Στροφή σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες επιθυμεί να πραγματοποιήσει το Netflix, όπως αναφέρει με δημοσίευμά του το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg.
Ειδικότερα, η δημοφιλέστερη πλατφόρμα συνεχούς ροής βίντεο κατά παραγγελία, σχεδιάζει να ανοίξει χώρους, στους οποίους οι επισκέπτες θα μπορούν να βυθιστούν στους κόσμους των αγαπημένων τους τηλεοπτικών σειρών, να ψωνίζουν ρούχα, να απολαμβάνουν θεματικά φαγητά και ίσως ακόμη και να δοκιμάζουν μια διαδρομή με εμπόδια εμπνευσμένη από τη δημοφιλή σειρά Squid Game.
Netflix: Ακολουθεί τη Disney και παράγει προϊόντα βασισμένα σε αγαπημένους χαρακτήρες
Με την ονομασία Netflix House, οι χώροι αυτοί θα διαθέτουν καταστήματα λιανικής πώλησης, εστιατόρια και ζωντανές εμπειρίες, σύμφωνα με τον Τζος Σάιμον, αντιπρόεδρο καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας. Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει τους δύο πρώτους χώρους στις ΗΠΑ το 2025 και στη συνέχεια να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο.
Το Netflix πειραματίζεται εδώ και μερικά χρόνια με τις pop-up εμπειρίες και έχει παρουσιάσει 40 από αυτές σε 20 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Σε αυτές περιλαμβάνονται το The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience, μια βραδιά με ποτά και χορό εμπνευσμένη από το δράμα εποχής η οποία έχει διοργανωθεί σε αρκετές πόλεις, καθώς και ένα pop-up κατάστημα Netflix στο εμπορικό κέντρο Grove στο Λος Άντζελες. Έχει οργανώσει τις περισσότερες από τις pop-up εμπειρίες σε μεγάλες πόλεις, όπως το Τόκιο, η Νέα Υόρκη και η Πόλη του Μεξικού.
Netflix House
Οι Netflix House θα είναι οι πρώτοι μόνιμοι χώροι της εταιρείας, μια ένδειξη ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει στην προώθηση των προγραμμάτων της και στη δημιουργία κοινοτήτων με θαυμαστές αυτών των προγραμμάτων.
Για χρόνια, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης στρέφονταν σε θεματικά πάρκα, κοστούμια, παιχνίδια και άλλα καταναλωτικά προϊόντα για να προωθήσουν τους χαρακτήρες τους και να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα. Αυτή η δραστηριότητα είναι νέα για το Netflix, του οποίου οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν μερικές φορές επικριθεί ως ανεπαρκείς από τους παραγωγούς ταινιών και τηλεόρασης. Η διοίκηση θεωρεί το Netflix House περισσότερο ως έναν τρόπο προώθησης των τίτλων του παρά ως ουσιαστική πηγή εσόδων, τουλάχιστον προς το παρόν.
«Είδαμε πόσο πολύ αρέσει στους θαυμαστές να βυθίζονται στον κόσμο των ταινιών και των τηλεοπτικών μας σειρών και σκεφτόμαστε πολύ πώς θα το πάμε αυτό στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Σάιμον σε συνέντευξή του.
Στο Netflix House οι εγκαταστάσεις θα εναλλάσσονται, καθώς θα πραγματοποιούνται παραστάσεις με εισιτήριο εμπνευσμένες από δημοφιλείς σειρές, ή θα υπάρχουν εστιατόρια με φαγητό. Το φαγητό και τα ποτά θα κυμαίνονται από fast casual -όπως μπεργκερς και πατάτες τηγανιτές- μέχρι πιο high-end πιάτα, επιδόρπια και οινοπνευματώδη ποτά.
Επτασφράγιστο μυστικό
Από τη μεριά του, ο Σάιμον αρνήθηκε να δώσει πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες, εν μέρει επειδή δεν έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις. Η εταιρεία εξετάζει πιθανούς προορισμούς.
Το Netflix έχει ανοίξει ένα pop-up εστιατόριο στο Λος Άντζελες, με δημιουργίες φαγητών και ποτών από σεφ που έχουν εμφανιστεί στις εκπομπές μαγειρικής του. Επίσης μέσω του δίκτυου καταστημάτων της Walmart, πουλάει κατεψυγμένη πίτσα και παγωτό με σήμα Stranger Things από τη δημοφιλή σειρά.
Η εταιρεία έχει ήδη πειραματισθεί με προσωρινά καταστήματα με προϊόντα και αναμνηστικά της σειράς Stranger Things σε πόλεις όπως το Παρίσι, το Λας Βέγκας και το Σικάγο.
Latest News
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...
Οι άλλες business των brands μόδας – Από την Zara στην Louis Vuitton
Κολοσσοί της αγοράς στρέφουν συνειδητά το ενδιαφέρον τους και σε άλλους τομείς - Τι επιλέγουν Zara, Louis Vuitton, Prada
Δωρεά 15 εκατ. δολαρίων από τη Walt Disney - Για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες
Η βιομηχανία της ψυχαγωγίας και του θεάματος ενώνει τις δυνάμεις της μπροστά στην καταστροφή - Η δωρεά της Walt Disney
Ο «μυστικός παίκτης» στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας - Τι συμβαίνει με τα drones
Ο πόλεμος ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία αλλάζει μια για πάντα τον τρόπο διεξαγωγής συρράξεων - Ο ρόλος των drones
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ