Στοχεύοντας στους νεότερους καταναλωτές που αναζητούν συγκεκριμένα γευστικά χαρακτηριστικά σε τρόφιμα και ποτά, η Nespresso συνεργάστηκε με την Blue Bottle για να δημιουργήσουν μια πρώτη στο είδος της κάψουλα που συνδυάζει τη μαζικότητα με τον specialty καφέ.
Οι δύο εταιρείες άρχισαν αυτή την εβδομάδα να κυκλοφορούν το Blend No. 1, ένα περιορισμένης έκδοσης ήπιο χαρμάνι με καφέ από Αιθιοπία και Ουγκάντα. Η κάψουλα, σχεδιασμένη για να ταιριάζει στις μηχανές Vertuo της Nespresso, έχει το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα της Blue Bottle ακι διατίθεται αρχικά στις μπουτίκ της Nespresso σε όλο τον κόσμο από τις 6 Οκτωβρίου, ενώ η ολοκληρωμένη σειρά θα κυκλοφορήσει στις 18 Οκτωβρίου.
Καφές: Καμπανάκι για την παγκόσμια παραγωγή – Φόβοι για σοβαρές ελλείψεις
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nespresso Alfonso Gonzalez Loeschen δήλωσε στο Modern Retail ότι «ο στόχος του Blend No. 1 δεν ήταν απλά να βάλει τον καφέ Blue Bottle στην προηγμένη κάψουλα της Nespresso. Αντίθετα, και οι δύο μάρκες έβαλαν τους coffee masters τους να εργαστούν πάνω στο χαρμάνι την τελευταία τριετία. Ενώ όπως υποδηλώνει και το όνομα -Blend No. 1-, μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά χαρμάνια.
«Αρχίσαμε να βλέπουμε τη σύμπνοια μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων», είπε. «Υπήρχε μια κοινή φιλοσοφία που βασίζεται στην ποιότητα, την ασυμβίβαστη ποιότητα και την υπεύθυνη προμήθεια, καθώς και στη σχολαστική προσοχή και το πάθος για τη λεπτομέρεια».
Η Nespresso στοχεύει στους νέους καταναλωτές
Το λανσάρισμα αυτό σηματοδοτεί έναν ακόμη τρόπο με τον οποίο η Nespresso στοχεύει να κερδίσει τους νεότερους σε ηλικία πελάτες, μετά το λανσάρισμα των προσιτών και πολύχρωμων μηχανών Vertuo Pop. Παράλληλα έβγαλε στην αγορά περισσότερες προτάσεις για κρύο καφέ που προτιμ9ούν οι νεότεροι, ενώ συνεργάστηκε και με τα Starbucks σε ένα limited edition blend. Η Nespresso κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σημείωσε μονοψήφια ανάπτυξη συνολικά, αλλά διψήφια ανάπτυξη με συνεχή αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα κέρδη της.
Και για την Blue Bottle, την οποία η Nestlé απέκτησε αγοράζοντας πλειοψηφικό μερίδιο το 2017, η συνεργασία φαίνεται να οδηγεί σε μια μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά. Το συγκεκριμένο coffee brand που συμπλήρωσε 20 χρόνια ζωής, έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια του Τρίτου Κύματος Καφέ για την καινοτομία να πουλάει καφέ σε καροτσάκι, πριν καν ανοίξει το πρώτο του καφέ. Τώρα, η Blue Bottle λειτουργεί περισσότερα από 100 cafe παγκοσμίως που διαθέτουν τη μινιμαλιστική καθαρή αισθητική της, από 29 που διατηρούσε το 2016. Ενώ μέσω τους e-shop της πουλάει τον signature καφέ της, έχοντας εγκαινιάσει και ένα προωτοποριακό συνδρομητικό πρόγραμμα.
Η σανίδα σωτηρίας
Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Bottle, Karl Strovink, δήλωσε ότι η εταιρεία του «άρχισε να συνεργάζεται με τη Nespresso για το blend κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι καφετέριες ήταν κλειστές και αμφότερες εξέταζαν το μέλλον που θα μπορούσε να έχει ο καφές μέσα σε εκείνη τη συγκυρία. Ήταν ένα είδος σανίδας σωτηρίας και για τους εργαζόμενους και για τις δύο εταιρείες».
Σύμφωνα με την Forrester, η Nespresso επικεντρώθηκε στην τοποθέτησή της ως μάρκα υψηλής ποιότητας που εξυπηρετεί τους πελάτες της. Η δημιουργία νέων προϊόντων είναι ένας τρόπος για να καινοτομήσει και να διατηρήσει τις προσφορές της μάρκας φρέσκες. Και αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό στον καφέ, όπου οι μάρκες για το σπίτι, όπως η Nespresso, ανταγωνίζονται την ευκολία των Starbucks, και πρέπει να έχουν να προτείνουν κάτι άλλο, ξεχωριστό που να προσελκύει τους πελάτες.
Το Blend. No 1 συνδυάζει το specialty χαρακτήρα της Blue Bottle με τα εκλεπτυσμένα στοιχεία της Nespresso, όπως και την τεχνογνωσία και των δύο, ενώ στοχεύει να απευθυνθεί στους καταναλωτές που αναζητούν ένα φλιτζάνι υψηλότερης ποιότητας στο σπίτι. Το σύστημα Vertuo λειτουργεί «διαβάζοντας» την κάψουλα για να καθορίσει τη θερμοκρασία και τη διάρκεια του χρόνου παρασκευής, αξιοποιώντας την φυγόκεντρο.
Latest News
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές
Νέα προγράμματα για ΜμΕ -Οι προκηρύξεις έως το τέλος του 2024
Τα επενδυτικά σχέδια θα έχουν προϋπολογισμό από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και το ποσοστό επιδότησης θα είναι 70%
Η Black Friday στην αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτων
Μπαράζ προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday από τις αντιπροσωπείες – Όφελος έως 12.000 ευρώ – Μειώσεις στον ΦΠΑ
Τι συμβαίνει με τις μπίζνες της οικογένειας Φιλίππου στην Ελλάδα;
Πώς ξαναμοιράζεται η «τράπουλα» στις επιχειρήσεις της οικογένειας Φιλίππου – Τι συμβαίνει σε ΦΑΓΕ, Elbisco, EMFI, HQF και ΒΙΣ
Τράπεζες: Αύξηση κερδών στο 9μηνο - Ανεβάζουν τον πήχη οι ξένοι οίκοι
Οι ξένοι επενδυτικοί οίκοι ανανεώνουν την «ψήφο» εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες και αυξάνουν τις τιμές- στόχους
Επί ποδός η αγορά για Black Friday και Cyber Monday - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η μάχη των λιανεμπόρων για το μερίδιο αγοράς και οι προωθητικές κινήσεις ενόψει Black Friday
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας