
Οι νέες παραγγελίες για τα ηλεκτρικά οχήματα της Volkswagen AG απέτυχαν να επιτύχουν τους στόχους της εταιρείας το τρίτο τρίμηνο, εν μέσω της ασθενέστερης παγκόσμιας ζήτησης και της απροθυμίας των Ευρωπαίων πελατών να αγοράσουν αυτοκίνητα με μπαταρία.
«Η λήψη παραγγελιών μας είναι κάτω από τους φιλόδοξους στόχους μας λόγω της χαμηλότερης από την αναμενόμενη συνολική τάση της αγοράς», δήλωσε την Παρασκευή η Hildegard Wortmann, η οποία επιβλέπει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι μετοχές υποχώρησαν έως και 2,6% μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της εταιρείας, τα οποία περιελάμβαναν πτώση 5,8% στις παραδόσεις στην Κίνα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία και η ηλεκτροκίνηση το νέο μέτωπο μεταξύ ΕΕ – Κίνας
Οι νέοι στόχοι
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης στοχεύει οι πωλήσεις EV να αντιστοιχούν μεταξύ 8% και 10% των συνολικών πωλήσεων φέτος, από τον προηγούμενο στόχο του 11%. Καθώς η ζήτηση υποχωρεί, η εταιρεία αναγκάστηκε να απολύσει εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και να μειώσει τις βάρδιες στα γερμανικά εργοστάσιά της τις τελευταίες εβδομάδες.
Για να ανταγωνιστεί τα αυτοκίνητα της Tesla Inc. και την άνοδο των φθηνότερων κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume ανέθεσε στους εκπροσώπους της διοίκησης και του εργατικού δυναμικού να βρουν τρόπους να χαλιναγωγήσουν το διογκωμένο κόστος και την αναποτελεσματικότητα της εταιρείας. Η Volkswagen εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια τεράστια μετάβαση καθώς επιδιώκει τα EV να αποτελούν το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων έως το 2030.
Οι συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική βοήθησαν να αντισταθμιστεί η πτώση στην Κίνα κατά τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο. Ο επικεφαλής της VW China, Ralf Brandstaetter, δήλωσε ότι η κυκλοφορία του πλήρως ηλεκτρικού ID.7 το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα βοηθήσει τις πωλήσεις στην Ασία τους επόμενους μήνες.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων