως τα ειδώλια και απαιτεί από το Netflix να προδικάσει ότι μια νέα σειρά θα απογειωθεί.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα βγάζει από την πώληση καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών, όπως το φεστιβάλ κωμωδίας «Netflix Is a Joke», αν και ο οικονομικός διευθυντής Σπένσερ Νόιμαν δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η επιχείρηση είναι «μικρή σήμερα» και μόλις «αρχίζει να χτίζεται». Είναι από τις νεότερες πηγές εσόδων για μια εταιρεία που ξεκίνησε να στέλνει DVD και ταχυδρόμησε τον τελευταίο της φάκελο τον περασμένο μήνα.
Στη Disney, η οποία είναι γνωστή για την ενσωμάτωση καταναλωτικών προϊόντων στη δημιουργική της διαδικασία από την αρχή, ως μέρος του κύκλου περιεχομένου της, η επιχείρηση αυτή αντιπροσώπευε το 5,8% των εσόδων της κατά τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα.
Μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του Netflix μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται ένα μπλουζάκι βασισμένο στο «Stranger Things».
Ο Ράσελ Μπίντερ, ιδιοκτήτης της Striker Entertainment, η οποία έχει δημιουργήσει εμπορεύματα για σειρές όπως το «The Walking Dead» και το παιχνίδι για κινητά «Angry Birds», δήλωσε ότι τα καλύτερα προϊόντα προέρχονται συνήθως από σειρές με σαφή θέματα καλού και κακού και ένα ευρύ φάσμα χαρακτήρων, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που σχετίζονται με πολλούς εξ αυτών.
Latest News
Γιατί οι μετοχές εταιρειών που διαχειρίζονται φυλακές, εκτινάσσονται στα ύψη;
Ο ρόλος του Τραμπ - Γιατί κατά την προηγούμενη θητεία του οι μετοχές εταιρειών που διαχειρίζονταν φυλακές, κατρακύλησαν
Γιατί η νέα βιογραφία του Ιλον Μασκ προκαλεί τρόμο
Ένα νέο graphic novel που εξιστορεί την ιδιότυπη ανέλιξη του Έλον Μασκ στο club των ισχυρών έχει φέρει τρόμο σε εκδοτικούς οίκους που την αποφεύγουν όπως ο Διάβολος το λιβάνι
Βουλγαρία: Θα χρειαστεί 520 τόνους χαρτονομισμάτων ευρώ αφού ενταχθεί στην ευρωζώνη
Τα χαρτονομίσματα λέβα που θα πρέπει να αποσυρθούν στη Βουλγαρία από την κυκλοφορία εκτιμάται ότι φτάνουν σε βάρος τους 642 τόνους
Γρίπη των πτηνών και... γιορτές απογειώνουν τις τιμές των αυγών στις ΗΠΑ
Οι τιμές στα αυγά που πωλούνται στα παντοπωλεία αυξήθηκαν κατά 30,4% τον Οκτώβριο σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Κάποτε κυρίαρχη η Γερμανία, τώρα απελπισμένη - Ανάλυση του Economist
Η Γερμανία, που πλέον αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, πλέον θερίζει ό,τι έσπειρε, γράφει ο Economist
«Πόλεμος» Βραζιλίας - Carrefour για το κρέας - Φόβοι για νέα μέτωπο ΕΕ με ΜERCOSUR
Εκπρόσωπος της Carrefour διαβεβαίωσε πάντως την Κυριακή ότι οι προμήθειες κρέατος είναι επαρκείς στα καταστήματά της στη Βραζιλία
Deal του Σι Τζινπίνγκ στο Μαρόκο για giga-εργοστάσιο ηλεκτρικών μπαταριών
Η Κίνα σχεδιάζει να προωθήσει την ανάπτυξη ενός εργοστασίου ηλεκτρικών μπαταριών στην περιοχή Kenitra στο Μαρόκο
Οι προειδοποιήσεις της Fed για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανησυχίες μετατοπίζονται από τον πληθωρισμό σύμφωνα με την έρευνα της Fed
Η θεωρία του Veblen, τα bitcoin και η σχέση με τις... μπανάνες
Οι νέες ελίτ στον κόσμο των άχρηστων αντικειμένων που όσο γίνονται ακριβότερα, γίνονται και πιο επιθυμητά
Η Ρωσία στρατολογεί Υεμενίτες μισθοφόρους για να πολεμήσουν στην Ουκρανία
Μυστηριώδης εταιρεία που συνδέεται με τους Χούθι εξαπατά άντρες για να ενταχθούν στην πολεμική μηχανή της Μόσχας - Η σχέση με τη Ρωσία