
Στοχεύοντας στους νεότερους καταναλωτές που αναζητούν συγκεκριμένα γευστικά χαρακτηριστικά σε τρόφιμα και ποτά, η Nespresso συνεργάστηκε με την Blue Bottle για να δημιουργήσουν μια πρώτη στο είδος της κάψουλα που συνδυάζει τη μαζικότητα με τον specialty καφέ.
Οι δύο εταιρείες άρχισαν αυτή την εβδομάδα να κυκλοφορούν το Blend No. 1, ένα περιορισμένης έκδοσης ήπιο χαρμάνι με καφέ από Αιθιοπία και Ουγκάντα. Η κάψουλα, σχεδιασμένη για να ταιριάζει στις μηχανές Vertuo της Nespresso, έχει το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα της Blue Bottle ακι διατίθεται αρχικά στις μπουτίκ της Nespresso σε όλο τον κόσμο από τις 6 Οκτωβρίου, ενώ η ολοκληρωμένη σειρά θα κυκλοφορήσει στις 18 Οκτωβρίου.
Καφές: Καμπανάκι για την παγκόσμια παραγωγή – Φόβοι για σοβαρές ελλείψεις
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nespresso Alfonso Gonzalez Loeschen δήλωσε στο Modern Retail ότι «ο στόχος του Blend No. 1 δεν ήταν απλά να βάλει τον καφέ Blue Bottle στην προηγμένη κάψουλα της Nespresso. Αντίθετα, και οι δύο μάρκες έβαλαν τους coffee masters τους να εργαστούν πάνω στο χαρμάνι την τελευταία τριετία. Ενώ όπως υποδηλώνει και το όνομα -Blend No. 1-, μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά χαρμάνια.
«Αρχίσαμε να βλέπουμε τη σύμπνοια μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων», είπε. «Υπήρχε μια κοινή φιλοσοφία που βασίζεται στην ποιότητα, την ασυμβίβαστη ποιότητα και την υπεύθυνη προμήθεια, καθώς και στη σχολαστική προσοχή και το πάθος για τη λεπτομέρεια».
Η Nespresso στοχεύει στους νέους καταναλωτές
Το λανσάρισμα αυτό σηματοδοτεί έναν ακόμη τρόπο με τον οποίο η Nespresso στοχεύει να κερδίσει τους νεότερους σε ηλικία πελάτες, μετά το λανσάρισμα των προσιτών και πολύχρωμων μηχανών Vertuo Pop. Παράλληλα έβγαλε στην αγορά περισσότερες προτάσεις για κρύο καφέ που προτιμ9ούν οι νεότεροι, ενώ συνεργάστηκε και με τα Starbucks σε ένα limited edition blend. Η Nespresso κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σημείωσε μονοψήφια ανάπτυξη συνολικά, αλλά διψήφια ανάπτυξη με συνεχή αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα κέρδη της.
Και για την Blue Bottle, την οποία η Nestlé απέκτησε αγοράζοντας πλειοψηφικό μερίδιο το 2017, η συνεργασία φαίνεται να οδηγεί σε μια μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά. Το συγκεκριμένο coffee brand που συμπλήρωσε 20 χρόνια ζωής, έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια του Τρίτου Κύματος Καφέ για την καινοτομία να πουλάει καφέ σε καροτσάκι, πριν καν ανοίξει το πρώτο του καφέ. Τώρα, η Blue Bottle λειτουργεί περισσότερα από 100 cafe παγκοσμίως που διαθέτουν τη μινιμαλιστική καθαρή αισθητική της, από 29 που διατηρούσε το 2016. Ενώ μέσω τους e-shop της πουλάει τον signature καφέ της, έχοντας εγκαινιάσει και ένα προωτοποριακό συνδρομητικό πρόγραμμα.

Η σανίδα σωτηρίας
Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Bottle, Karl Strovink, δήλωσε ότι η εταιρεία του «άρχισε να συνεργάζεται με τη Nespresso για το blend κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι καφετέριες ήταν κλειστές και αμφότερες εξέταζαν το μέλλον που θα μπορούσε να έχει ο καφές μέσα σε εκείνη τη συγκυρία. Ήταν ένα είδος σανίδας σωτηρίας και για τους εργαζόμενους και για τις δύο εταιρείες».
Σύμφωνα με την Forrester, η Nespresso επικεντρώθηκε στην τοποθέτησή της ως μάρκα υψηλής ποιότητας που εξυπηρετεί τους πελάτες της. Η δημιουργία νέων προϊόντων είναι ένας τρόπος για να καινοτομήσει και να διατηρήσει τις προσφορές της μάρκας φρέσκες. Και αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό στον καφέ, όπου οι μάρκες για το σπίτι, όπως η Nespresso, ανταγωνίζονται την ευκολία των Starbucks, και πρέπει να έχουν να προτείνουν κάτι άλλο, ξεχωριστό που να προσελκύει τους πελάτες.
Το Blend. No 1 συνδυάζει το specialty χαρακτήρα της Blue Bottle με τα εκλεπτυσμένα στοιχεία της Nespresso, όπως και την τεχνογνωσία και των δύο, ενώ στοχεύει να απευθυνθεί στους καταναλωτές που αναζητούν ένα φλιτζάνι υψηλότερης ποιότητας στο σπίτι. Το σύστημα Vertuo λειτουργεί «διαβάζοντας» την κάψουλα για να καθορίσει τη θερμοκρασία και τη διάρκεια του χρόνου παρασκευής, αξιοποιώντας την φυγόκεντρο.


Latest News

Στον Large Cap του FTSE Russell η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από 10 Μαρτίου
Η αλλαγή έγινε στο πλαίσιο της τριμηνιαίας αναθεώρησης των δεικτών του οίκου

Τράπεζα Πειραιώς: Ξεκινά η συγχώνευση με την Πειραιώς Financial Holdings
Με την ολοκλήρωση της Συγχώνευσης, η Τράπεζα θα διατηρήσει την άδεια που κατέχει ως πιστωτικό ίδρυμα

Νέο μέλος εκλέχθηκε στο ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς
O Jeremy John Masding αντικαθιστά τον παραιτηθέντα Σολομώντα Μπεράχα

Aegean: Ακυρώσεις και αλλαγές πτήσεων στις 28 Φεβρουαρίου λόγω της απεργίας
Επαναπρογραμματισμός των πτήσεων της Aegean λόγω απεργίας - Αναλυτικά οι πίνακες των πτήσεων

Μικρή αύξηση στα κέρδη του δ' 3μηνου του ΟΤΕ περιμένει η ΑΧΙΑ
Για το τρίμηνο, η ΑΧΙΑ αναμένει ότι ο όμιλος θα παρουσιάσει έσοδα 919,1 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα κατά 1,2% σε ετήσια βάση

ΑΧΙΑ: Στα 9,10 ευρώ η τιμή στόχος για τον ΔΑΑ - Tι περιμένει στα αποτελέσματα του 2024
Η σύσταση της AXIA για τη μετοχή είναι για αγορά, με τιμή στόχο στα 9,10 ευρώ

ΑΧΙΑ για Metlen: Οι 4 πιθανές κατευθύνσεις για το στόχο των 2 δισ. στα EBITDA
Η ΑΧΙΑ διατηρεί τη σύσταση για αγορά στη μετοχή και την τιμή στόχο στα 48,60 ευρώ - Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος προανήγγειλε δύο εταιρικές ενέργειες

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, Νο1* επιλογή των καταναλωτών – Η στρατηγική της επιτυχίας συνεχίζεται
Η ανάδειξη του νερού Βίκος ως το Νο1* φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024 δεν είναι τυχαία - Είναι το αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και στη βιωσιμότητα

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alpha – Όσα έγιναν στο πρώτο Culture Day
Με τη συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων του Ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάστηκαν ο νέος εταιρικός σκοπός και οι αξίες της Alpha Bank

Στα €493,8 εκατ. το χαρτοφυλάκιο της Premia Properties - Οι επενδύσεις του 2024
Ακίνητα και συμμετοχές, αυξημένες κατά 64%, για την Premia Properties το 2024 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά