
Το προσωρινό λουκέτο αργά ή γρήγορα θα ερχόταν στις αθλητικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ.
ΟΑΚΑ: Κρίσιμα ερωτήματα μετά το λουκέτο – Πότε ξεκίνησε το πρόβλημα
Η σοβαρότητα της κατάστασης όπως προέκυψε από τα ευρήματα για τη στατική επάρκεια των στεγάστρων έφερε πιο γρήγορα την απόφαση για κλείσιμο.
Η ανακαίνιση
Το κλείσιμο των εγκαταστάσεων, όπως προαναφέρθηκε, θα ερχόταν.
Κι αυτό γιατί το έργο «Ανακαίνιση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών» ύψους 56,4 εκ. ευρώ που έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, προϋποθέτει την παύση των δραστηριοτήτων προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες επισκευής και συντήρησης ή και αντικατάστασης τμημάτων των εγκαταστάσεων.
Η επαναλειτουργία
Σύμφωνα με όσα έχει δεσμευτεί η ελληνική κυβέρνηση απέναντι στην Ευρ. Επιτροπή το έργο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου του 2024.
Και ανάλογα με τα υπό-έργα που προβλέπονται έχουν προσδιοριστεί συγκεκριμένα χρονικά ορόσημα.
Αναλυτικά το έργο ανακαίνισης του ΟΑΚΑ περιλαμβάνει:
- Την «Εκτεταμένη Επιθεώρηση των Μεταλλικών Κατασκευών και των Πολυκαρβονικών των Στεγάστρων Εγκαταστάσεων του ΟΑΚΑ» ύψους 2,5 εκ. ευρώ. Η ημερομηνία ολοκλήρωσης της σύμβασης ήταν η 1η Απριλίου του 2023.
- Την «επισκευή, συντήρηση και αντικατάσταση τμημάτων των μεταλλικών κατασκευών και πολυκαρβονικών των στεγάστρων των εγκαταστάσεων» ύψους 14,6 εκ. ευρώ. Για τις βαριές αυτές εργασίες η ημερομηνία ολοκλήρωσης της σύμβασης είναι η 30η Ιουνίου του 2024. Και για την εκτέλεση τους θα έπρεπε να μην είναι ανοιχτές οι εγκαταστάσεις.
- Την «προμελέτη για τις αναγκαίες εργασίες συντήρησης και εργασίες που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας των κτιριακών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου» ύψους 781.200 ευρώ. Η σχετική σύμβαση έχει ημερομηνία ολοκλήρωσης στις 10 Οκτωβρίου 2022.
- Την «οριστική μελέτη, μελέτη εφαρμογής και εκτέλεση εργασιών συντήρησης και εργασίες που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας των σχετικών κτιριακών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου» ύψους 36 εκ. ευρώ. Οι επίσης αυτές βαριές εργασίες που έχουν να κάνουν με την ενεργειακή αναβάθμιση των εγκαταστάσεων θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου 2024.
- Τη «μελέτη βιώσιμης ανάπτυξης και αξιοποίησης των υφιστάμενων εγκαταστάσεων» ύψους 362.700 ευρώ. Πρόκειται για έργο που είναι σε εξέλιξη αν και θα πρεπε να έχει παραδωθεί στις 31 Μαρτίου 2023.
- Την «εκμίσθωση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αντισφαίρισης (γήπεδο τένις) με υποχρέωση εκτέλεσης έργου συντήρησης και αναβάθμισης εγκαταστάσεων». Κι εδώ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η σύμβαση στις 30 Ιουνίου 2024.
- Την «τεχνική βοήθεια» ύψους 2,1 εκ. ευρώ. Στις 30 Ιουνίου 2024 θα πρέπει να ολοκληρωθεί το έργο.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA