
Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι διαδικασίες και επιλύονται όλες οι εκκρεμότητες για την εμπορική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά στο εισιτήριο, που θα είναι ενιαίο για όλα τα αστικά μέσα συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης και θα είναι φθηνότερο από αυτό του Μετρό της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός για το ενιαίο εισιτήριο, σύμφωνα με το grtimes.gr, θα εκκινήσει άμεσα.

Χάρτης δρομολογίων του μετρό Θεσσαλονίκης
Πότε θα μπει στις ράγες το Μετρό
Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στο β’ εξάμηνο του 2024 όπως είχε αφήσει να εννοηθεί και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.
Έξι μήνες αργότερα αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά.
Όπως δήλωσαν ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα έχει κατασκευαστεί η πλάκα οροφής στον Σταθμό Βενιζέλου.
Αμέσως μετά θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών, σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, καθώς έχουν ήδη εγκατασταθεί στις αποβάθρες και οι θύρες ασφαλείας (PSD).
Το κατασκευαστικό έργο για τη βασική γραμμή έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί. Έχουν γίνει όλα τα έργα πολιτικού μηχανικού και μένουν ορισμένα μόνο φινιρίσματα στα αρχιτεκτονικά και, το integration των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.
Να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό, μαζί με τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτήθηκαν για τα αρχαιολογικά, αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ.
Από την υπογραφή της Σύμβασης Λειτουργίας και Συντήρησης με τον ανάδοχο, η Εταιρεία ΤΗΕΜΑ, θα πρέπει εντός 14 μηνών να μπει σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή.
Πηγή in.gr


Latest News

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού

Η ΑΒΑΞ ξεκινά την επέκταση των εγκαταστάσεων της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο
Η πρώτη φάση του σχεδίου έχει προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρω.

Σύμβουλος της AKTOR στην αναβάθμιση των εστιών στο πανεπιστήμιο Κρήτης
Το έργο, που υπεγράφη στις 27 Μαρτίου, συνολικού προϋπολογισμού 255 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την κατασκευή 4.846 συνολικά κλινών σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο