Το σχέδιο μεταφοράς επιβατών στο Παρίσι με αεροταξί κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του επόμενου έτους αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία Volocopter GmbH δήλωσε ότι οι προηγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες που απαιτούνται για το διθέσιο σκάφος της έχουν καθυστερήσει.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Volocopter συνεργάζεται με τον κατασκευαστή κινητήρων και συνεχίζει τις δοκιμαστικές πτήσεις με άλλους, λιγότερο εκλεπτυσμένους κινητήρες, καθώς επιδιώκει να λάβει πιστοποίηση για εμπορικές πτήσεις ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού τον Ιούλιο του 2024. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντρικ Χόκε αρνήθηκε να προσδιορίσει τον προμηθευτή του κινητήρα. «Οι πρώτοι κινητήρες με τους οποίους υποτίθεται ότι θα πετάξουμε καθυστερούν, αλλά θέλουμε να βρούμε έναν τρόπο να προλάβουμε».
«Πράσινοι» Ολυμπιακοί Αγώνες ή… «πράσινα άλογα»;
Το επιτυχές λανσάρισμα της υπηρεσίας θα έδινε στη γερμανική εταιρεία τo ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιρειών, όπως η Joby Aviation Inc. και Αrcher Aviation Inc. Η Volocopter είχε σκοπό να λανσάρει αεροσκάφη μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Ολυμπιακή… προθεσμία
Ενώ τα πτητικά δρομολόγια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν ήδη εγκριθεί από τη γαλλική αρχή αεροπορίας DGAC, η καθυστέρηση στην παραγωγή των κινητήρων θα μπορούσε να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη την έγκαιρη απόκτηση της πιστοποίησης της EASA για την επίτευξη του στόχου της. Το VoloCity έχει 18 κινητήρες, ο καθένας από τους οποίους ζυγίζει λιγότερο από 8 κιλά, και είναι «πολύ εξελιγμένοι», είπε ο Ντρικ Χόκε. «Η εναλλακτική είναι ότι θα πετάξουμε με ειδική άδεια στους Ολυμπιακούς Αγώνες», είπε ο ίδιος.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως σκοπός είναι να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. Αυτή τη στογμή απασχολεί 700 εργαζομένους και έχει επιτυχημένο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της συμπεριλαμβάνουν την παροχή πέντε VoloCity αεροταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα χρησιμοποιηθούν σε εναέριες οδούς, οι οποίες θα είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική αεροπορική αρχή DGAC. Η μία θα συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες, ενώ μια άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Αυτά τα δύο αεροδρόμια έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.
Η Volocopter κατέχει ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών. Η βασική προσπάθεια αφορά την πιστοποίηση για τη χρήση τους, η οποία θα τους βοηθήσει να πάρουν την άδεια από τη European Aviation Safety Agency (EASA). Η Aeroports de Paris, η οποία διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας, πρόκειται να διαχειρίζεται τους «τερματικούς» από και προς τους οποίους θα μετακινούνται τα VoloCity. Αν και ένα από αυτά τα ελικοδρόμια έχει κατασκευαστεί σε πλωτή φορτηγίδα στον Σηκουάνα στο κεντρικό Παρίσι, η Volocopter δεν έχει λάβει άδεια για μεταφορά από και προς το κέντρο της μεγαλούπολης, λόγω φόβων για την ασφάλεια τέτοιας προσπάθειας.
Latest News
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%
Η απεργία στη Boeing «προσγείωσε ανώμαλα» τις παραδόσεις Οκτωβρίου
Παρά τη λήξη της απεργίας στη Boeing, θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσει πλήρως η παραγωγή αεροσκαφών
Ο Τραμπ θα «φρενάρει» τις μειώσεις επιτοκίων; - Τι εκτιμά πρώην στέλεχος της Fed
Οι αγορές ίσως έχουν δίκιο να προβλέπουν λιγότερες από 4 μειώσεις στα επιτόκια της Fed σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν προηγουμένως
Αποκλειστικό WSJ: «Εκτός κούρσας» για την κυβέρνηση Τραμπ ο επενδυτής Τζον Πόλσον
Ο επενδυτής λέει ότι οι «σύνθετες οικονομικές του υποχρεώσεις» θα τον εμπόδιζαν να ενταχθει στην κυβέρνηση Τραμπ
H Pfizer διερευνά το ενδεχόμενο πώλησης μονάδας με νοσοκομειακά φάρμακα
Η μονάδα της Pfizer «παράγει» επί του παρόντος σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram