Το ανθρώπινο στοιχείο, τη περιβαλλοντική συνείδηση και την ασφάλεια χαρακτήρισε ως ακρογωνιαίους λίθους της αειφορίας και της ποιοτικής ναυτιλίας η πρόεδρος της HELMEPA και της INTERMEPA και CEO της Diana Shipping, Σεμίραμις Παληού, μιλώντας στο 13 Annual Capital Link Shipping Forum.
Η κ. Παληού αναφέρθηκε σε ένα μέλλον γεμάτο προκλήσεις, σχετικά με την προσπάθεια της παγκόσμιας ναυτιλίας να πετύχει την απαλλαγή από τον άνθρακα και την πράσινη μετάβαση. Όπως είπε «Έχουμε μπροστά μας ένα μνημειώδες έργο να πετύχουμε. Εργαζόμαστε για ασφαλή πλοία σε καθαρές θάλασσες ενώ μειώνουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Είναι η ηθική μας ευθύνη».
Μιλώντας για το ανθρώπινο δυναμικό, η επικεφαλής της HELMEPA και της INTERMEPA, τόνισε πως 800.00 ναυτικοί θα χρειαστεί να κάνουν reskilling, να επανεκπαιδευτούν δηλαδή στις νέες τεχνολογίες και στα εναλλακτικά καύσιμα που θα ενσωματωθούν στον κλάδο.
Ανάγκη για νέα ταλέντα
Ιδιαίτερη σημασία έδωσε και στην ανάγκη προσέλκυσης νέων ανθρώπων στην θάλασσα, κάνοντας λόγο για την προσπάθεια που γίνεται να ενταχθούν στην ναυτιλία τα νέα ταλέντα του μέλλοντος. «Πρέπει να δημιουργηθούν ευκαιρίες που θα εμπνεύσουν την νέα γενιά να έρθει μαζί μας και να συμβάλλει στο μέλλον της βιώσιμης ναυτιλίας».
Επιπρόσθετα, η Σεμίραμις Παληού χαρακτήρισε την ναυτιλία ως τις αρτηρίες και τις φλέβες της παγκοσμιοποίησης, που ενώνουν χώρες, αγορές και ανθρώπους. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε πως είναι μεγάλη η ευθύνη, αλλά και υπερηφάνεια η προώθηση και εξασφάλιση της βιωσιμότητας για τις γενιές που θα έρθουν. «Δεν είναι μόνο η επίτευξη των στόχων, αλλά και το να παραδώσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον στη νέα γενιά», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons