Έκκληση να υιοθετήσει αυστηρότερα πρότυπα στην οικονομία των καυσίμων έως το 2032 από αυτά που προτείνουν οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές, απηύθυνε η Tesla προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ.
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά καύσιμα – Πόσο CO2 θα εκπέμπουν
Τον περασμένο Ιούνιο, η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) πρότεινε να αυξηθούν οι απαιτήσεις της Εταιρικής Μέσης Οικονομίας Καυσίμου (CAFE) για τα αυτοκίνητα κατά 2% και κατά 4% για τα φορτηγά και τα SUV ετησίως, για το διάστημα μεταξύ 2027 και 2032. Η Tesla θέλει η υπηρεσία να οριστικοποιήσει τους κανόνες που καθιστούν πιο αυστηρούς τους κανόνες για τα αυτοκίνητα κατά 6% ετησίως και κατά 8% για τα φορτηγά και τα SUV, λέγοντας ότι αυτό θα ήταν καλύτερο «για την εξοικονόμηση ενέργειας και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής».
Η πρόταση της NHTSA θα έχει ως αποτέλεσμα η μέση αποδοτικότητα του καυσίμου να φτάσει τα 58 μίλια (93 χιλιόμετρα) ανά γαλόνι μέχρι το 2032.
Η θέση αυτή της Tesla την φέρνει σε έντονη αντίθεση με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Χθες Δευτέρα, μια ομάδα που εκπροσωπεί τη General Motors, την Toyota, τη Volkswagen και σχεδόν όλες τις άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επέκρινε έντονα την πρόταση της NHTSA, λέγοντας ότι είναι παράλογη και ζήτησε σημαντικές αναθεωρήσεις.
Το Αμερικανικό Συμβούλιο Πολιτικής για το Αυτοκίνητο, μια ομάδα που εκπροσωπεί τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, κάλεσε ξεχωριστά τη NHTSA να περιορίσει κατά το ήμισυ τις προτεινόμενες αυξήσεις στην οικονομία καυσίμου στο 2% ετησίως για τα φορτηγά, λέγοντας ότι η πρόταση «θα επηρεάσει δυσανάλογα τον στόλο των φορτηγών».
Η ομάδα σημείωσε ότι το 83% των οχημάτων που παράγονται από τις Ford, GM και Chrysler είναι φορτηγά.
Από τη μεριά της, η NHTSA απάντησε ότι ο κανόνας της «επικεντρώνεται στην εξοικονόμηση χρημάτων για τους Αμερικανούς στην αντλία βενζίνης και στην ενίσχυση της αμερικανικής ενεργειακής ανεξαρτησίας» και εκτίμησε ότι τα συνδυασμένα οφέλη της πρότασης υπερβαίνουν το κόστος κατά περισσότερα από 18 δισ. δολάρια.
Τον περασμένο μήνα, η Alliance for Automotive Innovation δήλωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα χρειασθεί να καταβάλουν περισσότερα από 14 δισ. δολάρια σε ποινές για μη συμμόρφωση, το διάστημα μεταξύ 2027 και 2032.
Σήμερα, η Toyota δήλωσε ότι τα πρόστιμα αποτελούν «απόδειξη ότι δεν υπάρχει επαρκής τεχνολογία για την τήρηση των προτεινόμενων προτύπων και ότι τα πρότυπα αυτά έχουν τεθεί πέραν του μέγιστου εφικτού». Οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προειδοποίησαν ξεχωριστά ότι τα πρόστιμα θα κοστίσουν στην GM 6,5 δισ. δολάρια, στη Stellantis 3,1 δισ. δολάρια και στη Ford 1 δισ. δολάρια, επικαλούμενες τις προβλέψεις της NHTSA.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξέπεμψαν επίσης σήμα κινδύνου για την πρόταση του υπουργείου Ενέργειας, να αναθεωρήσει σημαντικά τον τρόπο υπολογισμού της ισοδύναμης με πετρέλαιο οικονομίας καυσίμου για τα ηλεκτρικά οχήματα στο πρόγραμμα CAFE της NHTSA, λέγοντας ότι αυτό θα υποτιμούσε την οικονομία καυσίμου των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 72%».
Latest News
Με προίκα 1,6 δισ. το Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών - Ποια έργα χρηματοδοτεί
Το Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών διαρθρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες - Οι επενδυτές θα λάβουν χρηματοδότηση έως και 60%
Μητσοτάκης: Το Ταμείο Απανθρακοποίησης θα διευκολύνει τα νησιά στην πράσινη μετάβαση
Η νησιωτικότητα απαιτεί ξεχωριστή φροντίδα από το κράτος και η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι κοντά στους νησιώτες, είπε ο Κ. Μητσοτάκης
Η Ελλάδα και η μεγάλη ευκαιρία της Νέας Εποχής του Υδρογόνου
H Ελλάδα μπορεί και πρέπει να αδράξει τη μοναδική ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει στον αναδυόμενο τομέα του υδρογόνου
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Η Μεσόγειος εκπέμπει SOS - Θερμαίνεται ταχύτερα από τον υπόλοιπο κόσμο
Κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι καύσωνες αυξήθηκαν στην Μεσόγειο κατά 40%
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων