
Προβλήματα με την χωρητικότητα του στόλου της ενδέχεται να αντιμετωπίσει το επόμενο καλοκαίρι η Ryanair, λόγω των καθυστερήσεων στην παράδοση των αεροσκαφών 737 Max της Boeing. Οι καθυστερήσεις μάλιστα επιδεινώνονται, καθώς η αμερικανική εταιρεία ταλαιπωρείται με ζητήματα ποιοτικού ελέγχου στην προμηθεύτρια εταιρεία Spirit Aerosystems Holdings.
Αερομεταφορές: Ο βασικός προμηθευτής της Boeing αναζητά ξαφνικά νέο CEO
Ακόμα και 17 αεροσκάφη λιγότερα
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Ryanair ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι ανέμενε να παραλάβει 14 από τα 27 αεροσκάφη που έπρεπε να παραλάβει μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου. Όμως την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάικλ Ο Λίρι, σημείωσε ότι ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να μειωθεί ακόμα και στα 10 αεροσκάφη, καθώς εκτιμάται ότι η τελευταία δυσλειτουργία που προέκυψε στην προμηθεύτρια εταιρεία θα είναι δύσκολο να διορθωθεί.
«Αν μη τι άλλο [το πρόβλημα] γίνεται χειρότερο», δήλωσε ο Ο Λίρι. «Μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα θα ήμουν αρκετά σίγουρος ότι θα παίρναμε 57 αεροσκάφη μέχρι το τέλος Ιουνίου. Τώρα δεν είμαι σίγουρος.»
Θα χαθεί ο στόχος των 200 εκατ. επιβατών;
Η τελευταία καθυστέρηση σημαίνει ότι η Ryanair μπορεί να λάβει μόλις 40 αεροσκάφη μέχρι την επόμενη θερινή περίοδο. Αυτό θα πλήξει την πτητική ικανότητα και μπορεί να σημαίνει ότι η ιρλανδική εταιρεία θα χάσει τον στόχο να μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες το επόμενο έτος. Ο αερομεταφορέας έχει ήδη μειώσει τις εκτιμήσεις για την κίνηση του τρέχοντος έτους σε 183,5 εκατομμύρια επιβάτες από 185 εκατομμύρια προηγουμένως.
Η αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία παλεύει με πολλαπλά προβλήματα στο βασικό της αεροσκάφος στενής ατράκτου. Τόσο η Boeing όσο και η ευρωπαϊκή ανταγωνίστρια Airbus αγωνίζονται να αυξήσουν την παραγωγή τους αρκετά γρήγορα για να ανταποκριθούν στην αλματώδη ζήτηση για νέα αεροσκάφη, καθώς οι πτήσεις ανακάμπτουν μετά την πανδημία.
Ερωτηθείς αν τα ζητήματα αυτά θα έκαναν την Ryanair να έρθει σε επαφή με την Airbus, ο Ο Λίρι απάντησε ότι το σκέφτεται «σε καθημερινή βάση», αλλά ότι η Airbus δεν έχει διαθεσιμότητα για παραδόσεις ως το 2030.
Μόλις την Πέμπτη, η ανταγωνίστρια EasyJet δήλωσε ότι θα παραγγείλει 157 αεροσκάφη Airbus, με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 100 επιπλέον, με τις παραδόσεις να εκτείνονται μέχρι το 2034.


Latest News

Νέα μείωση στα επιτόκια κατά 25 μ.β. από την ΕΚΤ - Το σκεπτικό της απόφασης
Όπως αναμενόταν, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προχώρησε σε μείωση του κόστους δανεισμού

Κάνουν τους... Κινέζους οι προμηθευτές της Walmart στο αίτημα για μείωση τιμών
Τα περιθώρια κέρδους των προμηθευτών είναι ήδη ελάχιστα καθώς η Walmart ήδη προμηθεύεται φθηνά προϊόντα για να ειναι ανταγωνιστική

Τρίτη συνεχόμενη μείωση των τουρκικών επιτοκίων
Η κεντρική τράπεζα της Τουρκίας μείωσε το επιτόκιο repos μίας εβδομάδας στο 42,5% από 45

Ενα φάντασμα πλανάται πάλι πάνω από τη διεθνή οικονομία: Στασιμοπληθωρισμός
WSJ, Bloomberg και CNBC συνεκτιμώντας το κοκτέιλ πληθωρισμού και επιβράδυνσης της ανάπτυξης εκτιμούν ότι επιστρέφει ο στασιμοπληθωρισμός

Politico: Ο Τραμπ θέλει να διαλύσει την ΕΕ — και να την ξαναφτιάξει όπως αυτός επιθυμεί
Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν θα ασχοληθεί με την ΕΕ και η ΕΕ δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τον Τραμπ, τονίζει σε ανάλυσή του το Politico

Stellantis: Όρκοι πίστης στον Τραμπ και υποσχέσεις για περισσότερα «αμερικανικά αυτοκίνητα»
Εκτός από τα εργοστάσιά της στις ΗΠΑ, η Stellantis λειτουργεί εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στο Μεξικό και τον Καναδά

Μπορούν οι ευρωπαϊκές αμυντικές βιομηχανίες να τα καταφέρουν χωρίς τις ΗΠΑ;
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές βιομηχανίες έχουν εκτιναχθεί στα ύψη, αλλά οι πολιτικές Τραμπ θα μπορούσαν να τις ενισχύσει περαιτέρω

Κατάργηση 8.000 θέσεων σχεδιάζουν για φέτος τα Γερμανικά Ταχυδρομεία
Οι περικοπές στα Γερμανικά Ταχυδρομεία αφορούν το τμήμα παράδοσης επιστολών και δεμάτων της εταιρίας μεταφορών DHL εντός Γερμανίας, το οποίο απασχολεί 187.000 εργαζόμενους

Στον ΠΟΕ προσφεύγει η Κίνα για τους δασμούς Τραμπ - Τι ζητάει
Η Κίνα μπορεί να ζητήσει εκδίκαση από το όργανο επίλυσης διαφορών του ΠΟΕ εάν δεν βρεθεί λύση σε 60 ημέρες

Προς τρίτη συνεχόμενη μείωση επιτοκίων η Κεντρική Τράπεζα της Τουρκίας
Ο πληθωρισμός στην Τουρκία έπεσε κάτω από το 40% τον Φεβρουάριο, τροφοδοτώντας τις εκκλήσεις για μείωση επιτοκίων