
«Βουτιά» έκανε η μετοχή της αμερικανικής αμυντικής βιομηχανίας Lockheed Martin προσυνεδριακά την Τρίτη, παρά το γεγονός ότι ανακοίνωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα έσοδα και κέρδη για το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις τροφοδότησαν τη ζήτηση για τον στρατιωτικό εξοπλισμό της.
Η μετοχή της Lockheed υποχώρησε έως και κατά 2,1% λόγω των αδύναμων πωλήσεων στη μονάδα που κατασκευάζει το μαχητικό αεροσκάφος F-35 – πριν ανακάμψει στα 436 δολάρια ανά μετοχή – που ισοδυναμεί με άνοδο κατά 1% στη Νέα Υόρκη.
Μπορούμε να πετάξουμε με F-35 στην… πράσινη ανάπτυξη;
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε στην ανανέωση όπλων και πυρομαχικών, όπως φορητών πυραυλικών εκτοξευτήρων , πυροβολικού και άλλων όπλων, παρέχοντας στις αμερικανικές αμυντικές εταιρείες επικερδείς συμβάσεις με το Πεντάγωνο.
Τα όπλα της Lockheed, όπως το κατευθυνόμενο σύστημα πυραύλων πολλαπλής εκτόξευσης και οι αντιαρματικοί πύραυλοι Javelin, που κατασκευάζονται σε συνεργασία με την αμυντική εταιρεία RTX, έχουν αποδειχθεί πολύ σημαντικά για τις πολεμικές προσπάθειες της Ουκρανίας.
Ωστόσο, η Lockheed εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα από διακοπές εργασίας και ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα που σχετίζονται με την πανδημία, οι οποίες συνεχίζουν να επηρεάζουν γραμμές της βιομηχανίας, όπως ο τομέας αεροναυπηγικής που κατασκευάζει το προηγμένο μαχητικό αεροσκάφος F-35.
«Εξακολουθούμε να έχουμε προβλήματα με μερικά βασικά στοιχεία», δήλωσε στο Reuters ο COO της Lockheed, Φρανκ Τζον, όπως στη διαδικασία συναρμολόγησης, χύτευσης και σφυρηλάτησης.
Πτώση πωλήσεων στον τομέα αεροναυπηγικής
Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις στη μονάδα αεροναυπηγικής της εταιρείας, που καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο, παρουσίασαν πτώση κατά 5,2% το τρίτο τρίμηνο.
Η εταιρεία τον περασμένο μήνα μείωσε τον στόχο παράδοσης αεροσκαφών F-35 για ολόκληρο το έτος λόγω καθυστερήσεων από προμηθευτές, αλλά επιβεβαίωσε τους οικονομικούς της στόχους για το 2023.
Τα έσοδα στη μονάδα πυραύλων και ελέγχου πυρός, που κατασκευάζει το σύστημα πυραύλων πυροβολικού υψηλής κινητικότητας MARS, ήταν 2,94 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 3,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η Lockheed με έδρα την Bethesda του Μέριλαντ σημείωσε καθαρά κέρδη 6,73 δολαρίων ανά μετοχή στο τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 6,67 δολάρια ανά μετοχή.
Οι καθαρές πωλήσεις τριμήνου αυξήθηκαν κατά 1,78% στα 16,88 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street για 16,74 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.


Latest News

Εξαίρεση του καφέ απο τους δασμούς ζητά η βιομηχανία απο τον Τραμπ
Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής καφέ στον κόσμο

Χάνουν την πρόσβαση στην κινεζική αγορά εκατοντάδες εργοστάσια κρέατος των ΗΠΑ
Η απώλεια της πρόσβασης στην κινεζική αγορά θα προκαλούσε νέο πλήγμα 5 δισ. δολ. στους αγρότες των ΗΠΑ

«Η Γερμανία επέστρεψε»: O Μερτς εξασφαλίζει υποστήριξη για χρέος και δαπάνες
Η είδηση της συμφωνίας αύξησε τις αποδόσεις των κρατικών ομολόγων της ευρωζώνης, τις μετοχές και το ευρώ

Foxconn: Μείωση κερδών για το δ’ τρίμηνο 2024 αλλά πρόβλεψη για αύξηση εσόδων το 2025
Η Foxconn υποστηρίζει ότι πλέον διαθέτει πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού για να αντιμετωπίσει τον εμπορικό πόλεμο

Οι δασμοί Τραμπ απειλούν και τις εξαγωγές γαλλικών τυριών
Το 2024, η Γαλλία εξήγαγε γαλακτοκομικά προϊόντα αξίας 342 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ - Ο κλάδος φοβάται ότι θα μπορούσε να είναι ο επόμενος στόχος

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο