
Από την στιγμή που το TikTok απελευθέρωσε την in-app πλατφόρμα του για αγορές σε όλους τους χρήστες στις ΗΠΑ και έγινε προσβάσιμο σε όλους -εταιρείες και influencers-, ξεκίνησε αναπόφευκτα και η μέτρηση της απόδοσης της επένδυσής του στο ecommerce με τα πρώτα σχόλια να είναι ανάμεικτα.
Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης έφερε και στην αμερικανική αγορά την επιτυχημένη της κατά τα άλλα in-app εφαρμογή, προκειμένου να προσελκύσει τους αγοραστές που πλήττονται από τον πληθωρισμό στη νέα ηλεκτρονική αγορά της, ρίχνοντας την πρώτη βολή σε έναν πόλεμο τιμών με τους καθιερωμένους ανταγωνιστές, δηλαδή τις αμερικανικές Amazon και Walmart. Στρατηγική επιτυχημένη για πολλά social media. Γιατί όμως δεν ισχύει το ίδιο και για το ταχύτατα αναπτυσσόμενο TikTok, όπως δείχνουν οι χλιαρές αντιδράσεις κάποιων εταιρειών που αποφάσισαν να επενδύσουν σε αυτό και κάνουν λόγο για μια μέτρια αύξηση των πωλήσεών τους μέχρι στιγμής;
Το TikTok σχεδιάζει εκπτώσεις και φέρνει… πόλεμο με την Amazon
Στις 12 Σεπτεμβρίου, η TikTok ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Shop, το οποίο η εταιρεία άρχισε επίσημα να δοκιμάζει στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 2022. Το TikTok Shop είναι μια νέα αγορά όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας μέσα από την εφαρμογή. Τα brands μπορούν να εγγραφούν για να γίνουν μέρος του TikTok Shop και να αποκτήσουν πρόσβαση στο ταμείο της πλατφόρμας εντός της εφαρμογής, ενώ οι δημιουργοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεργατών του TikTok Shop και να προτείνουν προϊόντα από μάρκες που αποτελούν μέρος του TikTok Shop στους ακολούθους τους με αντάλλαγμα μια προμήθεια επί των πωλήσεων. Η λειτουργία αυτή ήταν προηγουμένως διαθέσιμη μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε επτά χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Σύμφωνα με το The Information, το TikTok ελπίζει ότι οι πωλήσεις μέσω του TikTok Shop θα ξεπεράσουν τα 10 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2023, ενώ αυτή την στιγμή, οι αγοραστές στις ΗΠΑ ξοδεύουν σχεδόν 4 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα.
Οι μικρές ιστορίες του TikTok Shop
Η PacSun, η Revolve και η Willow Boutique, καθώς και το beauty brand KimChi Chic, είναι μόλις μερικές από τις μάρκες που μιλούν για «ποσοστά πωλήσεων που ακολουθούν αυξητικούς ρυθμούς, χωρίς ωστόσο να εμφανίζουν εντυπωσιακές εξάρσεις». Ενώ ο Πολ Ζορέγκι, συνιδρυτής της BK Beauty, τόνισε ότι «παρά την προβληματική του αρχική λειτουργία, οι νέες πωλήσεις που προέρχονται από το συγκεκριμένο e-shop, κυμαίνονται στο 10% με 20%, ενώ σε συνδυασμό με τη χρήση των προγραμμάτων για δημιουργούς, έφτασε μέχρι και το 30%».
Αν και οι πρώτες αντιδράσεις θυμίζουν αυτές των εταιρειών προς το Facebook όταν λάνσαρε τα δικά του αντίστοιχα Shops το 2020 και και δεν έτυχε θερμής υποδοχής άμα τη εμφανίσει του, σε ένα δεύτερο επίπεδο οι νέοι παίκτες της in-app εφαρμογής διαπίστωσαν το άλμα στις πωλήσεις τους, όταν χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα συνεργατών του TikTok, όπου ένας πωλητής μπορεί να αξιοποιήσει τους δημιουργούς του TikTok για να μοιραστούν και να συνδέσουν τα προϊόντα του σε σύντομα βίντεο και livestream με αντάλλαγμα μια προμήθεια που τους καταβάλλεται.
Προκειμένου να εγγραφούν περισσότερα εμπορικά σήματα στο TikTok Shop, μάλιστα, η πλατφόρμα έχει εργαστεί για να ενσωματώσει εύκολα την εμπειρία αγορών της με όσο το δυνατόν περισσότερους e-retailers. Οι έμποροι του Shopify, για παράδειγμα, μπορούν να διαχειρίζονται το TikTok Shop τους απευθείας από το Shopify μέσω της εφαρμογής TikTok for Shopify App. Ενώ έχει προσθέσει συνεργάτες εκπλήρωσης όπως η Flowspace και η Shipbob, που εξασφαλίζουν την πιο ουσιαστική σύνδεση με τους καταναλωτές, επειδή είναι πιο ελκυστικό και δυναμικό ως μέσο.


Latest News

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές με αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Η Ευρώπη θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ αμερικανικής ή κινεζικής τεχνολογίας - Τι είπε αξιωματούχος του Τραμπ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών Μπρένταν Καρ προτρέπει την Ευρώπη να επιλέξει την εταιρεία Starlink του ίλον Μασκ

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες

Πώς θα προστατευτείτε από ηλεκτρονικές απάτες σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας
Επιτήδειοι με κακούς σκοπούς μπορεί να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και οι χρήστες να πέσουν θύματα σε ηλεκτρονικές απάτες