
Με έμφαση στη διακόσμηση μεσογειακού στιλ, με παγκόσμια κουζίνα, αλλά και δυνατότητα επιλεγμένων και ποιοτικών αγορών προϊόντων, το κρουαζιερόπλοιο «Mediterranea» απέπλευσε από το λιμάνι της πόλης Τιαντζίν στις 30 Σεπτεμβρίου, με προορισμό το Σασέμπο και την Φουκουόκα στην Ιαπωνία, μεταξύ άλλων προορισμών, παρέχοντας ένα ιδανικό πακέτο ειδυλλιακών διακοπών.
Ο Γκούο Τζία διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης της Adora Cruises που διαχειρίζεται το αναφερόμενο κρουαζιερόπλοιο, δήλωσε ότι στο πλοίο επέβαιναν περισσότεροι από 2.500 τουρίστες κατά την αναχώρησή του, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της ικανότητας εξυπηρέτησης επιβατών που αυτό διαθέτει.
«Το κρουαζιερόπλοιο θα πραγματοποιήσει τέσσερα ταξίδια τον Οκτώβριο, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της αυξημένης τουριστικής ζήτησης από τη βόρεια Κίνα», πρόσθεσε ο Γκούο.
Η Royal Caribbean κάνει comeback στην κινεζική αγορά
Έτοιμο να αποπλεύσει το πρώτο… «Μade in China» κρουαζιερόπλοιο
Στυο μεταξύ, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο κινεζικής κατασκευής, το «Adora Magic City», προγραμματίζεται να αποπλεύσει για την πρώτη του κρουαζιέρα την 1η Ιανουαρίου του 2024 από τη Σανγκάη, σηματοδοτώντας την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Adora Cruises Limited.
Το κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 323,6 μέτρα και μεικτό εκτόπισμα 135.500 τόνων, ενώ διαθέτει 2.125 δωμάτια, αλλά και 22 εστιατόρια και μπαρ, με δυνατότητα φιλοξενίας 5.246 επιβατών.
Ο απόπλους για το πρώτο ταξίδι του κρουαζιερόπλοιου προγραμματίζεται να γίνει από τον διεθνή τερματικό σταθμό ναυτιλιακών αναχωρήσεων στη Σαγκάη, ενώ το πλοίο θα παρέχει μία ξεχωριστή εμπειρία κρουαζιέρας, προσφέροντας φαγητά γκουρμέ, πολλαπλές παραστάσεις διασκέδασης, αλλά και δυνατότητα αγοράς προϊόντων παγκόσμιας κλάσης εν πλω.
Το πλοίο θα είναι το πρώτο στον κόσμο με ευρυζωνική συνδεσιμότητα 5G για τους επιβάτες. «Αξιοποιώντας ένα πλεονέκτημα στην αγορά 5G της βιομηχανίας κρουαζιέρας, ελπίζουμε να θέσουμε ένα νέο πρότυπο για την ψηφιακή επικοινωνία στον τομέα των θαλάσσιων ταξιδιών», δήλωσε στο CGTN ο Chen Ranfeng, διευθύνων σύμβουλος της CSSC Carnival Cruise Shipping.


Latest News

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών