
Η εταιρεία – κολοσσός της ναυτιλίας A.P. Moller-Maersk που πλεόν δραστηριοποιείται και στις χερσαίες μεταφορές, στοιχηματίζει ότι τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα μπορούσαν να συμβάλλουν ώστε οι παραδόσεις των εμπορευμάτων να γίνουν πιο αξιόπιστες.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Maersk πειραματίζεται με φορτηγά χωρίς οδηγό στις εγκαταστάσεις της στο Κάρσον της Καλιφόρνια και έχει συνεργαστεί με την Kodiak Robotics Inc. για τη δοκιμή αυτόνομων φορτηγών από το Χιούστον στην Οκλαχόμα με έναν οδηγό ασφαλείας. Όπως φαίνεται, τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα βοηθήσουν τη Maersk να βελτιώσει την έγκαιρη απόδοση, δήλωσε ο Erez Agmoni, παγκόσμιος επικεφαλής καινοτομίας της Maersk για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις υπηρεσίες. «Η αξιοπιστία είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο που θέλουμε να προσθέσουμε», ανέφερε και συμπλήρωσε πως «τα αυτόνομα φορτηγά θα εξαλείψουν τους περιορισμούς και θα μειώσουν τον χρόνο που τα εμπορεύματα των πελατών βρίσκονται στο δρόμο».
750 εκατ. δολ. στα ταμεία της Maersk από το πράσινο ομόλογο
Το 24ωρο
Η Kodiak, η Aurora Innovation Inc. και άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν αισθητήρες και ενσωματωμένους υπολογιστές στα φορτηγά χωρίς οδηγούς, που υπόσχονται τη μείωση των ατυχημάτων και της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και τη λειτουργία των φορτηγών όλο το εικοσιτετράωρο αντί για περίπου 11 ώρες την ημέρα, που είναι το όριο των οδηγών.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι Maersk και η Kodiak λειτουργούν φορτηγά 24 ώρες την ημέρα για τέσσερις ημέρες την εβδομάδα μεταξύ Χιούστον και Οκλαχόμα με ενδιάμεση στάση στο Ντάλας για να αλλάξουν οι οδηγοί, οι οποίοι πρέπει να συμμορφώνονται με το όριο των ωρών οδήγησης.
Η Maersk θα χρησιμοποιήσει αρχικά τα φορτηγά χωρίς οδηγούς κατά τη νυχτερινή βάρδια, στην οποία είναι και πιο δύσκολο να βρεθούν εργαζόμενοι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kodiak, Don Burnette, δήλωσε ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει τη λειτουργία των φορτηγών χωρίς οδηγό μέχρι το τέλος του 2024. «Δεν ξέρω αν θα είναι έτοιμο τα επόμενα δύο χρόνια, αλλά ακόμα κι αν είναι τα επόμενα τρία χρόνια, είναι καλύτερο για εμάς να είμαστε στην πρώτη γραμμή».


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς