
Η ADMO, το κοινό εγχείρημα μεταξύ της Alpha Dhabi Holding PJSC και της Monterock International Limited, ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά του γρήγορα αναπτυσσόμενου Luxury Lifestyle Ομίλου, CE LA VI.
Όπως τονίζεται, αυτή η στρατηγική κίνηση επισφραγίζει τις όλο κι επιταχυνόμενες προσπάθειες της ADMO να δημιουργήσει ένα ποικιλόμορφο portfolio που αγγίζει luxury και lifestyle τομείς, καθώς κι αυτούς της εστίασης και ψυχαγωγίας, επεκτείνοντας σημαντικά την παγκόσμια παρουσία της προς την Ανατολή.
Ο Όμιλος CE LA VI, «Αυτή είναι η Ζωή» γαλλιστί, δραστηριοποιείται στη Νοτιοανατολική Ασία. Αντλώντας έμπνευση από την πλούσια καλλιτεχνική κληρονομιά της περιοχής, ο Όμιλος εδράζεται βαθιά στις καλλιτεχνικές επιρροές της τέχνης των γλυπτών, των πινάκων και των ναών της Νοτιοανατολικής Ασίας. Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, η πορεία του είναι άκρως επεκτατική μέσα στα χρόνια και πλέον μετράει παρουσίες σε πόλεις-πύλες, όπως η Σιγκαπούρη, το Ντουμπάι, το Τόκιο και η Ταϊπέι, απευθυνόμενος και προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν εντυπωσιακές και αξέχαστες εμπειρίες ανά τον πλανήτη.
Το 2022, η ADMO ιδρύθηκε με επιδίωξη τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου από κορυφαία επώνυμα luxury και lifestyle brands, κάνοντας την αρχή με την εξαγορά του Ομίλου Nammos. Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνεται, και οι δύο εταιρείες παραμένουν αφοσιωμένες στην αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών παγκοσμίως, φιλοδοξώντας να εδραιωθούν στην αγορά ως κορυφαίες πλατφόρμες lifestyle, πολυτελών projects φιλοξενίας και διασκέδασης.
Nammos: Το νέο μεγάλο ταξίδι ενός brand που κέρδισε τους κροίσους
Επεκτατική κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο
«Αυτή η εξαγορά δεν είναι απλώς μια στρατηγική σημασίας επεκτατική κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και μια τολμηρή δήλωση του οράματος και της δράσης μας να εντοπίζουμε και να επενδύουμε σε brands που έχουν ξεχωριστή παρουσία στην αγορά, μετατρέποντάς τα παράλληλα σε brand που χαίρουν παγκόσμιας αναγνώρισης. Η ADMO προχωρά γοργά και με ενθουσιασμό, χτίζοντας μια ισχυρή πλατφόρμα πολυτελών, lifestyle, F&B και ψυχαγωγικών brands. Αυτή η εξαγορά δεν επεκτείνει μόνο την παγκόσμια παρουσία της ADMO προς την Ανατολή, αλλά υπογραμμίζει τη στοχοπροσήλωσή μας στη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου με brand που κυριαρχούν στον κόσμο. Η CE LA VI, με την σημαντική παρουσία της στις κύριες και κυρίαρχες παγκόσμιες αγορές, αποτελεί επικύρωση της δέσμευσής μας και μια πολύτιμη προσθήκη στο συνεχώς αναπτυσσόμενο portfolio μας», δήλωσε ο Πέτρος Στάθης, Αντιπρόεδρος της ADMO.
Αυτή η εξαγορά ευθυγραμμίζεται με την εθνική στρατηγική του Ηνωμένου Αραβικού Εμιράτου για τον τουρισμό, στοχεύοντας στην προσέλκυση 40 εκατομμυρίων επισκεπτών σε ξενοδοχειακές μονάδες έως το 2031 και σε τουριστικές επενδύσεις που ανέρχονται στα 100 δισεκατομμύρια dhn. Ως η πιο πρόσφατη συμφωνία της ADMO, υπογραμμίζει τη δέσμευση της επιχείρησης για την ανάπτυξη της πλατφόρμας της και τη διαρκή ενσωμάτωση νέων brands.
«Στην καρδιά του CE LA VI “χτυπάνε” τα εστιατόρια, κορυφαίοι προορισμοί για φαγητό της περιοχής που αποτελούν παράδεισους ασιατικής γαστρονομίας. Η εμπειρία ολοκληρώνεται μέσα στα CE LA VI Skybars – επιτομή της πολυτέλειας και της απόλαυσης, ενόσω προσφέρουν στους επισκέπτες εκπληκτική θέα και εξωτικές ασιατικές γεύσεις-, καθώς και στα Club Lounge, τα οποία φημίζονται για την ενέργεια που εκπέμπουν. Τα εν λόγω lounges αποτελούν συνώνυμα marquee εκδηλώσεων, όπως οι ηλεκτρικές νύχτες Grand Prix που διοργανώνονται στους προορισμούς που διεξάγονται αγώνες Formula 1 και τα πολυτελή εορταστικά πρωτοχρονιάτικα πάρτι. Αυτές οι προσφορές μαρτυρούν την αφοσίωση του CE LA VI να επιμελείται εμπειρίες που αναμένονται με ανυπομονησία και θυμούνται πολύ μετά το ξεθώριασμα του τελευταίου τραγουδιού», αναφέρει η ADMO.


Latest News

Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ
Η αγορά περιμένει με αγωνία βελτιώσεις στον φορολογικό νόμο και στοχευμένα μέτρα που θα ενισχύουν την προσπάθεια βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλώνει ο κ. Χατζηθεοδοσίου

Edison: Ισχυρές οι προοπτικές της Theon το 2025
Η ζήτηση για στρατιωτικό εξοπλισμό συνεχίζει να αυξάνεται, ιδίως στην Ευρώπη, που αποτελεί το 82% των εσόδων της Theon, επισημαίνει η Edison

Intralot: Διαψεύδει δημοσιεύματα για διασυνοριακή συγχώνευση
Η απάντηση της Intralot στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Γεώργιος Μυλωνάς (ALUMIL): «Μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε αγορά»
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ALUMIL μίλησε στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών για τις νέες προκλήσεις και τάσεις στον κλάδο του αλουμινίου

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Αύξηση σε τζίρο και EBITDA – Νέα επένδυση στη Ροδόπη
Η ZΜΘ ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό με είσοδο σε νέες αγορές υλοποιώντας αύξηση εξαγωγών κατά 15% και στρατηγικές συνεργασίες με διανομείς σε 12 χώρες

Πλώρη για το ΧΑ βάζει η Qualco - Στόχος η άντληση 70 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να χρηματοδοτήσει εξαγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επένδυση της ALTER EGO VENTURES στην eGaming Couch Heroes
H ALTER EGO VENTURES απέκτησε το 1% της eGaming Couch Heroes, με ιδρυτή και CEO τον Βαρδή Βαρδινογιάννη

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Στη νέα της σελίδα με φωτοβολταϊκά ισχύος 500 MW
ΤΕΡΝΑ - AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, οι προτιμητέοι επενδυτές στον διαγωνισμό της ΔΕΠΑ Εμπορίας την κατασκευή φωτοβολταϊκών 270 εκατ. ευρώ