Σε τροχιά… υλοποίησης, όπως όλα δείχνουν, μπαίνει η δημιουργία στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά στην Παιανία. Το υπουργείο Υποδομών και o ΟΣΕ ενέκριναν τη μελέτη, αλλά και τη δωρεά από cluster εταιρειών για την χρηματοδότηση του project.
Σιδηρόδρομος: Σε δύο χρόνια η πλήρης αποκατάσταση του δικτύου – Έχουν καταστραφεί 180 χλμ
Σύμφωνα με πληροφορίες, το cluster των εταιρειών απαρτίζουν η Prodea, η Dimand, η Intrakat, η Premia και η Autohellas που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής.
Με την αποδοχή της χρηματοδότησης από ιδιώτες ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση του έργου, το οποίο αναμένεται να αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή. Εκτιμάται ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν αρχές του 2024 και εφόσον όλα προχωρήσουν ομαλά ενδέχεται να παραδοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό μέσα στην επόμενη χρονιά.
Υπολογίζεται ότι για την κατασκευή θα απαιτηθούν κεφάλαια ύψους περίπου 4 με 5 εκατ. ευρώ. Κομβικής σημασίας πάντως σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν ήταν η αποδοχή της δωρεάς από το Κράτος σε σχετικά σύντομο χρόνο, με δεδομένη την γραφειοκρατία που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Η στάση, όπως αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν, περιλαμβάνονταν στα αρχικά σχέδια της γραμμής του Προαστιακού που είχε σχεδιαστεί για την Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, ωστόσο δεν προχώρησε λόγω κόστους.
Θα κατασκευαστεί ενδιάμεσα από τους υφιστάμενους σταθμούς Παιανία- Κάντζα και Κορωπί. Παράλληλα θα συνδεθεί και με τη γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, Δημοτικό Θέατρο – Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.
Τα οφέλη
Με την δημιουργία του νέου προαστιακού σταθμού, προσδοκάται η σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας.
Ειδικότερα θα προσφέρει πρόσβαση στους κατοίκους της περιοχής και στους εργαζόμενους μιας και πολλές πλέον εταιρείες έχουν την έδρα τους εκεί.
Με την λειτουργία του θα προσθέσει την περιοχή του Καρελλά Παιανίας στο σύστημα μεταφορών και ειδικότερα στο δίκτυο Μετρό και Προαστιακού.
Ο επιβάτης θα μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να βρίσκεται από το Σύνταγμα στην περιοχή της Παιανίας, και σε περίπου 20 λεπτά από το Μαρούσι, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και της κυκλοφοριακής όχλησης της περιοχής αναπτύσσοντας περισσότερο τις αστικές συγκοινωνίες και τη σύνδεση με την Αθήνα και τους άλλους Δήμους του λεκανοπεδίου καθώς και σύνδεση μέσω του Μετρό με το λιμάνι του Πειραιά.
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ