
«Σύννεφα» βλέπει από το φετινό φθινόπωρο η Ryanair ενόψει της επερχόμενης καλοκαιρινής περιόδου, καθώς οι καθυστερήσεις παράδοσης των αεροσκαφών 737 Max έχουν επιδεινωθεί και είναι πλέον πιθανό να επηρεάσουν τη χωρητικότητα των πτήσεών της το επόμενο καλοκαίρι.
Η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing αντιμετωπίζει ζητήματα ποιοτικού ελέγχου που σχετίζονται με την προμηθεύτρια εταιρεία της, Spirit Aerosystems Holdings Inc.
Η Ryanair είχε ανακοινώσει τον περασμένο μήνα ότι αναμενόταν να παραλάβει 14 από τα 27 αεροσκάφη μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, αλλά ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να μειωθεί στα δέκα αεροπλάνα, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μάικλ Ο’ Λίρι σε συνέντευξή του στο πλαίσιο συνάντησης αεροπορικών εταιρειών στις Βρυξέλλες την Πέμπτη. Το τελευταίο πρόβλημα προμηθευτή της Boeing φαίνεται ότι θα είναι δύσκολο να διορθωθεί, όπως εκτίμησε ο ίδιος.
Ιταλία: «Στριμώχνει» τη Ryanair για μονοπωλιακές πρακτικές
«Θα ήμουν αρκετά σίγουρος μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα ότι θα αποκτούσαμε 57 αεροσκάφη μέχρι τα τέλη Ιουνίου. Τώρα δεν έχω τέτοια πεποίθηση», πρόσθεσε ο CEO της Ryanair.
Αγωνία για τη θερινή περίοδο
Η τελευταία καθυστέρηση σημαίνει ότι η Ryanair μπορεί να λάβει έως και 40 αεροπλάνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος. Αυτό θα βλάψει την καλοκαιρινή πτητική ικανότητα και μπορεί να σημαίνει ότι η Ryanair θα χάσει τον στόχο της να μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες το επόμενο έτος. Ο αερομεταφορέας έχει ήδη μειώσει την εκτίμηση της κυκλοφορίας για ολόκληρο το έτος για το συγκεκριμένο θέμα, σε 183,5 εκατομμύρια επιβάτες από 185 εκατομμύρια προηγουμένως που ήταν η προηγούμενη εκτίμησή της.
Η αμερικανική εταιρεία αεροναυπηγικής δίνει μάχη με πολλαπλά ζητήματα στο βασικό αεροσκάφος στενής ατράκτου που κατασκευάζει. Τόσο η Boeing όσο και η ευρωπαϊκή ανταγωνίστρια Airbus έχουν αγωνιστεί να αυξήσουν την παραγωγή αρκετά γρήγορα ώστε να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα αεροσκάφη καθώς οι πτήσεις ανακάμπτουν μετά την πανδημία.
Ερωτηθείς εάν τα ζητήματα θα έκαναν τον εγκλωβισμένο πελάτη της Boeing να σκεφτεί να προσεγγίσει την ανταγωνίστρια Airbus, ο Ο’ Λίρι απάντησε ότι η Airbus δεν έχει διαθεσιμότητα έως το 2030.
Μόλις την Πέμπτη, η ανταγωνίστρια χαμηλού κόστους EasyJet ανακοίνωσε ότι θα παραγγείλει 157 αεροσκάφη Airbus, με δυνατότητα επιλογής για άλλα 100, με τις παραδόσεις να εκτείνονται έως το 2034.


Latest News

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank

H Πορτογαλία ζητά την ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η Πορτογαλία δαπανά το 1,55% του ΑΕΠ για την Αμυνα, κάτω απο το 2% που ζητά το ΝΑΤΟ

Λαγκάρντ: Είναι πιθανόν οι δασμοί να επιδράσουν αποπληθωριστικά για την Ευρώπη
Το ακριβές αποτέλεσμα στον πληθωρισμό είναι ακόμα αβέβαιο δεδομένου του μεγάλου εύρους των παραγόντων, είπε η επικεφαλής της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση