Έκκληση να υιοθετήσει αυστηρότερα πρότυπα στην οικονομία των καυσίμων έως το 2032 από αυτά που προτείνουν οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές, απηύθυνε η Tesla προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ.

Το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά καύσιμα – Πόσο CO2 θα εκπέμπουν

Τον περασμένο Ιούνιο, η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) πρότεινε να αυξηθούν οι απαιτήσεις της Εταιρικής Μέσης Οικονομίας Καυσίμου (CAFE) για τα αυτοκίνητα κατά 2% και κατά 4% για τα φορτηγά και τα SUV ετησίως, για το διάστημα μεταξύ 2027 και 2032. Η Tesla θέλει η υπηρεσία να οριστικοποιήσει τους κανόνες που καθιστούν πιο αυστηρούς τους κανόνες για τα αυτοκίνητα κατά 6% ετησίως και κατά 8% για τα φορτηγά και τα SUV, λέγοντας ότι αυτό θα ήταν καλύτερο «για την εξοικονόμηση ενέργειας και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής».

Η πρόταση της NHTSA θα έχει ως αποτέλεσμα η μέση αποδοτικότητα του καυσίμου να φτάσει τα 58 μίλια (93 χιλιόμετρα) ανά γαλόνι μέχρι το 2032.

Η θέση αυτή της Tesla την φέρνει σε έντονη αντίθεση με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Χθες Δευτέρα, μια ομάδα που εκπροσωπεί τη General Motors, την Toyota, τη Volkswagen  και σχεδόν όλες τις άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επέκρινε έντονα την πρόταση της NHTSA, λέγοντας ότι είναι παράλογη και ζήτησε σημαντικές αναθεωρήσεις.

Το Αμερικανικό Συμβούλιο Πολιτικής για το Αυτοκίνητο, μια ομάδα που εκπροσωπεί τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, κάλεσε ξεχωριστά τη NHTSA να περιορίσει κατά το ήμισυ τις προτεινόμενες αυξήσεις στην οικονομία καυσίμου στο 2% ετησίως για τα φορτηγά, λέγοντας ότι η πρόταση «θα επηρεάσει δυσανάλογα τον στόλο των φορτηγών».

Η ομάδα σημείωσε ότι το 83% των οχημάτων που παράγονται από τις Ford, GM και Chrysler είναι φορτηγά.

Από τη μεριά της, η NHTSA απάντησε ότι ο κανόνας της «επικεντρώνεται στην εξοικονόμηση χρημάτων για τους Αμερικανούς στην αντλία βενζίνης και στην ενίσχυση της αμερικανικής ενεργειακής ανεξαρτησίας» και εκτίμησε ότι τα συνδυασμένα οφέλη της πρότασης υπερβαίνουν το κόστος κατά περισσότερα από 18 δισ. δολάρια.

Τον περασμένο μήνα, η Alliance for Automotive Innovation δήλωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα χρειασθεί να καταβάλουν περισσότερα από 14 δισ. δολάρια σε ποινές για μη συμμόρφωση, το διάστημα μεταξύ 2027 και 2032.

Σήμερα, η Toyota δήλωσε ότι τα πρόστιμα αποτελούν «απόδειξη ότι δεν υπάρχει επαρκής τεχνολογία για την τήρηση των προτεινόμενων προτύπων και ότι τα πρότυπα αυτά έχουν τεθεί πέραν του μέγιστου εφικτού». Οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προειδοποίησαν ξεχωριστά ότι τα πρόστιμα θα κοστίσουν στην GM 6,5 δισ. δολάρια, στη Stellantis 3,1 δισ. δολάρια και στη Ford 1 δισ. δολάρια, επικαλούμενες τις προβλέψεις της NHTSA.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξέπεμψαν επίσης σήμα κινδύνου για την πρόταση του υπουργείου Ενέργειας, να αναθεωρήσει σημαντικά τον τρόπο υπολογισμού της ισοδύναμης με πετρέλαιο οικονομίας καυσίμου για τα ηλεκτρικά οχήματα στο πρόγραμμα CAFE της NHTSA, λέγοντας ότι αυτό θα υποτιμούσε την οικονομία καυσίμου των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 72%».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα