Για πρώτη φορά από τότε που η Adobe Analytics άρχισε να ερευνά τα δεδομένα ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι διαδικτυακές δαπάνες που θα πραγματοποιηθούν μέσω κινητών τηλεφώνων κατά την εορταστική περίοδο στις ΗΠΑ, θα ξεπεράσουν αυτές που γίνονται μέσω υπολογιστών.

Παράλληλα, η έρευνα της αμερικανικής εταιρείας επισημαίνει την εκρηκτική αύξηση της μεθόδου πληρωμής Buy-Now-Pay-Later (BNPL), που εκτιμάται πως φέτος θα συγκεντρώσει τις περισσότερες προτιμήσεις από κάθε άλλη φορά.

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Στα 17 δισ. ευρώ το 2023 – Υπερτριπλάσιος τζίρος στην 6ετία

Ακολουθώντας πρότερες προβλέψεις της για την αύξηση των πωλήσεων, η Adobe Analytics εκτιμά ότι οι φετινές διαδικτυακές πωλήσεις κατά την εορταστική περιοδο που θα ξεκινήσει την 1η Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθεί την 31η Δεκεμβρίου, θα φτάσουν τα 221,8 δισεκατομμύρια δολάρια, δημειώνοντας δηλαδή 4,8% αύξηση σε σχέση με πέρυσι. Αντίστοιχα οι υπηρεσίες Buy-Now-Pay-Later θα οδηγήσουν σε online δαπάνες ύψους 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από 14,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022.

Από τις 18 κατηγορίες που παρακολουθεί η Adobe Analytics, η έκθεση προβλέπει ότι οι λιανοπωλητές σε ποσοστό 35% θα κάνουν τις περισσότερες εκπτώσεις στα παιχνίδια, ένα 30% στα ηλεκτρονικά είδη, ενώ ακολουθούν τα ενδύματα (25%), τα αθλητικά είδη (24%), οι τηλεοράσεις (22%) και τα έπιπλα και κλινοσκεπάσματα (19%).

Η έκθεση εκτιμά επίσης ότι το 51,2% των διαδικτυακών δαπανών θα πραγματοποιηθεί από κινητές συσκευές, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τις διαδικτυακές αγορές μέσω υπολογιστή. Στην έρευνά της σε περισσότερους από 1.000 αγοραστές στις ΗΠΑ, η Adobe διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί (49%) από τους ερωτηθέντες σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις αγορές τους για τις γιορτές πριν το Halloween και τα τέλη Οκτωβρίου.

Buy-Now-Pay-Later

Η έρευνα της Adobe άντλησε πληροφορίες και από προηγούμενες εκθέσεις της, που δείχνουν ότι οι καταναλωτές μπορεί να στηριχθούν σε υπηρεσίες Buy-Now-Pay-Later για να δώσουν μια επιπλέον ώθηση στον καταπονημένο προϋπολογισμό τους για τις γιορτές.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι αγοραστές θα δαπανήσουν 782 εκατομμύρια δολάρια μέσω BNPL κατά την φετινή Cyber Monday, ξεπερνώντας τα 658 εκατομμύρια δολάρια που ξοδεύτηκαν πέρυσι την αντίστοιχη ημέρα. Ένας στους πέντε ερωτηθέντες εξάλλου στην έρευνα της Adobe δήλωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το BNPL για να αγοράσει δώρα αυτή την εορταστική περίοδο.

«Παρά το απρόβλεπτο οικονομικό περιβάλλον, όπου οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις, όπως η αύξηση των επιτοκίων, αναμένουμε ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου αυτή την περίοδο λόγω των εκπτώσεων-ρεκόρ και των ευέλικτων μεθόδων πληρωμής», δήλωσε ο Patrick Brown, αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ ανάπτυξης της Adobe. «Ειδικότερα, το BNPL εξελίσσεται σε mainstream επιλογή, ώστε να διευκολύνει τους αγοραστές να πατήσουν το κουμπί της αγοράς, ειδικά στις κινητές συσκευές, όπου θα πραγματοποιηθεί πάνω από το ήμισυ των διαδικτυακών δαπανών».

Πέρυσι, οι αγοραστές ξόδεψαν 211,7 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο μεταξύ 1ης Νοεμβρίου και 31ης Δεκεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την ανάλυση της Adobe που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο. Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών εκτοξεύτηκαν πέρυσι κατά 206%, ακολουθούμενες από τα βιντεοπαιχνίδια (115%) και τα είδη ένδυσης και αξεσουάρ (94%), διαπίστωσε η Adobe. Η εταιρεία εντόπισε επίσης ένα άλμα 85% στις αγορές BNPL μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Cyber Monday πέρυσι.

Ομοίως και η έκθεση της Deloitte εκτιμά ότι οι φετινές εορταστικές πωλήσεις θα σημειώσουν αύξηση που θα κυμαίνεται μεταξύ 3,5% και 4,6%, ενώ μόνο οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ότι θα αυξηθούν μεταξύ 10,3% και 12,8%

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα