
«Η Βιομηχανία ειδών διατροφής παραμένει ο κύριος θεματοφύλακας της επισιτιστικής επάρκειας, σέβεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει σταθερά σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΤ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι να προσφέρει ποικίλες διατροφικές επιλογές με προϊόντα που διακρίνονται για την ασφάλεια, την ποιοτική τους υπεροχή, τη διατροφική τους αξία και το φιλικό περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα».
Ο ΣΕΒΤ υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι, στις παρούσες διεθνείς συγκυρίες, η προσπάθεια αυτή δεν γίνεται χωρίς κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες δέχονται πιέσεις, με έντονο αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητά τους.
«Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών επιδεικνύει καθημερινά την υπευθυνότητά της και έχει ως βασική της μέριμνα τη διατροφική ασφάλεια και επάρκεια. Στόχος μας είναι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα ποιοτικά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύονται και επιλέγουν συνειδητά για τη διατροφή τους. Παράλληλα υποστηρίζει δράσεις ανακούφισης των συνανθρώπων μας, όπως πρόσφατα στην πληγείσα από τις πλημμύρες περιοχή της Θεσσαλίας», υπογράμμισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), κ. Ιωάννης Γιώτης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Έχουν περάσει 43 χρόνια από την ημέρα που η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ καθιέρωσε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με στόχο τον περιορισμό της πείνας στον πλανήτη. Ωστόσο σήμερα ακόμη, τη στιγμή που εκατομμύρια άνθρωποι αντιμετωπίζουν καθημερινά φαινόμενα ένδειας εξαιτίας χρόνιων κοινωνικοικονομικών προκλήσεων, αλλά πλέον και της κλιματικής αλλαγής, ένα άλλο σημαντικό μέρος του πληθυσμού αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας που σχετίζονται με την παχυσαρκία και με κακές διατροφικές συνήθειες ή/και τρόπο ζωής.
Η Βιομηχανία ειδών διατροφής παραμένει ο κύριος θεματοφύλακας της επισιτιστικής επάρκειας, σέβεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει σταθερά σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες. Στόχος είναι να προσφέρει ποικίλες διατροφικές επιλογές με προϊόντα που διακρίνονται για την ασφάλεια, την ποιοτική τους υπεροχή, τη διατροφική τους αξία και το φιλικό περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα». Στις παρούσες διεθνείς συγκυρίες, η προσπάθεια αυτή δεν γίνεται χωρίς κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες δέχονται πιέσεις, με έντονο αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητά τους.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχουν η προστασία της υγείας, η διατροφή και η ευζωία στην καθημερινότητα των ανθρώπων, ο ΣΕΒΤ ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις του κλάδου να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες και εθελοντικές δεσμεύσεις, με γνώμονα τη μετάβαση σε πιο ισορροπημένες και υγιεινές διατροφικές συνήθειες, αλλά και σε πιο ανθεκτικά συστήματα τροφίμων. Στο πλαίσιο αυτό, οι βιομηχανίες του κλάδου:
- Συμμετέχουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος της υπογεννητικότητας με σχετικές δράσεις.
- Αναλαμβάνουν δράσεις για την Ανασύνθεση των προϊόντων διατροφής (σταδιακή μείωση των επιπέδων πρόσθετων σακχάρων, κορεσμένων λιπαρών, αλατιού και ενεργειακής αξίας), καθώς και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τα οποία αποτελούν υγιεινότερες επιλογές.
- Συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του Ελληνικού Pledge, που αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων για τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
- Ενδυναμώνουν με κάθε ευκαιρία την κοινωνική τους προσφορά μέσα από δράσεις στήριξης (π.χ. σε έκτακτες ανάγκες, φωτιές, πλημμύρες, σεισμούς, κλπ.).
- Στηρίζουν την προσπάθεια για την καταπολέμηση του φαινομένου της σπατάλης των τροφίμων σε συνεργασία με έγκυρους φορείς (Τράπεζα Τροφίμων, Συμμαχία για τη μείωση της σπατάλης).
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), Ιωάννης Γιώτης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, αναφέρει: «Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών επιδεικνύει καθημερινά την υπευθυνότητά της και έχει ως βασική της μέριμνα τη διατροφική ασφάλεια και επάρκεια. Στόχος μας είναι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα ποιοτικά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύονται και επιλέγουν συνειδητά για τη διατροφή τους. Παράλληλα υποστηρίζει δράσεις ανακούφισης των συνανθρώπων μας, όπως πρόσφατα στην πληγείσα από τις πλημμύρες περιοχή της Θεσσαλίας».


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025