Η Meta Platforms, μητρική εταιρεία μεταξύ άλλων των Facebook, Instagram και WhatsApp, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο όπως φόντα εικόνων και παραλλαγές γραπτού κειμένου για όλους τους διαφημιζόμενους.
Η εταιρεία άρχισε να δοκιμάζει αυτά τα εργαλεία τον Μάιο, δίνοντας πρόσβαση σε μια επιλεγμένη ομάδα διαφημιστών, σε αυτό που η ίδια αποκαλεί μια «παιδική χαρά δοκιμών». Τα εργαλεία θα είναι διαθέσιμα στον Ads Manager της Meta και το λανσάρισμά τους θα ολοκληρωθεί το επόμενο έτος.
Σχέδια σοκ από την Meta: Facebook και Instagram έναντι συνδρομής
Η ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη προσπάθεια του ιδιοκτήτη του Facebook και του Instagram να ενσωματώσει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα του ώστε να εξορύξει τεράστια αποθέματα δεδομένων του παρελθόντος που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέου περιεχομένου, όπως πεζογραφία, τέχνη και κώδικας λογισμικού.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία δήλωσε ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν σύντομα να χρησιμοποιούν AI για επιχειρηματικά μηνύματα στο Messenger και το WhatsApp για να επικοινωνούν με τους πελάτες.
Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων AI της Meta περιλαμβάνει το γλωσσικό μοντέλο «Llama 2» και ένα AI chatbot με την ονομασία Meta AI που μπορεί να παράγει απαντήσεις κειμένου και φωτορεαλιστικές εικόνες.
Περικοπές προσωπικού
Νωρίτερα, δημοσίευμα του Reuters αποκάλυψε ότι η Meta σχεδιάζει να απολύσει υπαλλήλους από τη μονάδα Reality Labs που παράγει υλικό και λογισμικό εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Εάν οι περικοπές είναι μεγάλες, θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν τα σχέδια του Mαρκ Ζάκεμπεργκ για την κατασκευή προϊόντων επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας που θα επιτρέπουν την πρόσβαση στο metaverse, ιδιαίτερα τις μάσκες επαυξημένης πραγματικότητας που έχει προβλέψει ότι «θα επαναπροσδιορίσουν τη σχέση μας με την τεχνολογία».
Η μονάδα FAST (Facebook Agile Silicon Team), η οποία έχει περίπου 600 υπαλλήλους, εργάστηκε για την ανάπτυξη προσαρμοσμένων μικροτσίπ για να εξοπλίσει τις συσκευές της Meta, ώστε να εκτελούν μοναδικές εργασίες και να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, διαφοροποιώντας τις από άλλες που εισέρχονται στην αναδυόμενη αγορά AR/VR.
Ωστόσο, η Meta δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει τσιπ που να μπορούν να ανταγωνιστούν το πυρίτιο που παράγεται από εξωτερικούς παρόχους και έχει στραφεί στην Qualcomm, εκ των μεγαλύτερων παραγωγών, για να παράγει τα κατάλληλα υλικά για τις συσκευές της που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων