Ο κ. Arie Koppelaar αναλαμβάνει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO) και εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε. από τις 02/10/2023.
Όπως ανακοινώθηκε, ο κ. Koppelaar κατείχε διευθυντικές θέσεις για περισσότερα από 25 χρόνια στον τομέα της διαχείρισης Λιμένων και στην εφοδιαστική, έχοντας διεθνή εμπειρία με επιχειρησιακή αριστεία σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων, στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, στις διατροπικές μεταφορές και εκτενή τεχνογνωσία στις λειτουργικές δομές, στην επιχειρηματική ανάπτυξη, στην οργανωτική αναδιάρθρωση και βελτιστοποίηση. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Μεταφορές και λόγω της εκτεταμένης εμπειρίας του στον λιμενικό κλάδο, έχει υπηρετήσει σε υψηλόβαθμες διευθυντικές θέσεις μεταξύ των οποίων στον Ολλανδικό λιμενικό κλάδο, όπως στο λιμάνι του Ρότερνταμ και ως Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) σε Τερματικούς Σταθμούς πολλαπλών χρήσεων στη Μέση Ανατολή.
ΟΛΘ: Πτώση 12% στα καθαρά κέρδη εξαμήνου
«Ο κ. Arie Koppelaar, ως ειδικός στις διατροπικές μεταφορές, θα συμβάλει σημαντικά στην συνεχή και δυναμική ανάπτυξη της ΟΛΘ Α.Ε. στην ενδοχώρα, αναπτύσσοντας τις προοπτικές και το όραμα του Λιμένα Θεσσαλονίκης να εξελιχθεί περαιτέρω σε ένα βιώσιμο και έξυπνο λιμάνι, και να ενισχύσει τον ρόλο του ως πύλη προς τα Βαλκάνια, την Κεντρική και την Νοτιοανατολική Ευρώπη», ανέφερε η ΟΛΘ.
Μετά την ανωτέρω αλλαγή, η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε. έχει ως εξής
- Αθανάσιος Λιάγκος Εκτελεστικός Πρόεδρος του Δ.Σ., εκτελεστικό μέλος
- Laurent Martens Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., μη εκτελεστικό μέλος
- Arie Koppelaar Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
- Κωνσταντίνος Φωτιάδης Μη εκτελεστικό μέλος
- Zonglyu (Jessie) LU Μη εκτελεστικό μέλος
- Παναγιώτης Σταμπουλίδης Μη εκτελεστικό μέλος
- Παναγιώτης Μιχαλόπουλος Aνεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
- Αγγελική Σαμαρά Aνεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
- Ειρήνη Χάδιαρη Aνεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ