«Περιμένετε, το Netflix έχει παιχνίδια;», αναγράφει μια διαφημιστική πινακίδα στη λεωφόρο Sunset του Λος Άντζελες. Όπως όλα δείχνουν, η εταιρεία streaming εργάζεται σκληρά για να ξεκαθαρίσει οποιαδήποτε σύγχυση. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, βαθαίνει τη διείσδυσή της στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, εκμεταλλευόμενη τα στούντιο που έχει αποκτήσει τα τελευταία δύο χρόνια, προκειμένου να δημιουργήσει περισσότερους τίτλους βασισμένους σε δημοφιλείς ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές που έχει προσφέρει στους συνδρομητές του.
Αν και το Netflix μέχρι τώρα επικεντρωνόταν σε παιχνίδια για κινητά – τα οποία απευθύνονται σε απλούς παίκτες που μπορούν να τα «κατεβάσουν» σε smartphone ή tablet – πλέον λαμβάνει μέτρα για να επεκταθεί σε παιχνίδια υψηλότερης ποιότητας που μπορούν να μεταδοθούν από τηλεοράσεις ή υπολογιστές.
Αυτή η προσέγγιση θα το έβαζε απέναντι σε γίγαντες όπως η Sony και η Microsoft, οι οποίες μόλις έκλεισαν την εξαγορά της Activision Blizzard αξίας 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και θα έφερνε ορισμένες σημαντικές τεχνικές προκλήσεις.
Netflix: Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά σχέδια
Παιχνίδι το Squid Game;
Τους επόμενους αρκετούς μήνες, οι συνδρομητές του Netflix θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια στις κινητές συσκευές τους βασισμένα σε επιτυχίες όπως το κορεατικό θρίλερ “Squid Game” και η υπερφυσική κωμωδία “Wednesday”, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν την κατάσταση. Ομοίως, το Netflix συζητά παιχνίδια που βασίζονται στο «Extraction», τη σειρά του Σέρλοκ Χολμς και τη σειρά του «Black Mirror».
Επιπλέον, το Netflix θα συνεχίσει να αδειοδοτεί γνωστά παιχνίδια, όπως το “Bloons TD 6” έως το “Classic Solitaire”, που αποτελούν αυτήν τη στιγμή τη λίστα παιχνιδιών του, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού στη δημοφιλή σειρά δράσης-περιπέτειας “Grand Theft Auto” καθώς επίσης και για τα «House of Cards» και «Stranger Things».
Το Netflix αντιμετώπισε ελάχιστο ανταγωνισμό στις πρώτες μέρες της ανάβασής του στη ροή βίντεο. Το gaming είναι διαφορετικό. Είναι μια βιομηχανία δεκαετιών που κυριαρχείται από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο, με παγκόσμιες πωλήσεις να αναμένεται να φτάσουν τα 187,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Newzoo.
Χωρίς χρέωση
Το Netflix δεν παράγει έσοδα από τα παιχνίδια του. Οι συνδρομητές μπορούν να τα κατεβάσουν από την εφαρμογή χωρίς επιπλέον χρέωση. Προς το παρόν, τα παιχνίδια αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής για τη διατήρηση των συνδρομητών και την προσέλκυση νέων.
H πλατφόρμα streaming, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου την Τετάρτη, πρόσθεσε 5,9 εκατομμύρια συνδρομητές στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Τα παιχνίδια του Netflix μετρούν ήδη 70,5 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως έως τις 20 Σεπτεμβρίου, από 30,4 εκατομμύρια τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την εφαρμογή παρακολούθησης Apptopia. Αυτό είναι ένα κλάσμα από τις εκατοντάδες εκατομμύρια λήψεις για εταιρείες παιχνιδιών όπως η Roblox και η Activision, ο εκδότης του megahit “Candy Crush Saga”. Λιγότερο από το 1% των 238 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix παίζουν καθημερινά τα παιχνίδια του Netflix, εκτιμά η Apptopia.
Το gaming προσελκύει εταιρείες πολυμέσων σε παρακείμενες βιομηχανίες, λόγω του χρόνου που αφιερώνουν οι άνθρωποι παίζοντας.
Kάντο όπως οι… NYT
Οι New York Times σημείωσαν επιτυχία μετατρέποντας πολλούς από τους συνδρομητές τους σε παίκτες των περιστασιακών παιχνιδιών τους όπως το “Wordle” και το “Spelling Bee”. Το Netflix πρέπει να κάνει κάτι αντίστοιχο με τους δικούς του πελάτες.
«Θα έπαιζε κάποιος που δεν ασχολείται με games ένα παιχνίδι στο Netflix;» αναρωτήθηκε ο Judah Silver, πράκτορας της United Talent Agency που συνεργάζεται με προγραμματιστές παιχνιδιών. «Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα».
Είναι επίσης απίθανο οι λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών να εγγραφούν στο Netflix μόνο για να έχουν πρόσβαση στα παιχνίδια του. Πολλά παιχνίδια του Netflix μπορούν να αγοραστούν ή να ληφθούν δωρεάν μέσω άλλων πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένων των “Exploding Kittens” και “Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge”.
Ο Λουίς Ρουβαλκάμπα, ένας 38χρονος παίκτης και επαγγελματίας ασφάλισης που ζει κοντά στην Ιντιανάπολη, είπε ότι δεν είναι συνδρομητής στο Netflix και ότι δεν θα εγγραφεί απλώς για να έχει πρόσβαση στα παιχνίδια του. «Δεν βλέπω τον εαυτό μου να γίνεται ποτέ συνδρομητής του Netflix για παίξω κάποιο game», σημίεωσε προσθέτοντας ότι είναι ήδη συνδρομητής στο Xbox Game Pass και στο PlayStation Plus.
Latest News
Νέες απολύσεις εργαζομένων στη Meta - Τι ισχυρίστηκε ο Zάκερμπεργκ
Αυτή θα είναι μια έντονη χρονιά και θέλω να βεβαιωθώ ότι έχουμε τους καλύτερους ανθρώπους στις ομάδες μας, είπε μεταξύ άλλων το αφεντικό της Meta Platforms
Τεχνητή νοημοσύνη: Ποιοι και γιατί σχεδιάζουν επενδύσεις σε ΑΙ αντί προσλήψεις προσωπικού
Νέα δημοσκόπηση λέει ότι το 51% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων στοχεύουν να ανακατευθύνουν τις επενδύσεις φέτος στην τεχνητή νοημοσύνη
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια