![Eurobank: Δύο χρόνια «Μπροστά για την Οικογένεια»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/thumbnail_Φ.-Καραβίας_Κ.-Μητσοτάκης_Ν.-Χατζηνικολάου.jpg)
Τον διετή απολογισμό της ευρείας κλίμακας πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό που υλοποιεί η Eurobank από το 2021, μέσω του Προγράμματος Μπροστά για την Οικογένεια, παρουσίασε σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Φωκίων Καραβίας, στον χαιρετισμό του σε συνέδριο με θέμα Δημογραφικό 2023 – Ώρα για Δράση, και κεντρικό ομιλητή τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Μέχρι σήμερα, μέσω του προγράμματος Μπροστά για την Οικογένεια έχουν γεννηθεί με εξωσωματική γονιμοποίηση 20 παιδιά σε όλη την Ελλάδα, πολλά από τα οποία σε ακριτικά νησιά, ενώ 12 εγκυμοσύνες βρίσκονται σε εξέλιξη σε Β. Αιγαίο και Δωδεκάνησα.
Στο συνέδριο χαιρετισμό απηύθυνε, η Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Δημοκρατία & τη Δημογραφία, κα Ντούμπραβκα Σουίτσα (διαδικτυακά), ενώ συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας, κα Σοφία Ζαχαράκη, ο Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κα Δόμνα Μιχαηλίδου, ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Πάνος Τσακλόγλου, υψηλόβαθμα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης, ειδικοί, ακαδημαϊκοί και στελέχη της αγοράς.
Καραβίας: Αντιλαμβανόμαστε τα δυσμενή δημογραφικά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, δήλωσε: «Ακούγοντας το σφυγμό της ελληνικής κοινωνίας αναλάβαμε πριν δύο χρόνια τη δέσμευση και την ευθύνη να αναδείξουμε το Δημογραφικό ως τη μείζονα μεσοπρόθεσμη πρόκληση για την Ελλάδα, καθιστώντας το κεντρικό πυλώνα της Εταιρικής Κοινωνικής μας Ευθύνης. Κορυφαία επιβράβευση της απόφασης να σταθούμε δίπλα στην ελληνική οικογένεια είναι τα 20 παιδιά που έχουν ήδη γεννηθεί με τη στήριξη του Προγράμματος, με πολλά από αυτά σε ακριτικές περιοχές όπου δυστυχώς οι γεννήσεις δεν αποτελούν πια μέρος της καθημερινότητας. Στην Eurobank αντιλαμβανόμαστε τα δυσμενή δημογραφικά ως κίνητρο για ακόμη πιο εντατική προσπάθεια. Στο σκοπό αυτό, διαθέτουμε όλες μας τις δυνάμεις με πρωτοβουλίες, όπως το Μπροστά για την Οικογένεια, αλλά και χρηματοδοτώντας τη διαμόρφωση μιας ακμάζουσας οικονομίας που είναι προϋπόθεση για τη δημογραφική ανθεκτικότητα στην Ελλάδα σήμερα.».
Δράσεις
Το πλέγμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Eurobank για τη στήριξη της οικογένειας και την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος, υλοποιείται σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς, όπως η ΜΚΟ Αποστολή της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, το Σωματείο Be-Live και η Ένωση Μαζί για το παιδί. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, τον Έβρο, τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα μέχρι το Καστελόριζο. Πέραν της στήριξης της Τράπεζας με την παροχή δωρεάν θεραπειών εξωσωματικής γονιμοποίησης μέσω της συνεργασίας με τη Be-Live, και μεταξύ άλλων, στα δύο (2) χρόνια δράσης του Μπροστά για την Οικογένεια:
– Υλοποιήθηκε πρόγραμμα δημιουργίας θέσεων απασχόλησης στο EuroPhone Banking, με πρώτη εφαρμογή στην περιοχή του Έβρου, όπου εξασφαλίστηκαν 45 θέσεις εργασίας. Ανάλογη δράση υλοποιείται και για μόνιμους κατοίκους του ΒΑ Αιγαίου με επιπλέον 30 θέσεις εργασίας.
– Εκπονήθηκε ειδική μελέτη αναφοράς με θέμα «Δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα: Προκλήσεις και προτάσεις πολιτικής», την οποία χρηματοδότησε η Eurobank και υλοποιήθηκε από έγκριτους επιστήμονες του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών – ΙΟΒΕ.
– Σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Αποστολή, ξεκίνησε πιλοτικά η τοποθέτηση παιδαγωγών σε πολύ μικρά νησιά, με πρώτους σταθμούς τον Αγ. Ευστράτιο, το Καστελόριζο και τις Οινούσσες. Επιπλέον, έχουν διατεθεί σχεδόν 600 βρεφικά πακέτα με είδη πρώτης ανάγκης για τον 1ο χρόνο του μωρού.
– Διενεργήθηκαν 24 δια ζώσης και διαδικτυακά σεμινάρια, από την Ένωση Μαζί για το Παιδί με τη χορηγία της Τράπεζας, τα οποία παρακολούθησαν περισσότεροι από 300 γονείς σε ακριτικές περιοχές, για θέματα που απασχολούν τη σύγχρονη οικογένεια. Επιπλέον, η Eurobank στηρίζει τη λειτουργία της συμβουλευτικής πανελλαδικής γραμμής 11525, μέσω της οποίας έως σήμερα έχουν ωφεληθεί περισσότεροι από 4.000 γονείς.
– Αναπτύσσει σειρά πρωτοβουλιών για το προσωπικό του Ομίλου στηρίζοντας όλες τις σύγχρονες μορφές οικογένειας._
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
![Goldman Sachs: Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών – Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/golman-sachs-600x400.jpg)
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil