Την ανάπτυξη νέων θαλάσσιων διαδρόμων από τις χώρες της μέσης Ανατολής προς τις χώρες της Βαλκανικής και την Κεντρική Ευρώπη, με ταυτόχρονη αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών, σηματοδοτεί η απόκτηση του λιμανιού του Βόλου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έναντι τιμήματος 51 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της λιμενικής αγοράς επισημαίνουν ότι τα δύο λιμάνια μπορούν να έχουν αλληλοσυμπληρωματική δράση σε όλους τους τομείς με στόχο την ανάπτυξη όχι μόνο των διακινούμενων φορτίων αλλά και την ανάπτυξη και άλλων εμπορικών δράσεων, όπως η κρουαζιέρα και η ακτοπλοϊα.
Τρεις καταδίκες για το ναυάγιο του Norman Atlantic
Στελέχη της ΟΛΘ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μετά τις τελευταίες εξελίξεις τόνισαν ότι στους στόχους των διοίκησης πέραν της ανάπτυξη του αριθμού των εμπορευματοκιβωτίων προς τις αγορές, είναι η ανάπτυξη επιπλέον του κλάδου της κρουαζιέρας, της διακίνησης των αυτοκινήτων (car terminal) αλλά και των ακτοπλοϊκών συνδέσεω .
Η επανασύνδεση του λιμανιού του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα εγκαινιάσει συνδυασμένες μεταφορές με τον σιδηρόδρομο σε γειτονικά κράτη κάτι στο οποίο ήδη επενδύει η ΟΛΘ.
Επισημαίνεται επίσης ότι το λιμάνι του Βόλου είναι μέλος ήδη του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να λάβει ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις για αναπτυξιακά έργα ενώ επιδιώκεται ήδη η ακτοπλοϊκή σύνδεση του λιμανιού του Βόλου με το λιμάνι της Αλεξάνδρειας ένα εγχείρημα που έχει την υποστήριξη της αιγυπτιακής και ελληνικής πλευράς.
Η συγκεκριμένη γραμμή πέραν του τουριστικού ενδιαφέροντος, ανοίγει σημαντικές προοπτικές στη διακίνηση των αγροτικών προϊόντων της Αιγύπτου μέσω της Ελλάδος στην Ευρώπη, σε μία περίοδο γεωστρατηγικών αλλαγών που έχει επιφέρει ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας.
Ο φάκελος του διαγωνισμού όπου ο ΟΛΘ αποκτά το 67% των μετοχών του λιμανιού του Βόλου έχει υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο και τα έγγραφα της συναλλαγής θα υπογραφούν μετά τη σχετική έγκριση.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε, επίσης, την Κοινοπραξία «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.» ως Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή. Πρόκειται για την συνήθη διαδικασία που ακολουθείται από το Ταμείο προκειμένου στην περίπτωση που υπάρξει αποχώρηση του πρώτου υποψήφιου επενδυτή να ακολουθήσει ο δεύτερος.
ΟΛΘ – Αύξηση σε έσοδα και διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου 2023 για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αυξήθηκε κατά 11,3%,μέσω διαρκών βελτιώσεων στην διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης και στις οικονομίες κλίμακας που επιτυγχάνονται με την προσθήκη των 2 νέων γερανογεφυρών (STS).
Συνολικά διακινήθηκαν 255,2 χιλ. TEUs για το εξάμηνο του 2023, από 229,4 χιλ. TEUs την ίδια περίοδο του 2022.
Στις 30 Ιουνίου 2023, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της ΟΛΘ – εξαιρουμένων των δεσμευμένων καταθέσεων – της Εταιρείας ανήλθαν σε 85,0 εκ.ευρώ ( 86,7 εκ.ευρώ για τον Όμιλο) έναντι 92,3 εκ.ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2022 (93,9 εκ.ευρώ για τον Όμιλο). Η Εταιρεία δεν έχει τραπεζικό δανεισμό.
Σημειώνεται ότι τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου της ΟΛΘ για το έτος 2022 αυξήθηκαν κατά 5,6%, σε 82,2 εκατ. ευρώ, από 77,9 εκατ.ευρώ το 2021, ενώ τα έσοδα της Εταιρείας αυξήθηκαν κατά 4,8%, σε 80,6 εκατ.ευρώ το 2022, από 76,9 εκατ.ευρώ το 2021.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ