
Η εταιρεία – κολοσσός της ναυτιλίας A.P. Moller-Maersk που πλεόν δραστηριοποιείται και στις χερσαίες μεταφορές, στοιχηματίζει ότι τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα μπορούσαν να συμβάλλουν ώστε οι παραδόσεις των εμπορευμάτων να γίνουν πιο αξιόπιστες.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Maersk πειραματίζεται με φορτηγά χωρίς οδηγό στις εγκαταστάσεις της στο Κάρσον της Καλιφόρνια και έχει συνεργαστεί με την Kodiak Robotics Inc. για τη δοκιμή αυτόνομων φορτηγών από το Χιούστον στην Οκλαχόμα με έναν οδηγό ασφαλείας. Όπως φαίνεται, τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα βοηθήσουν τη Maersk να βελτιώσει την έγκαιρη απόδοση, δήλωσε ο Erez Agmoni, παγκόσμιος επικεφαλής καινοτομίας της Maersk για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις υπηρεσίες. «Η αξιοπιστία είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο που θέλουμε να προσθέσουμε», ανέφερε και συμπλήρωσε πως «τα αυτόνομα φορτηγά θα εξαλείψουν τους περιορισμούς και θα μειώσουν τον χρόνο που τα εμπορεύματα των πελατών βρίσκονται στο δρόμο».
750 εκατ. δολ. στα ταμεία της Maersk από το πράσινο ομόλογο
Το 24ωρο
Η Kodiak, η Aurora Innovation Inc. και άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν αισθητήρες και ενσωματωμένους υπολογιστές στα φορτηγά χωρίς οδηγούς, που υπόσχονται τη μείωση των ατυχημάτων και της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και τη λειτουργία των φορτηγών όλο το εικοσιτετράωρο αντί για περίπου 11 ώρες την ημέρα, που είναι το όριο των οδηγών.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι Maersk και η Kodiak λειτουργούν φορτηγά 24 ώρες την ημέρα για τέσσερις ημέρες την εβδομάδα μεταξύ Χιούστον και Οκλαχόμα με ενδιάμεση στάση στο Ντάλας για να αλλάξουν οι οδηγοί, οι οποίοι πρέπει να συμμορφώνονται με το όριο των ωρών οδήγησης.
Η Maersk θα χρησιμοποιήσει αρχικά τα φορτηγά χωρίς οδηγούς κατά τη νυχτερινή βάρδια, στην οποία είναι και πιο δύσκολο να βρεθούν εργαζόμενοι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kodiak, Don Burnette, δήλωσε ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει τη λειτουργία των φορτηγών χωρίς οδηγό μέχρι το τέλος του 2024. «Δεν ξέρω αν θα είναι έτοιμο τα επόμενα δύο χρόνια, αλλά ακόμα κι αν είναι τα επόμενα τρία χρόνια, είναι καλύτερο για εμάς να είμαστε στην πρώτη γραμμή».


Latest News

Ποιος είναι ο πλουσιότερος ηγέτης στον κόσμο - Οι περιουσίες Τραμπ, Πούτιν και Σι
Η περιουσία του πλουσιότερου ηγέτη του κόσμου επισκιάζει τον πλούτο Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ

DBS: Άντλησε 2 δισ δολάρια με έκδοση ομολόγων
Η ζήτηση για την έκδοση των ομολόγων απο τη μεγαλύτερη τράπεζα της ΝΑ Ασίας, συγκέντρωσε 3 δισ. δολάρια

Η βρετανική χαλυβουργία ζητά βοήθεια για τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος από την κυβέρνηση
Ο κλάδος της χαλυβουργίας δέχθηκε πλήγμα απο τους δασμούς και ζητά μείωση των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος

Σε ανοδική πορεία η Burger King στη Γαλλία
Η Burger King , που ανήκει στον όμιλο Bertrand, διαθέτει σήμερα 550 καταστήματα στη Γαλλία

Διατυπώνει ανησυχίες για την πολιτική δασμών ο Τζέιμι Ντίμον
Ο CEO της JPMorgan Τζέιμι Ντίμον που είχε πει «ξεπεράστε το», μιλώντας για την πολιτική δασμών του Τραμπ, αλλάζει γνώμη

Το νέο στοίχημα της Shein - Ποια αγορά θεωρεί Ελ Ντοράντο
«Είμαστε έτοιμοι να πούμε σε μια φανταστική κεφαλαιαγορά», τονίζει ο Ντόναλντ Ταγκ - Η χασούρα, τα κέρδη και η IPO στο Λονδίνο

Τι συμβαίνει όταν σταματά η επιστήμη
Ο Τραμπ κόβει τις επιχορηγήσεις για την έρευνα - Στον αέρα 300.000 επιστήμονες σε 2.500 Πανεπιστήμια, ιατρικές σχολές και ερευνητικά ιδρύματα.

Διπλάσια χρήματα απο τον CEO της Deutsche Bank έβγαλε πέρυσι, στέλεχος της τράπεζας
Οι αμοιβές του υπάλληλου της Deutsche Bank το 2024 , έφτασαν τα 18 εκατ. ευρώ - Συνολικά 647 άτομα απο το προσωπικό είχαν κέρδη πάνω απο ένα εκατ. ευρώ

Σε ρυθμούς τεχνητής νοημοσύνης «τρέχει» η Κίνα - Υπάρχει όμως κίνδυνος «φούσκας»;
Η Κίνα περνά μια περίοδο αντίστοιχη με την ευφορία της Wall Street για την τεχνητή νοημοσύνη - Τα ισχυρά χαρτιά και οι αδυναμίες

Το «αθόρυβο» στοίχημα πίσω από την επιστροφή της Ρωσίας στις αγορές
Traders και διαχειριστές κεφαλαίων αναζητούν ρωσικά assets στοιχηματίζοντας στην επιστροφή της Ρωσίας στις αγορές