Νέες δυνατότητες για την ψηφιακή επεξεργασία πολλαπλών πληροφοριών της ναυλαγοράς προσφέρει ένα cloud-based ‘Data Warehouse’, που παρουσίασε η Signal Ocean, η πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων.
Το νέο cloud-based ‘Data Warehouse’, αποτελεί κεντρική πηγή δεδομένων σχετικά με εμπορεύματα στη ναυτιλιακή αγορά και τα οποία θα μπορούν να μεταδοθούν σε πραγματικό χρόνο, μέσα σε in-house περιβάλλοντα. Ο νέος τρόπος πρόσβασης στα δεδομένα της ναυτιλιακής αγοράς, επιτρέπει στους market analysts και στους traders να χτίζουν το δικό τους εξατομικευμένο reporting, εξοικονομώντας άφθονο χρόνο, που απαιτείται για την αυτοματοποιημένη ανάλυση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων (data-crunching).
Capital Link: Οι προκλήσεις για την ελληνική και την παγκόσμια ναυτιλία
Η πλατφόρμα της Signal Ocean χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, προηγμένα γεωχωρικά μοντέλα και τεχνολογία πρόγνωσης, προκειμένου νnayα παρέχει σε πραγματικό χρόνο, στους πλοιοκτήτες, brokers, traders, ναυλωτές και market analysts, δεδομένα της αγοράς, συνδυάζοντας τις γνώσεις της βιομηχανίας με ένα εύρος πληροφοριών για τα πλοία που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων για τη ναύλωση και τις εμπορικές συναλλαγές. Αυτό είναι ενσωματωμένο για κάθε χρήστη, σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα, τα οποία εξάγονται αυτόματα μέσω emails και συστήματα μηνυμάτων, με σκοπό να δημιουργηθούν μοναδικοί και ασφαλείς ιδιωτικοί ψηφιακοί πίνακες ελέγχου (market dashboards), που παρέχουν συνοπτικά την κατάσταση της αγοράς.
Το Signal Ocean Data Warehouse παρέχει μια εναλλακτική λύση για πρόσβαση στο σύνολο των δεδομένων της Signal Ocean, για εταιρείες οι οποίες προτιμούν το SQLs (Structured Query Language) ώστε να ενισχύσουν τις δικές τους business intelligence πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Excel, Power BI ή Tableau. Με τη χρήση του Data Warehouse και μια σειράς από υπερσύγχρονα APIs (Application Programming Interfaces), οι χρήστες μπορούν να κάνουν live-stream τα δεδομένα της Signal Ocean, απευθείας στις δικές τους εφαρμογές, συνδυάζοντας αυτόματα, ακριβή και σε ζωντανό χρόνο δεδομένα, με τις δικές τους ιδιωτικές πληροφορίες.
Τα δεδομένα
Ο Δημήτρης Τσαπούλης, COO του Signal Group, μας εξηγεί: «Η τεράστια κλίμακα δεδομένων που είναι πλέον διαθέσιμη σε brokers and αναλυτές στο υπάρχον εμπορικό περιβάλλον είναι συντριπτική για όποιον προσπαθεί ακόμη να τρέξει χειροκίνητα ολόκληρη τη διαδικασία του data crunching. Το Data Warehouse μας, θα τους βοηθήσει με την απρόσκοπτη μετάδοση και ροή δεδομένων που επιμελείται η Signal Ocean, στα δικά τους συστήματα και dashboards, ενσωματώνοντας αυτόματα αυτά τα δεδομένα μαζί με τις δικές τους πληροφορίες. Αυτή η διαδικασία θα εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στους χρήστες και -κυρίως- θα διασφαλίσει ότι οι χρήστες θα συμβαδίζουν με τον άκρως αναπτυσσόμενο και ρευστό κόσμο του εμπορίου.»
«Έχουμε επίσης κατορθώσει το Data Warehouse να είναι όσο πιο εύχρηστο γίνεται, καθώς δεν απαιτούνται κοστοβόρες λύσεις σχετικά με το IT, ούτε επενδύσεις σε πρόσθετες αποθηκευτικές υποδομές, καθώς τα δεδομένα μας φιλοξενούνται στο cloud και τα APIs μας αναβαθμίζονται διαρκώς. Με λίγα λόγια, με το Data Warehouse μας, εταιρείες κάθε μεγέθους μπορούν να αξιοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα δεδομένα της αγοράς, χωρίς το τεράστιο κόστος σε χρόνο και χρήμα, στην προσπάθεια τους να ξεσκαρτάρουν έναν τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών, ενώ οι ανταγωνιστές, τους κατατροπώνουν. Το Data Warehousing δεν αποτελεί καινοτομία στον τομέα του IT, αλλά η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν έχει εφαρμοστεί ουδέποτε στο χώρο του shipping data analytics σε αυτή την κλίμακα. Πρόκειται να ανατρέψει τους όρους και θα συνεισφέρει στην εξισορρόπηση του ανταγωνισμού, αναφορικά με τη προσβασιμότητα και τον έλεγχο δεδομένων, το οποίο σημαίνει ότι οι brokers θα μπορούν να επικεντρωθούν στην παροχή πραγματικής αξίας, εστιάζοντας παράλληλα στη διενέργεια επαφών και στην επίτευξη συμφωνιών.», προσέθεσε ο Ρούσσος Πασχόπουλος, Chief Strategy Officer της Signal.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons