
«Η Βιομηχανία ειδών διατροφής παραμένει ο κύριος θεματοφύλακας της επισιτιστικής επάρκειας, σέβεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει σταθερά σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΤ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι να προσφέρει ποικίλες διατροφικές επιλογές με προϊόντα που διακρίνονται για την ασφάλεια, την ποιοτική τους υπεροχή, τη διατροφική τους αξία και το φιλικό περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα».
Ο ΣΕΒΤ υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι, στις παρούσες διεθνείς συγκυρίες, η προσπάθεια αυτή δεν γίνεται χωρίς κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες δέχονται πιέσεις, με έντονο αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητά τους.
«Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών επιδεικνύει καθημερινά την υπευθυνότητά της και έχει ως βασική της μέριμνα τη διατροφική ασφάλεια και επάρκεια. Στόχος μας είναι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα ποιοτικά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύονται και επιλέγουν συνειδητά για τη διατροφή τους. Παράλληλα υποστηρίζει δράσεις ανακούφισης των συνανθρώπων μας, όπως πρόσφατα στην πληγείσα από τις πλημμύρες περιοχή της Θεσσαλίας», υπογράμμισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), κ. Ιωάννης Γιώτης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Έχουν περάσει 43 χρόνια από την ημέρα που η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ καθιέρωσε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με στόχο τον περιορισμό της πείνας στον πλανήτη. Ωστόσο σήμερα ακόμη, τη στιγμή που εκατομμύρια άνθρωποι αντιμετωπίζουν καθημερινά φαινόμενα ένδειας εξαιτίας χρόνιων κοινωνικοικονομικών προκλήσεων, αλλά πλέον και της κλιματικής αλλαγής, ένα άλλο σημαντικό μέρος του πληθυσμού αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας που σχετίζονται με την παχυσαρκία και με κακές διατροφικές συνήθειες ή/και τρόπο ζωής.
Η Βιομηχανία ειδών διατροφής παραμένει ο κύριος θεματοφύλακας της επισιτιστικής επάρκειας, σέβεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει σταθερά σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες. Στόχος είναι να προσφέρει ποικίλες διατροφικές επιλογές με προϊόντα που διακρίνονται για την ασφάλεια, την ποιοτική τους υπεροχή, τη διατροφική τους αξία και το φιλικό περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα». Στις παρούσες διεθνείς συγκυρίες, η προσπάθεια αυτή δεν γίνεται χωρίς κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες δέχονται πιέσεις, με έντονο αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητά τους.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχουν η προστασία της υγείας, η διατροφή και η ευζωία στην καθημερινότητα των ανθρώπων, ο ΣΕΒΤ ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις του κλάδου να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες και εθελοντικές δεσμεύσεις, με γνώμονα τη μετάβαση σε πιο ισορροπημένες και υγιεινές διατροφικές συνήθειες, αλλά και σε πιο ανθεκτικά συστήματα τροφίμων. Στο πλαίσιο αυτό, οι βιομηχανίες του κλάδου:
- Συμμετέχουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος της υπογεννητικότητας με σχετικές δράσεις.
- Αναλαμβάνουν δράσεις για την Ανασύνθεση των προϊόντων διατροφής (σταδιακή μείωση των επιπέδων πρόσθετων σακχάρων, κορεσμένων λιπαρών, αλατιού και ενεργειακής αξίας), καθώς και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τα οποία αποτελούν υγιεινότερες επιλογές.
- Συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του Ελληνικού Pledge, που αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων για τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
- Ενδυναμώνουν με κάθε ευκαιρία την κοινωνική τους προσφορά μέσα από δράσεις στήριξης (π.χ. σε έκτακτες ανάγκες, φωτιές, πλημμύρες, σεισμούς, κλπ.).
- Στηρίζουν την προσπάθεια για την καταπολέμηση του φαινομένου της σπατάλης των τροφίμων σε συνεργασία με έγκυρους φορείς (Τράπεζα Τροφίμων, Συμμαχία για τη μείωση της σπατάλης).
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), Ιωάννης Γιώτης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, αναφέρει: «Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών επιδεικνύει καθημερινά την υπευθυνότητά της και έχει ως βασική της μέριμνα τη διατροφική ασφάλεια και επάρκεια. Στόχος μας είναι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα ποιοτικά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύονται και επιλέγουν συνειδητά για τη διατροφή τους. Παράλληλα υποστηρίζει δράσεις ανακούφισης των συνανθρώπων μας, όπως πρόσφατα στην πληγείσα από τις πλημμύρες περιοχή της Θεσσαλίας».


Latest News

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.

Χατζηθεοδοσίου: Ανεβασμένοι οι τζίροι, μικρότερες οι ποσότητες στην αγορά
Επίσκεψη του Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών και συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά

Σε σώμα συγκροτήθηκε το ΔΣ της ΔΕΗ - Πρόεδρος και CEO o Γιώργος Στάσσης
Ο Γιώργος Στάσσης συνεχίζει τη θητεία του ως CEO της ΔΕΗ

Γιατί πέφτουν με ταχύτητα τα επιτόκια στα δάνεια επιχειρήσεων και επαγγελματιών
Πρόκειται για εξέλιξη που δεν συνδέεται αποκλειστικά με τις μειώσεις στα επιτόκια στη ζώνη του ευρώ, αλλά και με άλλους παράγοντες

Τι ανησυχεί την ΚΡΙ-ΚΡΙ για τους δασμούς του Τραμπ - Το guidance για το 2025
Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε η ΚΡΙ-ΚΡΙ, ο CFO της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης μίλησε για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024

Tabish (Aqua Brigde) στον ΟΤ: Καμια υπαναχώρηση από το deal για την Avramar
O Mohammad Tabish, CEO της Aqua Bridge ξεκαθαρίζει στον ΟΤ ότι η συμφωνία με την Avramar θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές Μαϊου

Οι άλλες business της AS Company πίσω από τα παιχνίδια
Η AS Company κινείται πέρα από το τεράστιο πρόβλημα της υπογεννητικότητας - Τα ελληνικά παιχνίδια, η αγορά της Ρουμανίας και τα τουριστικά ακίνητα

«Διαβατήριο» για νέες επενδύσεις και μετοχική διασπορά η ΑΜΚ για την Premia
Μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να «τρέξει» η ΑΜΚ της Premia Properties – Εκφράζεται ήδη επενδυτικό ενδιαφέρον