Από την στιγμή που το TikTok απελευθέρωσε την in-app πλατφόρμα του για αγορές σε όλους τους χρήστες στις ΗΠΑ και έγινε προσβάσιμο σε όλους -εταιρείες και influencers-, ξεκίνησε αναπόφευκτα και η μέτρηση της απόδοσης της επένδυσής του στο ecommerce με τα πρώτα σχόλια να είναι ανάμεικτα.
Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης έφερε και στην αμερικανική αγορά την επιτυχημένη της κατά τα άλλα in-app εφαρμογή, προκειμένου να προσελκύσει τους αγοραστές που πλήττονται από τον πληθωρισμό στη νέα ηλεκτρονική αγορά της, ρίχνοντας την πρώτη βολή σε έναν πόλεμο τιμών με τους καθιερωμένους ανταγωνιστές, δηλαδή τις αμερικανικές Amazon και Walmart. Στρατηγική επιτυχημένη για πολλά social media. Γιατί όμως δεν ισχύει το ίδιο και για το ταχύτατα αναπτυσσόμενο TikTok, όπως δείχνουν οι χλιαρές αντιδράσεις κάποιων εταιρειών που αποφάσισαν να επενδύσουν σε αυτό και κάνουν λόγο για μια μέτρια αύξηση των πωλήσεών τους μέχρι στιγμής;
Το TikTok σχεδιάζει εκπτώσεις και φέρνει… πόλεμο με την Amazon
Στις 12 Σεπτεμβρίου, η TikTok ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Shop, το οποίο η εταιρεία άρχισε επίσημα να δοκιμάζει στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 2022. Το TikTok Shop είναι μια νέα αγορά όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας μέσα από την εφαρμογή. Τα brands μπορούν να εγγραφούν για να γίνουν μέρος του TikTok Shop και να αποκτήσουν πρόσβαση στο ταμείο της πλατφόρμας εντός της εφαρμογής, ενώ οι δημιουργοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεργατών του TikTok Shop και να προτείνουν προϊόντα από μάρκες που αποτελούν μέρος του TikTok Shop στους ακολούθους τους με αντάλλαγμα μια προμήθεια επί των πωλήσεων. Η λειτουργία αυτή ήταν προηγουμένως διαθέσιμη μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε επτά χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Σύμφωνα με το The Information, το TikTok ελπίζει ότι οι πωλήσεις μέσω του TikTok Shop θα ξεπεράσουν τα 10 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2023, ενώ αυτή την στιγμή, οι αγοραστές στις ΗΠΑ ξοδεύουν σχεδόν 4 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα.
Οι μικρές ιστορίες του TikTok Shop
Η PacSun, η Revolve και η Willow Boutique, καθώς και το beauty brand KimChi Chic, είναι μόλις μερικές από τις μάρκες που μιλούν για «ποσοστά πωλήσεων που ακολουθούν αυξητικούς ρυθμούς, χωρίς ωστόσο να εμφανίζουν εντυπωσιακές εξάρσεις». Ενώ ο Πολ Ζορέγκι, συνιδρυτής της BK Beauty, τόνισε ότι «παρά την προβληματική του αρχική λειτουργία, οι νέες πωλήσεις που προέρχονται από το συγκεκριμένο e-shop, κυμαίνονται στο 10% με 20%, ενώ σε συνδυασμό με τη χρήση των προγραμμάτων για δημιουργούς, έφτασε μέχρι και το 30%».
Αν και οι πρώτες αντιδράσεις θυμίζουν αυτές των εταιρειών προς το Facebook όταν λάνσαρε τα δικά του αντίστοιχα Shops το 2020 και και δεν έτυχε θερμής υποδοχής άμα τη εμφανίσει του, σε ένα δεύτερο επίπεδο οι νέοι παίκτες της in-app εφαρμογής διαπίστωσαν το άλμα στις πωλήσεις τους, όταν χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα συνεργατών του TikTok, όπου ένας πωλητής μπορεί να αξιοποιήσει τους δημιουργούς του TikTok για να μοιραστούν και να συνδέσουν τα προϊόντα του σε σύντομα βίντεο και livestream με αντάλλαγμα μια προμήθεια που τους καταβάλλεται.
Προκειμένου να εγγραφούν περισσότερα εμπορικά σήματα στο TikTok Shop, μάλιστα, η πλατφόρμα έχει εργαστεί για να ενσωματώσει εύκολα την εμπειρία αγορών της με όσο το δυνατόν περισσότερους e-retailers. Οι έμποροι του Shopify, για παράδειγμα, μπορούν να διαχειρίζονται το TikTok Shop τους απευθείας από το Shopify μέσω της εφαρμογής TikTok for Shopify App. Ενώ έχει προσθέσει συνεργάτες εκπλήρωσης όπως η Flowspace και η Shipbob, που εξασφαλίζουν την πιο ουσιαστική σύνδεση με τους καταναλωτές, επειδή είναι πιο ελκυστικό και δυναμικό ως μέσο.
Latest News
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%
Το Google.org ρίχνει 20 εκατ. δολάρια σε Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιστήμη
Στο πρώτο Forum “AI for Science”, που έλαβε χώρα χθες, το Google.org ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης για επιστημονικά επιτεύγματα.
SOS για τα SMS
Η χρήση των SMS για προσωπική επικοινωνία έχει πάρει την κατιούσα. Εξακολουθούν πάντως να παίζουν σημαντικό ρόλο σε περιόδους έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι τις αρχές του 2027 έτοιμο το πρώτο data center της Data4
Tο campus της Data4 στην Παιανία, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα και θα βοηθήσει να καταστεί η χώρα πύλη εισόδου δεδομένων στη νότια Ευρώπη, είπε ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Ολιβιέ Μισελί