
Πολύ σημαντικό αναπτυξιακό έργο για τη Θεσσαλονίκη και γενικότερα για την Ελλάδα χαρακτήρισε την επένδυση ανάπλασης του βιομηχανικού συγκροτήματος του ΦΙΞ (η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2027) ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την αποψινή εκδήλωση παρουσίασης του πρότζεκτ. «Κάθε φορά που έρχομαι στη Θεσσαλονίκη για τη ΔΕΘ επιλέγω να μείνω δυτικά και κάθε φορά που περνούσα μπροστά από αυτό το εμβληματικό, εγκαταλελειμμένο κτήριο, σκεφτόμουν πότε θα βρεθεί κάποιος να αντιληφθεί την τεράστια αναπτυξιακή ευκαιρία που υπάρχει στον χώρο που βρισκόμαστε σήμερα» είπε χαρακτηριστικά.
Στην τελική ευθεία ένα από τα σημαντικότερα έργα – Το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Επισήμανε ότι διαβλέπει γενικά τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες για τη Θεσσαλονίκη, η οποία βρίσκεται ακόμα στην αρχή μιας λαμπρής πορείας, ενώ ενθάρρυνε τους επενδυτές να τοποθετήσουν περισσότερα κεφάλαια σε αυτή.
Ο κ.Μητσοτάκης επισήμανε ακόμα ότι επενδύσεις όπως η συγκεκριμένη είναι ενδεικτικές του «πώς τα μεγάλα σχετίζονται με τα μικρότερα», καθώς αν η Ελλάδα δεν είχε ανακτήσει την αξιοπιστία της, αν δεν εξελισσόταν σε μια από τις νέες αναπτυξιακές πρωταγωνίστριες της Ευρώπης και αν οι τράπεζες δεν είχαν εξυγιανθεί, ώστε να μπορούν να χρηματοδοτούν την ανάπτυξη, «τίποτα από όσα συζητήθηκαν απόψε δεν θα είχε γίνει πράξη».
Κατά τον πρωθυπουργό, η Θεσσαλονίκη πρέπει επιτέλους «να σταματήσει να ανασαίνει μόνο με έναν πνεύμονα. Έχει δύο πνεύμονες και ο δεύτερος είναι η δυτική Θεσσαλονίκη, την οποία στηρίζουμε με ένα πολυδύναμο σχέδιο παρεμβάσεων, σε εθνικό, δημοτικό και περιφερειακό επίπεδο». Προς αυτή την κατεύθυνση υπενθύμισε τα πολλά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στα δυτικά της πόλης, σε συνεργασία με περιφέρεια και δήμους, αναφέροντας ενδεικτικά το Μουσείο Ολοκαυτώματος, που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2024, τα πρότζεκτ στα στρατόπεδα Παύλου Μελά (που ήδη προχωρά) και Γκόνου, τη συνολική ανάπλαση όλου του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, την οργάνωση της άτυπης βιομηχανικής συγκέντρωσης του Καλοχωρίου, αλλά και μικρότερα έργα.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο κ. Μητσοτάκης και στο πρώτο βιοκλιματικό επιχειρηματικό πάρκο, το Hub 26, που η DIMAND δημιουργεί ακριβώς απέναντι από το βιομηχανικό συγκρότημα του ΦΙΞ. Εξέφρασε δε την ελπίδα τα χρονοδιαγράμματα γύρω από την ολοκλήρωση της ανάπλασης του ΦΙΞ -το πρώτο τρίμηνο του 2027, σύμφωνα με τον CEO της DIMAND, Δημήτρη Ανδριόπουλο- να τηρηθούν και ο ίδιος να παραβρεθεί στα εγκαίνια της επένδυσης.
Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε, τέλος, ότι δεν χρειάζεται να προσθέτουμε καινούργιο κτηριακό απόθεμα σε μια χώρα που έχει πολλά παλιά κτήρια, που μπορούν να ανακαινιστούν και να γίνουν πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον, πόσο μάλλον όταν τα κτήρια αυτά είναι τόσο σπουδαία, από πλευράς ιστορικής και πολιτιστικής αξίας, όσο το ΦΙΞ» κατέληξε.


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Έτοιμο το 73% του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος - Το πλάνο παράδοσης του έργου
Τον Ιούλιο παραδίδεται το πρώτο και μεγαλύτερο τμήμα της Πατρών - Πύργου και τον Νοέμβριο το δεύτερο

Η AKTOR υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Θα κατασκευαστούν δωμάτια και διαμερίσματα συνολικών 4.846 κλινών εκ των οποίων 2.710 στο Ρέθυμνο και 2.136 στο Ηράκλειο
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε η οικοδομική δραστηριότητα κατά 15,6% το Δεκέμβριο [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/DSC9655-2-1024x569-1-600x333.jpg)
Πόσο αυξήθηκαν οι οικοδομικές άδειες - Οι top περιοχές [πίνακες]
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Δυτική Μακεδονία, στη Κρήτη και την Ανατολική Μακεδονία

Όμιλος AKTOR: Παραδόθηκε το έργο αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού
Παραδόθηκε στην Εγνατία Οδό ΑΕ το έργο δομικής επάρκειας και συντήρησης της γέφυρας του Αξιού

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024

Στο μισό τα αποθέματα νερού στην Αττική – Οι μεγάλες απώλειες και τα έργα για την υδροδότηση
Εντείνεται το πρόβλημα με την λειψυδρία στην Αττική – Τα αποθέματα υδάτων σε Μόρνο, Εύηνο, Μαραθώνα και Υλίκη