Μεγάλο deal είναι προ των πυλών που αφορά το μέλλον μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης δεξαμενοπλοίων στο κόσμο.
Η Euronav, επιβεβαίωσε ότι η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen και η εταιρεία CMB NV, της οικογένειας Saverys, που είναι βασικοί μέτοχοι της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας που έχει έδρα το Βέλγιο, είναι κοντά σε συμφωνία, για να δοθεί μία λύση «στο στρατηγικό και διαρθρωτικό αδιέξοδο της Euronav» όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Fredriksen απέκτησε νέες μετοχές της Euronav – «Προσπέρασε» τους Saverys
Υπενθυμίζεται ότι ο Νορβηγός επεδίωξε να εξαγοράσει τη Euronav και να την συγχωνεύσει με την Frontline ωστόσο οι Βέλγοι αντέδρασαν. Αυτό που φαίνεται να συζητείται είναι να διαθέσει ο Fredriksen το ποσοστό του στους Βέλγους με αντάλλαγμα ένα μέρος του στόλου του βελγικού γίγαντα των δεξαμενόπλοιων.
Η Euronav ανακοίνωσε ότι η πιθανή συναλλαγή περιλαμβάνει τα ακόλουθα αλληλοεξαρτώμενα στοιχεία:
- Η CMB θα αποκτήσει το 26,12% των μετοχών της Eurovan που είναι στα χέρια Frontline έναντι 18,43 δολαρίων ανά μετοχή, ενώ θα ακολουθήσει δημόσια υποχρεωτική προσφορά στην ίδια τιμή.
- Η Frontline θα αποκτήσει 24 δεξαμενόπλοια VLCC από το στόλο της Euronav έναντι 2,35 δισ. δολαρίων, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης της προαναφερόμενης αγοράς μετοχών και της έγκρισης από την συνέλευση των μετόχων.
- Η εκκρεμούσα διαιτητική αγωγή της Euronav κατά της Frontline και των θυγατρικών της θα τερματιστεί υπό την προϋπόθεση της πώλησης των μετοχών.
Οι συζητήσεις μεταξύ των μερών έχουν προχωρήσει αρκετά. Ωστόσο, δεν μπορεί να υπάρξει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις αυτές θα οδηγήσουν σε συμφωνία. Τα προαναφερθέντα υπόκεινται σε κάθε περίπτωση σε όλες τις απαραίτητες εσωτερικές εγκρίσεις των εμπλεκόμενων μερών. Εάν οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε επίσημη συμφωνία, η συμφωνία αυτή θα υπόκειται στις συνήθεις εγκρίσεις ανταγωνισμού και τυχόν απαιτούμενες διαδικασίες έγκρισης από τις αρχές της χρηματοπιστωτικής αγοράς του Βελγίου και των ΗΠΑ.
Η Euronav θα ενημερώσει την αγορά για τις μελλοντικές εξελίξεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons