
Έκκληση να υιοθετήσει αυστηρότερα πρότυπα στην οικονομία των καυσίμων έως το 2032 από αυτά που προτείνουν οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές, απηύθυνε η Tesla προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ.
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά καύσιμα – Πόσο CO2 θα εκπέμπουν
Τον περασμένο Ιούνιο, η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) πρότεινε να αυξηθούν οι απαιτήσεις της Εταιρικής Μέσης Οικονομίας Καυσίμου (CAFE) για τα αυτοκίνητα κατά 2% και κατά 4% για τα φορτηγά και τα SUV ετησίως, για το διάστημα μεταξύ 2027 και 2032. Η Tesla θέλει η υπηρεσία να οριστικοποιήσει τους κανόνες που καθιστούν πιο αυστηρούς τους κανόνες για τα αυτοκίνητα κατά 6% ετησίως και κατά 8% για τα φορτηγά και τα SUV, λέγοντας ότι αυτό θα ήταν καλύτερο «για την εξοικονόμηση ενέργειας και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής».
Η πρόταση της NHTSA θα έχει ως αποτέλεσμα η μέση αποδοτικότητα του καυσίμου να φτάσει τα 58 μίλια (93 χιλιόμετρα) ανά γαλόνι μέχρι το 2032.
Η θέση αυτή της Tesla την φέρνει σε έντονη αντίθεση με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Χθες Δευτέρα, μια ομάδα που εκπροσωπεί τη General Motors, την Toyota, τη Volkswagen και σχεδόν όλες τις άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επέκρινε έντονα την πρόταση της NHTSA, λέγοντας ότι είναι παράλογη και ζήτησε σημαντικές αναθεωρήσεις.
Το Αμερικανικό Συμβούλιο Πολιτικής για το Αυτοκίνητο, μια ομάδα που εκπροσωπεί τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, κάλεσε ξεχωριστά τη NHTSA να περιορίσει κατά το ήμισυ τις προτεινόμενες αυξήσεις στην οικονομία καυσίμου στο 2% ετησίως για τα φορτηγά, λέγοντας ότι η πρόταση «θα επηρεάσει δυσανάλογα τον στόλο των φορτηγών».
Η ομάδα σημείωσε ότι το 83% των οχημάτων που παράγονται από τις Ford, GM και Chrysler είναι φορτηγά.
Από τη μεριά της, η NHTSA απάντησε ότι ο κανόνας της «επικεντρώνεται στην εξοικονόμηση χρημάτων για τους Αμερικανούς στην αντλία βενζίνης και στην ενίσχυση της αμερικανικής ενεργειακής ανεξαρτησίας» και εκτίμησε ότι τα συνδυασμένα οφέλη της πρότασης υπερβαίνουν το κόστος κατά περισσότερα από 18 δισ. δολάρια.
Τον περασμένο μήνα, η Alliance for Automotive Innovation δήλωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα χρειασθεί να καταβάλουν περισσότερα από 14 δισ. δολάρια σε ποινές για μη συμμόρφωση, το διάστημα μεταξύ 2027 και 2032.
Σήμερα, η Toyota δήλωσε ότι τα πρόστιμα αποτελούν «απόδειξη ότι δεν υπάρχει επαρκής τεχνολογία για την τήρηση των προτεινόμενων προτύπων και ότι τα πρότυπα αυτά έχουν τεθεί πέραν του μέγιστου εφικτού». Οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προειδοποίησαν ξεχωριστά ότι τα πρόστιμα θα κοστίσουν στην GM 6,5 δισ. δολάρια, στη Stellantis 3,1 δισ. δολάρια και στη Ford 1 δισ. δολάρια, επικαλούμενες τις προβλέψεις της NHTSA.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξέπεμψαν επίσης σήμα κινδύνου για την πρόταση του υπουργείου Ενέργειας, να αναθεωρήσει σημαντικά τον τρόπο υπολογισμού της ισοδύναμης με πετρέλαιο οικονομίας καυσίμου για τα ηλεκτρικά οχήματα στο πρόγραμμα CAFE της NHTSA, λέγοντας ότι αυτό θα υποτιμούσε την οικονομία καυσίμου των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 72%».


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων