Μεγάλο deal είναι προ των πυλών που αφορά το μέλλον μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης δεξαμενοπλοίων στο κόσμο.
Η Euronav, επιβεβαίωσε ότι η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen και η εταιρεία CMB NV, της οικογένειας Saverys, που είναι βασικοί μέτοχοι της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας που έχει έδρα το Βέλγιο, είναι κοντά σε συμφωνία, για να δοθεί μία λύση «στο στρατηγικό και διαρθρωτικό αδιέξοδο της Euronav» όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Fredriksen απέκτησε νέες μετοχές της Euronav – «Προσπέρασε» τους Saverys
Υπενθυμίζεται ότι ο Νορβηγός επεδίωξε να εξαγοράσει τη Euronav και να την συγχωνεύσει με την Frontline ωστόσο οι Βέλγοι αντέδρασαν. Αυτό που φαίνεται να συζητείται είναι να διαθέσει ο Fredriksen το ποσοστό του στους Βέλγους με αντάλλαγμα ένα μέρος του στόλου του βελγικού γίγαντα των δεξαμενόπλοιων.
Η Euronav ανακοίνωσε ότι η πιθανή συναλλαγή περιλαμβάνει τα ακόλουθα αλληλοεξαρτώμενα στοιχεία:
- Η CMB θα αποκτήσει το 26,12% των μετοχών της Eurovan που είναι στα χέρια Frontline έναντι 18,43 δολαρίων ανά μετοχή, ενώ θα ακολουθήσει δημόσια υποχρεωτική προσφορά στην ίδια τιμή.
- Η Frontline θα αποκτήσει 24 δεξαμενόπλοια VLCC από το στόλο της Euronav έναντι 2,35 δισ. δολαρίων, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης της προαναφερόμενης αγοράς μετοχών και της έγκρισης από την συνέλευση των μετόχων.
- Η εκκρεμούσα διαιτητική αγωγή της Euronav κατά της Frontline και των θυγατρικών της θα τερματιστεί υπό την προϋπόθεση της πώλησης των μετοχών.
Οι συζητήσεις μεταξύ των μερών έχουν προχωρήσει αρκετά. Ωστόσο, δεν μπορεί να υπάρξει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις αυτές θα οδηγήσουν σε συμφωνία. Τα προαναφερθέντα υπόκεινται σε κάθε περίπτωση σε όλες τις απαραίτητες εσωτερικές εγκρίσεις των εμπλεκόμενων μερών. Εάν οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε επίσημη συμφωνία, η συμφωνία αυτή θα υπόκειται στις συνήθεις εγκρίσεις ανταγωνισμού και τυχόν απαιτούμενες διαδικασίες έγκρισης από τις αρχές της χρηματοπιστωτικής αγοράς του Βελγίου και των ΗΠΑ.
Η Euronav θα ενημερώσει την αγορά για τις μελλοντικές εξελίξεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη