«Σύννεφα» βλέπει από το φετινό φθινόπωρο η Ryanair ενόψει της επερχόμενης καλοκαιρινής περιόδου, καθώς οι καθυστερήσεις παράδοσης των αεροσκαφών 737 Max έχουν επιδεινωθεί και είναι πλέον πιθανό να επηρεάσουν τη χωρητικότητα των πτήσεών της το επόμενο καλοκαίρι.
Η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing αντιμετωπίζει ζητήματα ποιοτικού ελέγχου που σχετίζονται με την προμηθεύτρια εταιρεία της, Spirit Aerosystems Holdings Inc.
Η Ryanair είχε ανακοινώσει τον περασμένο μήνα ότι αναμενόταν να παραλάβει 14 από τα 27 αεροσκάφη μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, αλλά ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να μειωθεί στα δέκα αεροπλάνα, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μάικλ Ο’ Λίρι σε συνέντευξή του στο πλαίσιο συνάντησης αεροπορικών εταιρειών στις Βρυξέλλες την Πέμπτη. Το τελευταίο πρόβλημα προμηθευτή της Boeing φαίνεται ότι θα είναι δύσκολο να διορθωθεί, όπως εκτίμησε ο ίδιος.
Ιταλία: «Στριμώχνει» τη Ryanair για μονοπωλιακές πρακτικές
«Θα ήμουν αρκετά σίγουρος μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα ότι θα αποκτούσαμε 57 αεροσκάφη μέχρι τα τέλη Ιουνίου. Τώρα δεν έχω τέτοια πεποίθηση», πρόσθεσε ο CEO της Ryanair.
Αγωνία για τη θερινή περίοδο
Η τελευταία καθυστέρηση σημαίνει ότι η Ryanair μπορεί να λάβει έως και 40 αεροπλάνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος. Αυτό θα βλάψει την καλοκαιρινή πτητική ικανότητα και μπορεί να σημαίνει ότι η Ryanair θα χάσει τον στόχο της να μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες το επόμενο έτος. Ο αερομεταφορέας έχει ήδη μειώσει την εκτίμηση της κυκλοφορίας για ολόκληρο το έτος για το συγκεκριμένο θέμα, σε 183,5 εκατομμύρια επιβάτες από 185 εκατομμύρια προηγουμένως που ήταν η προηγούμενη εκτίμησή της.
Η αμερικανική εταιρεία αεροναυπηγικής δίνει μάχη με πολλαπλά ζητήματα στο βασικό αεροσκάφος στενής ατράκτου που κατασκευάζει. Τόσο η Boeing όσο και η ευρωπαϊκή ανταγωνίστρια Airbus έχουν αγωνιστεί να αυξήσουν την παραγωγή αρκετά γρήγορα ώστε να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα αεροσκάφη καθώς οι πτήσεις ανακάμπτουν μετά την πανδημία.
Ερωτηθείς εάν τα ζητήματα θα έκαναν τον εγκλωβισμένο πελάτη της Boeing να σκεφτεί να προσεγγίσει την ανταγωνίστρια Airbus, ο Ο’ Λίρι απάντησε ότι η Airbus δεν έχει διαθεσιμότητα έως το 2030.
Μόλις την Πέμπτη, η ανταγωνίστρια χαμηλού κόστους EasyJet ανακοίνωσε ότι θα παραγγείλει 157 αεροσκάφη Airbus, με δυνατότητα επιλογής για άλλα 100, με τις παραδόσεις να εκτείνονται έως το 2034.
Latest News
Κάποτε κυρίαρχη η Γερμανία, τώρα απελπισμένη - Ανάλυση του Economist
Η Γερμανία, που πλέον αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, πλέον θερίζει ό,τι έσπειρε, γράφει ο Economist
«Πόλεμος» Βραζιλίας - Carrefour για το κρέας - Φόβοι για νέα μέτωπο ΕΕ με ΜERCOSUR
Εκπρόσωπος της Carrefour διαβεβαίωσε πάντως την Κυριακή ότι οι προμήθειες κρέατος είναι επαρκείς στα καταστήματά της στη Βραζιλία
Deal του Σι Τζινπίνγκ στο Μαρόκο για giga-εργοστάσιο ηλεκτρικών μπαταριών
Η Κίνα σχεδιάζει να προωθήσει την ανάπτυξη ενός εργοστασίου ηλεκτρικών μπαταριών στην περιοχή Kenitra στο Μαρόκο
Οι προειδοποιήσεις της Fed για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανησυχίες μετατοπίζονται από τον πληθωρισμό σύμφωνα με την έρευνα της Fed
Η θεωρία του Veblen, τα bitcoin και η σχέση με τις... μπανάνες
Οι νέες ελίτ στον κόσμο των άχρηστων αντικειμένων που όσο γίνονται ακριβότερα, γίνονται και πιο επιθυμητά
Η Ρωσία στρατολογεί Υεμενίτες μισθοφόρους για να πολεμήσουν στην Ουκρανία
Μυστηριώδης εταιρεία που συνδέεται με τους Χούθι εξαπατά άντρες για να ενταχθούν στην πολεμική μηχανή της Μόσχας - Η σχέση με τη Ρωσία
Ποιος τράβηξε την πρίζα στην Northvolt - Το γεγονός που σήμανε την αρχή του τέλους και το Plan B
Η κατάθεση της Northvolt για προστασία από πτώχευση στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία
Η νέα παγκόσμια οικονομική τάξη είναι εδώ! - Τι αλλάζει στην παγκόσμια οικονομία;
Από τη Διάσκεψη του Μπρέτον Γουντς και την κεϋνσιανή πολιτική μέχρι το πέρασμα στη σχολή του Μοργαν Φριντμαν με Θάτσερ-Ρήγκαν έως τον Ομπάμα και τον Τραμπ
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου