Η εταιρεία – κολοσσός της ναυτιλίας A.P. Moller-Maersk που πλεόν δραστηριοποιείται και στις χερσαίες μεταφορές, στοιχηματίζει ότι τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα μπορούσαν να συμβάλλουν ώστε οι παραδόσεις των εμπορευμάτων να γίνουν πιο αξιόπιστες.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Maersk πειραματίζεται με φορτηγά χωρίς οδηγό στις εγκαταστάσεις της στο Κάρσον της Καλιφόρνια και έχει συνεργαστεί με την Kodiak Robotics Inc. για τη δοκιμή αυτόνομων φορτηγών από το Χιούστον στην Οκλαχόμα με έναν οδηγό ασφαλείας. Όπως φαίνεται, τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα βοηθήσουν τη Maersk να βελτιώσει την έγκαιρη απόδοση, δήλωσε ο Erez Agmoni, παγκόσμιος επικεφαλής καινοτομίας της Maersk για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις υπηρεσίες. «Η αξιοπιστία είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο που θέλουμε να προσθέσουμε», ανέφερε και συμπλήρωσε πως «τα αυτόνομα φορτηγά θα εξαλείψουν τους περιορισμούς και θα μειώσουν τον χρόνο που τα εμπορεύματα των πελατών βρίσκονται στο δρόμο».
750 εκατ. δολ. στα ταμεία της Maersk από το πράσινο ομόλογο
Το 24ωρο
Η Kodiak, η Aurora Innovation Inc. και άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν αισθητήρες και ενσωματωμένους υπολογιστές στα φορτηγά χωρίς οδηγούς, που υπόσχονται τη μείωση των ατυχημάτων και της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και τη λειτουργία των φορτηγών όλο το εικοσιτετράωρο αντί για περίπου 11 ώρες την ημέρα, που είναι το όριο των οδηγών.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι Maersk και η Kodiak λειτουργούν φορτηγά 24 ώρες την ημέρα για τέσσερις ημέρες την εβδομάδα μεταξύ Χιούστον και Οκλαχόμα με ενδιάμεση στάση στο Ντάλας για να αλλάξουν οι οδηγοί, οι οποίοι πρέπει να συμμορφώνονται με το όριο των ωρών οδήγησης.
Η Maersk θα χρησιμοποιήσει αρχικά τα φορτηγά χωρίς οδηγούς κατά τη νυχτερινή βάρδια, στην οποία είναι και πιο δύσκολο να βρεθούν εργαζόμενοι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kodiak, Don Burnette, δήλωσε ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει τη λειτουργία των φορτηγών χωρίς οδηγό μέχρι το τέλος του 2024. «Δεν ξέρω αν θα είναι έτοιμο τα επόμενα δύο χρόνια, αλλά ακόμα κι αν είναι τα επόμενα τρία χρόνια, είναι καλύτερο για εμάς να είμαστε στην πρώτη γραμμή».
Latest News
Νέο mega-deal στη βιοτεχνολογία: Η Johnson & Johnson εξαγοράζει την Intra-Cellular
Τα φάρμακα για ψυχικές ασθένειες ήταν κάποτε σημαντικές πηγές εσόδων για φαρμακευτικές εταιρείες όπως η Johnson & Johnson και η Eli Lilly
Gazprom: Σχέδια για απολύσεις λόγω οικονομικών προβλημάτων
Σημαντικό το κόστος των κυρώσεων και της διακοπής της ροής φυσικού αερίου στην Ευρώπη - Τι πρότεινε η αντιπρόεδρος της ρωσικής εταιρείας αναφορικά με τη μείωση του προσωπικού
11+1 μέτρα για τη στεγαστική κρίση στην Ισπανία - Οι προτάσεις για ενοίκια, φόρους και Airbnb
Ο πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ αποκαλύπτει μέτρα για την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης στην Ισπανία
Ρεκόρ εξαγωγών ηλεκτρικής ενέργειας το 2024 στη Γαλλία
Κλειδί η αυξημένη παραγωγή πυρηνικής ενέργειας - Ο ρόλος του φυσικού αερίου και των ΑΠΕ
Αυξήθηκε 12% ο πλούτος των νοικοκυριών στην Ισπανία
Στα 2,3 τρισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο καθαρός χρηματοοικονομικός πλούτος των νοικοκυριών στην Ισπανία - Πιο χαμηλά ο δείκτης χρέους
Το Κρεμλίνο κάνει... πάρτι με εταιρείες από την ΕΕ - 3 δισ. έσοδα από φόρους
Οι ξένες εταιρείες στη Ρωσία και ειδικά όσες προέρχονται από την ΕΕ συνεισφέρουν σημαντικά στο πολεμικό ταμείο του Κρεμλίνου
Στα 31 δισ. δολ. τα κέρδη των αμερικανικών τραπεζών - Το καλύτερο τρίμηνο της 3ετίας
Οι προσδοκίες από την επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ και το dealmaking ευνοούν τις μεγάλες αμερικανικές τράπεζες
Μειώθηκε το ποσοστό αποταμίευσης των νοικοκυριών στην ευρωζώνη
Σύμφωνα με στοιχεία της eurostat, ανήλθε στο 15,3% - Μειώθηκαν οι επενδύσεις των νοικοκυριών
Πώς αμύνονται οι Βρετανοί στην ακρίβεια - Γιατί «σήκωσαν» μετρητά 1 δισ. λίρες σε ένα μήνα
Οι αναλήψεις μετρητών στα υποκαταστήματα του Post Office στη Βρετανία ξεπέρασαν το 1 δισ. λίρες τον Δεκέμβριο
Οι πρώτες συμβουλές του Ντίμον στον Τραμπ - Σε ποια θέματα δίνει προτεραιότητα
Ο CEO της JP Morgan ρωτήθηκε τι θα συμβούλευε τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ - Αυτή είναι η απάντησή του