Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) επέβαλε το πρώτο της πρόστιμο σε εταιρεία που παραβίασε τους κανόνες της κατά των διαστημικών σκουπιδιών.
Η Dish Network πρέπει να πληρώσει 150.000 δολ. στην επιτροπή για την αποτυχία της να κατεβάσει από τροχιά τον δορυφόρο EchoStar-7 που βρίσκεται στο διάστημα για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Αντί να εκτροχιάσει σωστά τον δορυφόρο, η Dish τον έστειλε σε μια «τροχιά διάθεσης» σε ένα υψόμετρο αρκετά χαμηλό ώστε να αποτελεί κίνδυνο τροχιακών σκουπιδιών.
«Καθώς οι δορυφορικές λειτουργίες γίνονται πιο διαδεδομένες και η οικονομία του διαστήματος επιταχύνεται, πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι οι φορείς εκμετάλλευσης συμμορφώνονται με τις δεσμεύσεις τους», δήλωσε ο επικεφαλής του γραφείου επιβολής του νόμου Λοϊάαν Α Έγκαλ, στη ανακοίνωση του διακανονισμού της Dish. «Πρόκειται για μια επαναστατική διευθέτηση, καθιστώντας πολύ σαφές ότι η FCC έχει ισχυρή αρχή επιβολής και ικανότητα να επιβάλλει τους ζωτικής σημασίας κανόνες της για τα διαστημικά σκουπίδια».
Το 2002, η Dish εκτόξευσε τον δορυφόρο σε γεωστατική τροχιά – ένα επίπεδο που ξεκινά 36.000 χλμ πάνω από τη Γη. Συμφώνησε το 2012 σε ένα σχέδιο μετριασμού των τροχιακών συντριμμιών ότι, μετά την ολοκλήρωση της αποστολής της, θα έστελνε το EchoStar-7 186 μίλια (300 χλμ) πάνω από το σημείο που βρισκόταν, σε μια «τροχιά νεκροταφείου» όπου δεν θα υπήρχε κίνδυνος για άλλους ενεργούς δορυφόρους.
Χωρίς αρκετό καύσιμο
Αλλά το 2022, η Dish συνειδητοποίησε ότι ο δορυφόρος είχε χαμηλή περιεκτικότητα σε προωθητικό και δεν θα είχε αρκετό καύσιμο για να φτάσει στον προορισμό του. Αντίθετα, ο δορυφόρος κατέληξε μόλις 122 χλμ. πάνω από τις περιοχές ενεργού γεωστατικής τροχιάς – 178 χλμ μακριά από το σήμα του.
Τα διαστημικά σκουπίδια, τα οποία ορίζονται ευρέως από την FCC ως τεχνητά αντικείμενα που περιφέρονται γύρω από τη Γη και δεν είναι λειτουργικά, είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για την FCC. Λένε ότι όσο περισσότερο παλιό υλικό παραμένει σε τροχιά, τόσο πιο δύσκολο είναι για τους νεοεισερχόμενους δορυφόρους να ξεκινήσουν και να ολοκληρώσουν νέες αποστολές. Το 2022, υιοθέτησαν έναν κανονισμό που θα απαιτούσε από τους φορείς εκμετάλλευσης δορυφόρων να απορρίπτουν τους δορυφόρους τους – εντός πέντε ετών από την ολοκλήρωση της αποστολής.
«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν χιλιάδες μετρικοί τόνοι υπολειμμάτων σε τροχιά – και o αριθμός αυτός πρόκειται να αυξηθεί», ανέφερε η πρόεδρος της FCC, Τζέσικα Ροζενβόρσελ, σε δήλωση του 2022 που συνόδευε την ανακοίνωση του κανονισμού. «Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Γιατί αν δεν το κάνουμε, αυτά τα διαστημικά σκουπίδια θα μπορούσαν να περιορίσουν νέες ευκαιρίες».
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες