Μεγάλο deal είναι προ των πυλών που αφορά το μέλλον μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης δεξαμενοπλοίων στο κόσμο.
Η Euronav, επιβεβαίωσε ότι η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen και η εταιρεία CMB NV, της οικογένειας Saverys, που είναι βασικοί μέτοχοι της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας που έχει έδρα το Βέλγιο, είναι κοντά σε συμφωνία, για να δοθεί μία λύση «στο στρατηγικό και διαρθρωτικό αδιέξοδο της Euronav» όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Fredriksen απέκτησε νέες μετοχές της Euronav – «Προσπέρασε» τους Saverys
Υπενθυμίζεται ότι ο Νορβηγός επεδίωξε να εξαγοράσει τη Euronav και να την συγχωνεύσει με την Frontline ωστόσο οι Βέλγοι αντέδρασαν. Αυτό που φαίνεται να συζητείται είναι να διαθέσει ο Fredriksen το ποσοστό του στους Βέλγους με αντάλλαγμα ένα μέρος του στόλου του βελγικού γίγαντα των δεξαμενόπλοιων.
Η Euronav ανακοίνωσε ότι η πιθανή συναλλαγή περιλαμβάνει τα ακόλουθα αλληλοεξαρτώμενα στοιχεία:
- Η CMB θα αποκτήσει το 26,12% των μετοχών της Eurovan που είναι στα χέρια Frontline έναντι 18,43 δολαρίων ανά μετοχή, ενώ θα ακολουθήσει δημόσια υποχρεωτική προσφορά στην ίδια τιμή.
- Η Frontline θα αποκτήσει 24 δεξαμενόπλοια VLCC από το στόλο της Euronav έναντι 2,35 δισ. δολαρίων, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης της προαναφερόμενης αγοράς μετοχών και της έγκρισης από την συνέλευση των μετόχων.
- Η εκκρεμούσα διαιτητική αγωγή της Euronav κατά της Frontline και των θυγατρικών της θα τερματιστεί υπό την προϋπόθεση της πώλησης των μετοχών.
Οι συζητήσεις μεταξύ των μερών έχουν προχωρήσει αρκετά. Ωστόσο, δεν μπορεί να υπάρξει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις αυτές θα οδηγήσουν σε συμφωνία. Τα προαναφερθέντα υπόκεινται σε κάθε περίπτωση σε όλες τις απαραίτητες εσωτερικές εγκρίσεις των εμπλεκόμενων μερών. Εάν οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε επίσημη συμφωνία, η συμφωνία αυτή θα υπόκειται στις συνήθεις εγκρίσεις ανταγωνισμού και τυχόν απαιτούμενες διαδικασίες έγκρισης από τις αρχές της χρηματοπιστωτικής αγοράς του Βελγίου και των ΗΠΑ.
Η Euronav θα ενημερώσει την αγορά για τις μελλοντικές εξελίξεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς.
Latest News
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη