Το «καμπανάκι» της Optima bank, ο Τσούνης και ο Στουρνάρας
- Σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες το ντεμπούτο της Optima Bank στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
- Ο Πρόεδρος της Optima bank, Γεώργιος Τανισκίδης χτύπησε το… παραδοσιακό καμπανάκι για την έναρξη της συνεδρίασης μέσα σε χειροκροτήματα.
- Από τις παρουσίες που ξεχώρισαν ήταν ο Αμερικάνος πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Γιώργος Τσούνης.
- Ο οποίος πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα του ελληνικού χρηματιστηρίου και όπως μαθαίνουμε δήλωσε εντυπωσιασμένος…
- Και η πιάτσα πάντως υποδέχθηκε θετικά την εισαγωγή της πρώτης τραπεζικής μετοχής στο ταμπλό, ύστερα από 17 χρόνια! Δεν το λες και λίγο…
- Πολλοί θεωρούν και όχι άδικα ότι θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός στην τραπεζική σκηνή.
- Κάτι που επιζητά και ο διοικητής της ΤτΕ, Γιάννης Στουρνάρας.
—————–
Όταν έχεις χάσει ένα πάρτι…
- Μπορεί η διοίκηση του χρηματιστηρίου να προανήγγειλε ενίσχυση του θεσμού των market makers (εδώ), αλλά ένα αγκάθι στάθηκε στην καρδιά πολλών μετόχων του ΟΤΕ.
- Κυρίως μικρών…
- Η περίπτωση της μετοχής του ΟΤΕ είναι γνωστή τους τελευταίους μήνες.
- Όλοι όσοι πίστεψαν ότι η δεύτερη σε κεφαλαιοποίηση εισηγμένη στο ΧΑ θα πρωτοστατούσε στο πάρτι που προηγήθηκε είδαν ότι δεν… προσκλήθηκε.
- Μέχρι τα μέσα του Ιουλίου, όταν ο γενικός δείκτης έγραφε +45%, ο ΟΤΕ πάλευε στις δημοπρασίες.
- Μία να κρατήσει τα 15 ευρώ, μία να κρατήσει τα 14 ευρώ και πάλι λέγοντας.
- Και λέγοντας… χάθηκε και η πρώτη θέση στον MSCI Greece Standard, με τον Οργανισμό να «κάθεται» πλέον στην έκτη σειρά.
- Εντάξει υπήρξε μια καλύτερη συμπεριφορά από τα μέσα του Σεπτεμβρίου, όταν και η αγορά μπήκε σε ξεκάθαρο πτωτικό κανάλι, αλλά η ζημιά είχε γίνει.
- Οι «μαρκετιές» στις δημοπρασίες ήταν ακόμη νωπές και οι «χάρακες» των τεχνικάριων σπασμένοι.
- Εκεί άλλωστε φαίνεται η αξία των market makers…
- Πάντως, όπως μαθαίνουμε η διοίκηση υπό τον Μιχάλη Τσαμάζ δεν φαίνεται να ανησυχεί.
- Έτσι είναι η αγορά. Άλλωστε τρέχει και πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών…
—————–
Γιατί η Carrefour χαλάει την πιάτσα
- Με αρκετή δόση καχυποψίας μαθαίνουμε παρακολουθεί η αγορά των σούπερ μάρκετ την ανάπτυξη της Carrefour στην Ελλάδα.
- Οι πληροφορίες που είδαν τελευταία το φως της δημοσιότητας περί εξαγοράς της «Economy» σχολιάστηκαν έντονα στους κύκλους των λιανέμπορων.
- Όχι γιατί η δεύτερη φορά των Γάλλων αποτελεί… υπολογίσιμο αντίπαλο. Όχι ακόμη τουλάχιστον.
- Αλλά γιατί φαίνεται να διεκδικεί περισσότερο χώρο στη μικρή λιανική. Μια διόλου ευκαταφρόνητη αγορά, αφού ο τζίρος της ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ.
- Επιπλέον, αρχίζει και «χτυπά πόρτες» που δυνητικά αποτελούν και δικούς τους στόχους εξαγορών.
- Λέγεται πως η Retail &More του Ν. Βαρδινογιάννη που έχει φέρει την γαλλική αλυσίδα στην χώρα μας διαπραγματεύεται με άλλες τρεις μικρές αλυσίδες…
Latest News
Δασμοί: Πυκνώνουν τα σύννεφα στην Ευρώπη Πολυτεχνείο: Ξεκινούν σήμερα Παρασκευή οι εκδηλώσεις μνήμης για την 51η επέτειο της εξέγερσης ΟΟΣΑ: Στη χαμηλότερη θέση η Ελλάδα με βάση το βιοτικό επίπεδο Ena Athletics: Πώς ο Αλέξανδρος Λάτσης «τα βάζει» με τη Nike Κίνα: Αύξηση-έκπληξη των λιανικών πωλήσεων – Σε ελεύθερη πτώση οι κατασκευές Μισθοί: Ο «οδικός χάρτης» των αυξήσεων μέχρι το 2027
Τράπεζες: Ερχεται το τέλος των προθεσμιακών καταθέσεων – Πόσο μειώθηκε το όφελος για τους καταθέτες Εξαγωγές: Πώς θα επηρεαστούν τα ελληνικά τρόφιμα από τους δασμούς του Τραμπ; Ένα success story για το λογότυπο, το «200άρι» της ΔΕΗ, το σπριντ της Cenergy, τα κουκιά του Νεμπή, τα «διαμάντια» της Dimand, ο συναγερμός για την κερδοφορία Όμιλος ΟΤΕ: Προσήλωση στο επενδυτικό πλάνο στην οπτική ίνα – Καταλύτης το voucher Επίδομα θέρμανσης σε πολυκατοικίες: Τι πρέπει να γνωρίζουν διαχειριστές και ένοικοι ΔΕΗ: Επενδύσεις 900 εκατ. για «ευέλικτη» παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας