Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι διαδικασίες και επιλύονται όλες οι εκκρεμότητες για την εμπορική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά στο εισιτήριο, που θα είναι ενιαίο για όλα τα αστικά μέσα συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης και θα είναι φθηνότερο από αυτό του Μετρό της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός για το ενιαίο εισιτήριο, σύμφωνα με το grtimes.gr, θα εκκινήσει άμεσα.
Πότε θα μπει στις ράγες το Μετρό
Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στο β’ εξάμηνο του 2024 όπως είχε αφήσει να εννοηθεί και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.
Έξι μήνες αργότερα αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά.
Όπως δήλωσαν ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα έχει κατασκευαστεί η πλάκα οροφής στον Σταθμό Βενιζέλου.
Αμέσως μετά θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών, σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, καθώς έχουν ήδη εγκατασταθεί στις αποβάθρες και οι θύρες ασφαλείας (PSD).
Το κατασκευαστικό έργο για τη βασική γραμμή έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί. Έχουν γίνει όλα τα έργα πολιτικού μηχανικού και μένουν ορισμένα μόνο φινιρίσματα στα αρχιτεκτονικά και, το integration των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.
Να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό, μαζί με τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτήθηκαν για τα αρχαιολογικά, αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ.
Από την υπογραφή της Σύμβασης Λειτουργίας και Συντήρησης με τον ανάδοχο, η Εταιρεία ΤΗΕΜΑ, θα πρέπει εντός 14 μηνών να μπει σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή.
Πηγή in.gr
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας