Προβλήματα με την χωρητικότητα του στόλου της ενδέχεται να αντιμετωπίσει το επόμενο καλοκαίρι η Ryanair, λόγω των καθυστερήσεων στην παράδοση των αεροσκαφών 737 Max της Boeing. Οι καθυστερήσεις μάλιστα επιδεινώνονται, καθώς η αμερικανική εταιρεία ταλαιπωρείται με ζητήματα ποιοτικού ελέγχου στην προμηθεύτρια εταιρεία Spirit Aerosystems Holdings.
Αερομεταφορές: Ο βασικός προμηθευτής της Boeing αναζητά ξαφνικά νέο CEO
Ακόμα και 17 αεροσκάφη λιγότερα
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Ryanair ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι ανέμενε να παραλάβει 14 από τα 27 αεροσκάφη που έπρεπε να παραλάβει μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου. Όμως την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάικλ Ο Λίρι, σημείωσε ότι ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να μειωθεί ακόμα και στα 10 αεροσκάφη, καθώς εκτιμάται ότι η τελευταία δυσλειτουργία που προέκυψε στην προμηθεύτρια εταιρεία θα είναι δύσκολο να διορθωθεί.
«Αν μη τι άλλο [το πρόβλημα] γίνεται χειρότερο», δήλωσε ο Ο Λίρι. «Μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα θα ήμουν αρκετά σίγουρος ότι θα παίρναμε 57 αεροσκάφη μέχρι το τέλος Ιουνίου. Τώρα δεν είμαι σίγουρος.»
Θα χαθεί ο στόχος των 200 εκατ. επιβατών;
Η τελευταία καθυστέρηση σημαίνει ότι η Ryanair μπορεί να λάβει μόλις 40 αεροσκάφη μέχρι την επόμενη θερινή περίοδο. Αυτό θα πλήξει την πτητική ικανότητα και μπορεί να σημαίνει ότι η ιρλανδική εταιρεία θα χάσει τον στόχο να μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες το επόμενο έτος. Ο αερομεταφορέας έχει ήδη μειώσει τις εκτιμήσεις για την κίνηση του τρέχοντος έτους σε 183,5 εκατομμύρια επιβάτες από 185 εκατομμύρια προηγουμένως.
Η αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία παλεύει με πολλαπλά προβλήματα στο βασικό της αεροσκάφος στενής ατράκτου. Τόσο η Boeing όσο και η ευρωπαϊκή ανταγωνίστρια Airbus αγωνίζονται να αυξήσουν την παραγωγή τους αρκετά γρήγορα για να ανταποκριθούν στην αλματώδη ζήτηση για νέα αεροσκάφη, καθώς οι πτήσεις ανακάμπτουν μετά την πανδημία.
Ερωτηθείς αν τα ζητήματα αυτά θα έκαναν την Ryanair να έρθει σε επαφή με την Airbus, ο Ο Λίρι απάντησε ότι το σκέφτεται «σε καθημερινή βάση», αλλά ότι η Airbus δεν έχει διαθεσιμότητα για παραδόσεις ως το 2030.
Μόλις την Πέμπτη, η ανταγωνίστρια EasyJet δήλωσε ότι θα παραγγείλει 157 αεροσκάφη Airbus, με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 100 επιπλέον, με τις παραδόσεις να εκτείνονται μέχρι το 2034.
Latest News
Γιατί οι δασμοί Τραμπ θα κάνουν τον κόσμο φτωχότερο, όπως και τις ΗΠΑ
Ο Τραμπ και πολλοί από τους υποστηρικτές του έχουν αρχίσει να υμνούν τα τέλη του 19ου αιώνα ως τη χρυσή εποχή για την αμερικανική οικονομία αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική όπως δείχνει η ιστορία την εποχή του Φραγκλίνου Ρούζβελτ
Η ανάκαμψη της Ευρώπης είναι στα χέρια της… Γερμανίας - Η ανάλυση της BofA [γράφημα]
Σύμφωνα με την BofA, οι επενδυτές θεωρούν ότι σε περίπτωση που υπάρξει ένα πρόγραμμα δημοσιονομικής τόνωσης θα ωφελήσει όλη την ήπειρο
Αλλαγή ρότας για την Pilot του Γουόρεν Μπάφετ - Επιστρέφει στις ΗΠΑ
Η εταιρεία, μια μονάδα της Berkshire Hathaway του Μπάφετ, έχει ήδη περικόψει όλους τους υπαλλήλους που δραστηριοποιούνται στο διεθνές εμπόριο
Αντιδικία Microsoft-OpenAI με τον Ίλον Μασκ για το Stargate Project
Το αφεντικό της Tesla σε σπάνια ρήξη με τον Ντόναλντ Τραμπ σχετικά με την πρωτοβουλία Stargate Project για την τεχνητή νοημοσύνη, λέγοντας ότι οι εταιρείες που συμμετέχουν «στην πραγματικότητα δεν έχουν τα χρήματα»
Πρόταση για φορολόγηση των συνταξιούχων κλονίζει την κυβέρνηση Μπαϊρού
Η υπουργός Εργασίας ναρκοθετεί την προσπάθεια του πρωθυπουργού να προσεταιριστεί τους Σοσιαλιστές ώστε να ψηφίσουν τον Προϋπολογισμό
Παραμένουν δύο χειριστές στο πιλοτήριο εμπορικών πτήσεων - Τι συστήνει η ρυθμιστική αρχή της ΕΕ
Οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να μην υπάρχουν δύο πιλότοι στο πιλοτήριο για να εξοικονομήσουν χρήματα - Αντιδρούν τα συνδικάτα
Αγώνας δρόμου για τα παγκόσμια ταμεία υγείας - Ζητούν αύξηση χορηγιών μετά την αποχώρηση των ΗΠΑ
Διάφορα παγκόσμια ταμεία υγείας προσπαθούν να συγκεντρώσουν επιπλέον χορηγίες φέτος μετά τη στάση των ΗΠΑ στον ΠΟΥ
Ο Τραμπ ανακοινώνει το Stargate Project των 500 δισ. ενώ ο Μασκ λέει ότι δεν υπάρχουν... χρήματα
Το Stargate Project θα έχει διάρκεια 4 χρόνια και το κόστος του θα ανέλθει στα 500 δισ. δολάρια - Αμφιβολίες από τον Ίλον Μασκ για την ύπαρξη ρευστότητας - Εκτός πλάνου η Microsoft
Τραμπ προς Πούτιν: «Ήρθε η ώρα να κάνουμε deal για την Ουκρανία», αλλιώς έρχονται δασμοί...
«Ας τελειώσει αυτός ο πόλεμος, που δεν θα είχε ξεκινήσει ποτέ αν ήμουν Πρόεδρος! Μπορούμε να το κάνουμε με τον εύκολο τρόπο ή με τον δύσκολο τρόπο»
«Εχθρική» η προσέγγιση της UniCredit, λέει η Commerzbank - Ανεβαίνουν οι τόνοι
Σημειώνεται, ότι προ ημερών με νέες κινήσεις η ιταλική τράπεζα UniCredit αύξησε στο 28% το μερίδιο που κατέχει στην Commerzbank